AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Har funnet en nydelig kjole på tise og sendte melding til vedkommende men uten svar. Siden jeg var så gira så sendte jeg melding på fb og spurte om kjolen fortsatt var til salgs. Ja det var den sa hun og sa at hun skulle sjekke dette med frakt dagen etter. Så sier jeg bare si meg hvor mye det blir så vippser jeg. vel, to dager etter så hadde jeg ikke hørt noe. Sendte ny melding fredag som bare ble levert og ikke lest. Sendte enda en ny melding i går kveld ( jeg sa vel at jeg hadde lyst på den kjolen? ) og den er lest, men hun svarer ikke. Altså nå blir jeg litt frustrert! Kan jeg sende ENDA en melding da?? Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få kjøpe denne kjolen av henne når hun er så treig..... Tips? Anonymkode: 83301...69d
Værre Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 (endret) Selger vil enten ikke selge eller har noe viktigere i livet enn å selge til deg akkurat nå. Hva tror du er sjansen for at selger faktisk sender om du vipser? Endret 28. april 2021 av Værre 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Jeg vil ikke vippse før jeg får bilde av at hun er på posten evt. men hvorfor være så gira på å få solgt og så ikke noe?? en liten kjole veier da lite og pakka er ikke stor. Kan sikkert sendes i en boblekonvolutt.. når jeg endelig finner noe jeg vil ha ... irriterende! Anonymkode: 83301...69d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vil ikke vippse før jeg får bilde av at hun er på posten evt. men hvorfor være så gira på å få solgt og så ikke noe?? en liten kjole veier da lite og pakka er ikke stor. Kan sikkert sendes i en boblekonvolutt.. når jeg endelig finner noe jeg vil ha ... irriterende! Anonymkode: 83301...69d Så gira på å få solgt? Det virker jo ikke helt sånn, men heller at du er så gira på å få kjøpt. Såpass gira at du kanskje heller burde kjøpe den ny om det er mulig. Anonymkode: 0dab2...3f0 3
Værre Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil ikke vippse før jeg får bilde av at hun er på posten evt. men hvorfor være så gira på å få solgt og så ikke noe?? en liten kjole veier da lite og pakka er ikke stor. Kan sikkert sendes i en boblekonvolutt.. når jeg endelig finner noe jeg vil ha ... irriterende! Anonymkode: 83301...69d Kanskje hun har korona og er i karantene. Dødsfall i nærmeste familie. Eksamen etc. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil ikke vippse før jeg får bilde av at hun er på posten evt. men hvorfor være så gira på å få solgt og så ikke noe?? en liten kjole veier da lite og pakka er ikke stor. Kan sikkert sendes i en boblekonvolutt.. når jeg endelig finner noe jeg vil ha ... irriterende! Anonymkode: 83301...69d Det kan hende at hun ikke har vært hjemme i mellomtiden. Før Korona pleide jeg å ukependle, og hadde de fleste tingene mine hjemme der jeg kun var i helgene. Kunne ikke ta mål eller veie ting før neste gang jeg var hjemme. Pleide å gi beskjed om dette, men må innrømme at jeg har ghostet noen potensielle kjøpere som var alt for masete. Har opplevd å få meldinger mens jeg var opptatt på jobb, og ikke åpnet eller besvart dem umiddelbart. Etter fire timer får jeg ny melding der det står «Men så svaaaaar da!!!». Sånne kjøpere gidder jeg ikke, min erfaring er at det blir for mye mas. Husk at dette er en privatperson og ikke en nettbutikk. Jeg ville ha antatt at hun har det travelt / ikke har vært hjemme, og derfor ikke har hatt tid til å svare. Anonymkode: 0644a...612 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Så mye rart dere antar 😄 Ja klart jeg er gira på å kjøpe den, jeg har jo endelig sett noe jeg liker.... og det er i min str. - noe som ikke er lett å finne . Jeg har latt det gå både to og tre dager før jeg har sendt melding, men hun var tydelig gira på å få solgt den, så dette går begge veier ja.. Anonymkode: 83301...69d
Værre Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så mye rart dere antar 😄 Ja klart jeg er gira på å kjøpe den, jeg har jo endelig sett noe jeg liker.... og det er i min str. - noe som ikke er lett å finne . Jeg har latt det gå både to og tre dager før jeg har sendt melding, men hun var tydelig gira på å få solgt den, så dette går begge veier ja.. Anonymkode: 83301...69d Heller du som mangler sosiale antenner. Hadde hun ville solgt til deg ville hun ha gjort det. Kanskje den allerede er solgt til noen andre og selger er redd for deg siden du er så pågående. Endret 28. april 2021 av Værre 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Værre skrev (Akkurat nå): Heller du som mangler sosiale antenner. Hadde hun ville solgt til deg ville hun ha gjort det. Kanskje den allerede er solgt til noen andre og selger er redd for deg siden du er så pågående. Her mangles det virkelig ikke sosiale antenner nei! Men dama har sagt JA til å selge den til meg, så da hadde jeg håpet at hun faktisk gjorde det.... pågående er jeg ikke da det går dager mellom hver melding. Men JEG ville vært ærlig mot en annen person og sagt at jeg trekker salget eller at jeg har dessverre solgt til noen andre. Men ærlighet er mangelvare i dagens samfunn skjønner jeg, så det er ikke lett. Men takk for all negativitet da folkens. Nydelig.... Anonymkode: 83301...69d
Værre Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her mangles det virkelig ikke sosiale antenner nei! Men dama har sagt JA til å selge den til meg, så da hadde jeg håpet at hun faktisk gjorde det.... pågående er jeg ikke da det går dager mellom hver melding. Men JEG ville vært ærlig mot en annen person og sagt at jeg trekker salget eller at jeg har dessverre solgt til noen andre. Men ærlighet er mangelvare i dagens samfunn skjønner jeg, så det er ikke lett. Men takk for all negativitet da folkens. Nydelig.... Anonymkode: 83301...69d De flest med sosial antenner forstår at selger ikke vil selge likevel når man ikke får svar og tar ikke kontakt på facebook. Som nevnt kan de skje viktigere ting her i livet enn å få sendt en kjole i posten for enkelte. Verden spinner ikke rundt deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Utrolig irriterende med påtrengende selgere. Og når du tyr til Facebook for å få kontakt med selger, sier det mer om deg enn selger. Sjansen for at hun så meldingen på Tise er 99,9%. Da hjelper det ikke å oppsøke henne andre steder. Kan hende selger ombestemte seg etter at du sendte så mange meldinger. Anonymkode: 6a1bc...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 Jeg måtte la være å svare for litt siden fordi jeg var i karantene. Hadde ikke lyst til å opplyse om det. Svarte med en gang jeg fikk svar på testen Anonymkode: 1e92b...e42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå