Gjest Olava Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Har en stor mistanke om at jeg er den eldste av oss bruder som skriver her..... Jeg er 39, men føler meg ganske barnslig for tida... , men det er vel slik det skal være. Har lest en del innlegg, og det ser ut som de fleste er i 20-åra. Er det noen av dere som er på min alder???
Gjest MrsL Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Mnja, jeg var 33 da vi giftet oss i fjor
*CHOUCHOU* Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 ..Og jeg er 32. Giftes oss i 30.Juli.
Impala Skrevet 2. september 2005 #4 Skrevet 2. september 2005 Og jeg er 33. Vi giftet oss 13.08.05. Man er jo ikke gamlere enn man føler seg pleier nå jeg å si
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #6 Skrevet 2. september 2005 Jeg syns ikke akkurat noen av dere kan plasseres i kategorien "aldrende bruder".
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Jeg synes ikke 39 er en "aldrende brud" heller jeg. Bestemødre som gifter seg med den tapte barndomskjæresten etter at hun har blitt enke (og han enkemann), se DET er en aldrende brud. Mener jeg da.
linky Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Jeg synes ikke 39 er en "aldrende brud" heller jeg. Bestemødre som gifter seg med den tapte barndomskjæresten etter at hun har blitt enke (og han enkemann), se DET er en aldrende brud. Mener jeg da. ← det er jeg enig i.
Gjest Olava Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 Takk for synspunkt. Føler meg absolutt ikke gammel. Vi er jo alle i samme bås her, 20 eller 80år!
Gjest Yvette Skrevet 3. september 2005 #11 Skrevet 3. september 2005 Synes ikke 39 år er gammelt, men jeg ville nok ikke gått ned altergangen i hvit kjole og hatt et stort prinsessebryllup, det blir litt vel patetisk.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #12 Skrevet 3. september 2005 Synes ikke 39 år er gammelt, men jeg ville nok ikke gått ned altergangen i hvit kjole og hatt et stort prinsessebryllup, det blir litt vel patetisk. ← Hvorfor det? Patetisk??
Gjest Bellatrix Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 Enigmed Tex. Hvorfor skal det være aldersgrense på å være hvit brud? Og hvor går grensa?
Gjest lillelou Skrevet 3. september 2005 #14 Skrevet 3. september 2005 Jeg synes ikke 39 er en "aldrende brud" heller jeg. Bestemødre som gifter seg med den tapte barndomskjæresten etter at hun har blitt enke (og han enkemann), se DET er en aldrende brud. Mener jeg da. ← Enig! Hvor grensen går for å være hvit brud? Aldri,skulle man tro,det går kun på smak og behag,og hva en selv føler seg vel i.
Gjest Olava Skrevet 3. september 2005 #15 Skrevet 3. september 2005 Det er vel kanskje smak og behag, men jeg skal uansett ikke ha hvit kjole.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #16 Skrevet 3. september 2005 Jeg kunne godt vært hvit brud selvom jeg nærmet meg 40, men jeg hadde ikke valgt enn "prinsessekjole" synes heller det er penere med en enklere kjole, og det er jo kjempemange lekre kjoler der ute for alle, uansett alder.
Lassie Skrevet 3. september 2005 #17 Skrevet 3. september 2005 Jeg syns ikke akkurat noen av dere kan plasseres i kategorien "aldrende bruder". ← Helt enig! Da jeg leste aldrende, så så jeg for meg noen på rundt 60 Synes ikke 39 år er gammelt, men jeg ville nok ikke gått ned altergangen i hvit kjole og hatt et stort prinsessebryllup, det blir litt vel patetisk. ← Patetisk?? Hvorfor kan ikke noen på 39 gå i en hvit kjole like mye som en på 19 eller 29? Skal være enig i at jeg kanskje ikke hadde hatt på meg hvit kjole om jeg hadde vært gift før, men alderen synes jeg ikke har noen betydning på hvit kjole eller ikke.
Trampe Skrevet 3. september 2005 #18 Skrevet 3. september 2005 Man må da vel få lov til å ha på seg hva man vil i sitt eget bryllet - uansett alder??
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #19 Skrevet 3. september 2005 Rart det er krig i verden...................
linky Skrevet 4. september 2005 #20 Skrevet 4. september 2005 Rart det er krig i verden................... ← det kan du godt si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå