Gå til innhold

Svidt synige kjønnshår? 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Såvidt synlige kjønnshåmørke eller lyse - er de fint  Noen vil kanskje mene at skal det være hår, må det være en skikkrlig busk -Hva er finest

jeg synes gjerne de kan vises ordentlig når man er naken. 

Anonymkode: c4a32...2f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange liker kjønnshår.  jeg gjør det ikke. Betyr ikke så mye igrunn  det viktigste er hva du mener. Jeg ville ikke hatt kjønnshår om noen hadde bedt meg om å ha det fordi det betyr så pass mye for min vælvære og hvordan jeg føler meg. Men hver sin smak

Anonymkode: 27f38...b64

Skrevet

Jeg får litt sånn 80-talls vibber av ufrisert fullbusk underliv. Foretrekker barbert for slikkingen sin del. Men jeg blir uhorvelig kåt av å se ei kullsvart ei, som åpner opp leppene så den rosa fargen kommer til synet. Ding ding, da er jeg uansett solgt og blir ivrig av å smake. Ååå, jeg kjenner smaken på tunga...

Den mest saftigste musa som jeg har sett noen sinne,  var synet av tanten min. Det er nok den som brente seg fast i minne mitt. Fortvil ikke kvinner, uansett om du er barbert, frisert eller full busk... Det er ikke frisyren som er det viktigste, det er faktisk at du er fornøyd hvordan du vil ha det... Svarer for meg selv, det er nok den rosafargen som tenner meg mest.

• Liker 1
Skrevet

Som jeg har skrevet her så mange ganger før:

Noen liker full busk/halv busk, trekant/ firkant eller små panda figurer figurert i kjønnshårene.. Rødt/blondt/svart eller regnbuefarget.. skal en da virkelig måtte tilfredsstille absolutt alle svar en får blir en nærmest gal alla personlighetsforstyrrelse!

Jeg liker å ha det glattbarbert, dette har jeg sommer som vinter, singel som med mann.. jeg gjør det fordi jeg digger det rett og slett! Det eksisterer knapt bedre nytelse enn å legge seg nybarberti et nyoppredd sengetøy nydusjet og, jeg er mer tent da. Men andre har igjen sine preferanser, ikke noe pes med det. Det er dine kjønnshår, du bestemmer.. igjen; what a wonderful world.. Noen synes slik andre noe annet, men veldig få har noe med det! 

• Liker 1
Skrevet

På damer bør det ikke være noen synlige hår under halsen

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (3 timer siden):

Signerer denne 

Anonymkode: f8014...aba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Såvidt synlige kjønnshåmørke eller lyse - er de fint  Noen vil kanskje mene at skal det være hår, må det være en skikkrlig busk -Hva er finest

jeg synes gjerne de kan vises ordentlig når man er naken. 

Anonymkode: c4a32...2f0h

Har du lite, er det mindre å fjerne

Anonymkode: a8c57...25f

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (3 timer siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Signerer denne 

Lykke til til dere begge.

Anonymkode: 2ef96...911

• Liker 2
Skrevet

Jeg har møtt veldig få uten noe hår, men det bør stusses litt med. Saks fungerer ypperlig. Høvel kan gjøre en del skade. 

Skrevet

To like tråder er slått sammen. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lykke til til dere begge.

Anonymkode: 2ef96...911

Takk skal du ha. Heldigvis er det ikke noe problem. Sjelden jeg treffer på ei med dusk. De som har det er stort sett damer jeg ikke har noe interesse for ellers heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke overskriften jeg🙃 Svidde kjønnshår, er det en ny form for BDSM?

Anonymkode: 51933...e11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blånde kjønnshår ser best ut hvertfall

Anonymkode: a7e82...51e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (12 timer siden):

Takk skal du ha. Heldigvis er det ikke noe problem. Sjelden jeg treffer på ei med dusk. De som har det er stort sett damer jeg ikke har noe interesse for ellers heller. 

Det som værre er er en peppermø med busk

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 28.4.2021 den 7.06):

Jeg får litt sånn 80-talls vibber av ufrisert fullbusk underliv. Foretrekker barbert for slikkingen sin del. Men jeg blir uhorvelig kåt av å se ei kullsvart ei, som åpner opp leppene så den rosa fargen kommer til synet. Ding ding, da er jeg uansett solgt og blir ivrig av å smake. Ååå, jeg kjenner smaken på tunga...

Den mest saftigste musa som jeg har sett noen sinne,  var synet av tanten min. Det er nok den som brente seg fast i minne mitt. Fortvil ikke kvinner, uansett om du er barbert, frisert eller full busk... Det er ikke frisyren som er det viktigste, det er faktisk at du er fornøyd hvordan du vil ha det... Svarer for meg selv, det er nok den rosafargen som tenner meg mest.

Ka faen, tanten din? 😱😅

Anonymkode: a2fcb...acc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (23 timer siden):

Så sant så sant, tenk bare på det motsatte, dvs skinna på hodet og full busk mellom benene, ikke pent.

Anonymkode: 638d4...874

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ka faen, tanten din? 😱😅

Anonymkode: a2fcb...acc

Ja der jeg kom ifra var det ikke så mange kvinner, men jeg var nyskjerrig på kvinner. Og tenkte overhodet ikke på at det var tanten min den gang. Jeg snek meg under utedassen for å få se det nydelige synet, og så rett på høyloftet eller soverommet for å ronke... Jeg ble steinkåt bare jeg så henne bøye seg forover i jorbæråkeren. Og bak sprekken mellom bordene på låven sto jeg og ronket... Ikke si at det er creepy, jeg var tross alt nyskjerrig og kåt, manglet forståelse og var bare 15 år...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skjønte ikke overskriften jeg🙃 Svidde kjønnshår, er det en ny form for BDSM?

Anonymkode: 51933...e11

Såvidt synlige skulle det stå.  fik ikke retttet opp.  ts

Anonymkode: 12fec...7d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det som værre er er en peppermø med busk

🤢

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (4 timer siden):

🤢

Nei nei..busk er toppers

Anonymkode: 12fec...7d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...