AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #41 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 20.15): Hvis du ikke tør å gå tilbake, så må du jo bare bli ferdig med saken og gå videre i livet. Du får ikke pengene av å lage en tråd på KG. Anonymkode: 99f70...854 Nei, men det var godt å få det ut .. Anonymkode: 8c98b...625
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #42 Skrevet 11. april 2022 Jeg lurer også på jeg ble lurt av en kioskdame nylig. Kom med to lodd med premier på, den ene hadde 150 og den andre 30 kr. Jeg dobbeltsjekker alltid loddene flere ganger, og jeg hadde 3 ord på kryssord på den med 30 kr som gir gevinst på 30 kr. Dobbeltsjekker alltid at jeg har alle bokstavene på vinnerordene. Jeg leverte inn loddene i kiosken og sa jeg hadde vunnet premie. Jeg fulgte ikke så godt med, så jeg kan ikke si med sikkerhet at hun skannet begge loddene. Da hun tydeligvis var ferdig med skanninga var det bare 150 kr, altså manglet det 30 kr fra det ene loddet. Da sa jeg at jeg trodde det var 30 kr på det andre loddet, og ble litt overrasket. Hun sa det ikke var premie på den, men sa at hun kunne sjekke en gang til. Da tok hun plutselig og skannet noen annen lodd som jeg ikke hadde levert inn. Grunnen til at jeg kan si det med sikkerhet ikke var mine lodd var fordi loddene hun nå skannet lodd i en remse på 3 lodd som hang sammen. Jeg hadde levert inn to separate lodd som ikke hang sammen. Jeg ble helt satt ut, men turte ikke si noe. Jeg bare "jaja" siden det var snakk om 30 kr. Tenkte i ettertid på at jeg selvfølgelig skulle spurt om å få loddet tilbake, men siden hun tok feil lodd tilbake og skannet hadde jeg trolig ikke fått riktig lodd tilbake. Veldig merkelig hendelse. Siden hun plutselig skannet andre lodd tror jeg faktisk hun kan ha prøvd å lure meg. Det er også mulig hun gjorde en ærlig feil og skannet feil eller at hun tok feil lodd tilbake, men skannet riktig første gangen. Det plager meg fordi jeg er sikker på at det var premie og jeg skulle gjerne likt å få det tilbake, og prøvd et annet sted, evt. kontaktet Norsk Tipping ang. produksjonsfeil. Siden det var bare 30 kr gjør det ikke så mye, 500 kr er mye da, jeg hadde blitt ordentlig lei meg om det skjedde. Skjønner deg veldig godt, da jeg tydeligvis også er konfliktsky. Men tror kanskje jeg hadde bedt om å få loddet tilbake når det var 500 kr. Anonymkode: b0fee...03b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå