AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg hadde 3 forskjellige flaxlodd hvor jeg hadde sjekket at jeg vant 100 kr på et og 500 kr på et annet. Jeg gikk innom Narvesen og spurte om de kunne sjekke, så sier hun at jeg hadde vunnet 100 kr... Jeg ble så satt ut og der var flere i kø bak meg, så jeg ble så stressa og klarte ikke si noe. Tok imot de 100 kr og gikk. Ble så lei meg for at hun løy. Jeg hadde vunnet 500 kr på det ene loddet, men hun så vel på meg som en dum person som ikke tør å si ifra... Hadde jeg stått der alene med henne ville jeg sagt ifra, tror jeg. Er så vanskelig når man har folk i kø bak seg og man er så stressa og ikke klarer å si eller gjøre noe. Kan jeg klage på dette? Anonymkode: 8c98b...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 28. april 2021 Dette tror jeg ikke på. For å sjekke gevinst må man scanne strekkoden. Enkelt og greit. Da har du nok sett feil. Hvorfor skal den i kassa gjøre seg tjuv for skarve 500 kr og risikere jobben? Anonymkode: 370a6...30e 55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Del Skrevet 28. april 2021 Dette stemmer nok ikke. Når loddet scannes kommer det opp på skjermen (som du også ser fra din side) hvor mye penger det er på loddet. Fra en som selv har jobbet på Narvesen så vet jeg at mange ser feil. Det er ofte jeg har måttet manuelt sjekke loddet og forklare kunden hvorfor de ikke har vunnet. Anonymkode: 5807e...4d8 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Del Skrevet 28. april 2021 Det kom ingenting opp på skjermen da hun scannet... Den var helt tom. Hun bare ga meg 100 kr. Fikk helt vondt av det hele. Jeg skulle ønske jeg hadde klart å si ifra. Anonymkode: 8c98b...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Del Skrevet 28. april 2021 Dette kommer du desverre ingen vei med. Om den ansatte har tatt pengene, er loddet scannet og kastet for lengst uansett, og hele greia koker ned til ord mot ord. Om hun scannet kortet, Så skal gevinsten komme opp, om det var gevinst. Anonymkode: 3e5f7...eec 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Del Skrevet 28. april 2021 Hun scannet nok ikke mens du var der i det hele tatt. Jeg tipper at dersom de sjekker kameraet eller loggen, ser de at kun to lodd ble scannet, så tok hun det til en annen kiosk senere. Lærdom her TS, viktig å tørre å speak your truth Anonymkode: 37966...e6e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Del Skrevet 28. april 2021 Rapporter til kiosk-kjeden med info om når og hvor hendelsen skjedde. Slike ting tar de alvorlig. Anonymkode: a0059...fee 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette tror jeg ikke på. For å sjekke gevinst må man scanne strekkoden. Enkelt og greit. Da har du nok sett feil. Hvorfor skal den i kassa gjøre seg tjuv for skarve 500 kr og risikere jobben? Anonymkode: 370a6...30e Må både scanne strekkode pluss skrive kontrollnummer! - Og da kommer det tydelig frem om det er premie eller ikke. Er fort gjort og se feil på tall, så kontrollnr er en sikkerhet. Det hender også en sjelden gang at lodd har ligget for lenge- uten at premie er hevet! Det står frist bakpå loddene som regel. Anonymkode: 0c05c...bff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Del Skrevet 28. april 2021 Om dette stemmer, så ER du jo dum som ikke sier fra. Du har selvfølgelig ingen sak. Hvordan skulle du kunne bevise at din historie er riktig? Anonymkode: 58270...651 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rapporter til kiosk-kjeden med info om når og hvor hendelsen skjedde. Slike ting tar de alvorlig. Anonymkode: a0059...fee Hvis ikke ts turte å si i fra til den kioskansatte en gang, hvordan tror du da hun skal klare å ta opp saken med kjedens sjefer? Anonymkode: 1e40f...953 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Del Skrevet 28. april 2021 Da skulle du jo ha bedt om å få loddet tilbake, slik at du kunne tatt det med et annet sted. Dersom du hadde sett feil så hadde de jo ikke fått opp noen premie i den andre kiosken heller, og hadde du fått ut premien der så burde du ha kontaktet kjeden det gjelder og sendt klage, evt. med kopi til Norsk Tipping. Anonymkode: f7ae4...f0e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. april 2021 #12 Del Skrevet 28. april 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Del Skrevet 28. april 2021 Godt forsøk på trolleinnlegg. Anonymkode: c0aec...d61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Del Skrevet 28. april 2021 Det store ubesvarte spørsmålet er: ble loddet scannet? Hvis ja var det ingen gevinst og TS har sett feil. Hvis nei har butikkansatte gjort en feil eller bevisst unlatt å scanne loddet. Hvis TS er helt sikker på at det var gevinst må TS ta kontakt med kioskeieren og legge frem saken. Kanskje har de videoopptak som kan vise hva som skjedde. Ellers er det jo bare ord mot ord. Anonymkode: 19c21...bee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Del Skrevet 28. april 2021 Til dere som gjør det, vet ikke om jeg ville ropt troll med en gang her. Jeg hadde også selv en gang så mye angst at jeg plutselig ike klarte å si i mot når andre mennesker mente de hadde rett, selv om jeg visste de tok feil. Det er mange som har det slik! Anonymkode: 2311b...f1c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 28. april 2021 #16 Del Skrevet 28. april 2021 Om slike ting faktisk skjer, så er det jo fryktelig vanskelig å bevise noe. Et råd kan være å be om å få loddet tilbake og gå en annen plass for å sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. april 2021 #17 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg hadde 3 forskjellige flaxlodd hvor jeg hadde sjekket at jeg vant 100 kr på et og 500 kr på et annet. Jeg gikk innom Narvesen og spurte om de kunne sjekke, så sier hun at jeg hadde vunnet 100 kr... Jeg ble så satt ut og der var flere i kø bak meg, så jeg ble så stressa og klarte ikke si noe. Tok imot de 100 kr og gikk. Ble så lei meg for at hun løy. Jeg hadde vunnet 500 kr på det ene loddet, men hun så vel på meg som en dum person som ikke tør å si ifra... Hadde jeg stått der alene med henne ville jeg sagt ifra, tror jeg. Er så vanskelig når man har folk i kø bak seg og man er så stressa og ikke klarer å si eller gjøre noe. Kan jeg klage på dette? Anonymkode: 8c98b...625 Hvorfor ba du ikke om å få loddet som du mente du hadde fem hundre kroners gevinst på tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Del Skrevet 28. april 2021 Om ts ønsker hjelp, så må hen svare i denne tråden. 1. Skannet de loddet eller fikk ts bare en 100 lapp fra kassa? Dersom det ble skannet, så var det desverre ikke gevinst. Dersom den ansatte ikke skannet, er det i seg selv et stort brudd på rutiner og bør selvsagt informeres om. Dersom det i tillegg viser seg at det blir skannet et lodd senere på 500, er det enda mer mistenkelig. Men ts må sette i gang med dette straks så det er mulig å spore opp. Anonymkode: d076a...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Del Skrevet 28. april 2021 O.G. skrev (9 timer siden): Hvorfor ba du ikke om å få loddet som du mente du hadde fem hundre kroners gevinst på tilbake? Fordi jeg ble så stressa. Jeg sliter en del med sosial angst, og i sånne situasjoner klarer jeg ikke reagere. Jeg hadde så lyst til å spørre om det ikke var 500 kr på det ene loddet, men klarte ikke. Ordene stod fast og jeg ve stressa pga køen bak meg. Anonymkode: 8c98b...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om ts ønsker hjelp, så må hen svare i denne tråden. 1. Skannet de loddet eller fikk ts bare en 100 lapp fra kassa? Dersom det ble skannet, så var det desverre ikke gevinst. Dersom den ansatte ikke skannet, er det i seg selv et stort brudd på rutiner og bør selvsagt informeres om. Dersom det i tillegg viser seg at det blir skannet et lodd senere på 500, er det enda mer mistenkelig. Men ts må sette i gang med dette straks så det er mulig å spore opp. Anonymkode: d076a...47e Ingenting ble scannet. Det kom ingenting opp på den skjermen iallfall... Ble helt satt ut, for jeg sjekka jo at jeg vant. Dette skjedde på strømmen storsenter, så det er sagt. Anonymkode: 8c98b...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå