AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Hvem gir du pluss poeng til? Tenker du over tidligere desputter? Krangler? Liker du brukeren? tenker du at de svarer bra i tråden? Om du er enig med 70% men brukeren legger til en siste setning som du overhode ikke er enig i, +'er du på svaret da? Mange spm men er nysgjerrig på hva som gjør at du gjør det aktive valget ved å si deg enig på å gi et medlem her på kg et + Anonymkode: 464c0...80c
skreppamedleppa Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 (endret) Plusser og plusser.. Trykker en knapp i hjørnet viss innlegget er opplagt (!) eller humoristisk, jeg er enig, eller jeg er enig. Skal idømmes at jeg en og to ganger har tenkt *f&*$ dette menneske menner dette og dette og det er jo helt spinnvillt i følge meg, hva f... i følg en annen tråd. Men så har h*n skrevet et godt innlegg som jeg så absolutt er enig med så da begynner vi på nytt, og "plusser"... noen ganger når blodsukkeret står i taket og alt er digg så får alle en plusstyp "du skal få, du skal få, din tanntes kusines hund skal få..." og når jeg er grinete får ingen Og om de har skrevet alt *rett* men velger å være en drittsekk i siste linje som f.eks; "Jeg elsker kvinner, er aldri utro, liker å bruke fritiden min på å hjelpe gamle damer over fortauet men og; Men liker å slakte hunder på fritiden og elsker å få dyr til å lide" Så kan du takke faen på at jeg omplusser den plussen rimelig kjapt ja.... Endret 28. april 2021 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Plusser ikke innlegg, da skal innlegget virkelig overraske meg positivt. Anonymkode: 718a6...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå