Gå til innhold

+ poeng til brukere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem gir du pluss poeng til?

Tenker du over tidligere desputter? Krangler? Liker du brukeren? tenker du at de svarer bra i tråden? 

Om du er enig med 70% men brukeren legger til en siste setning som du overhode ikke er enig i, +'er du på svaret da?

Mange spm men er nysgjerrig på hva som gjør at du gjør det aktive valget ved å si deg enig på å gi et medlem her på kg et +

Anonymkode: 464c0...80c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Plusser og plusser..:sjenert:

Trykker en knapp i hjørnet viss innlegget er opplagt (!) eller humoristisk, jeg er enig, eller jeg er enig.  Skal idømmes at jeg en og to ganger har tenkt *f&*$ dette menneske menner dette og dette og det er jo helt spinnvillt i følge meg, hva f...  i følg en annen tråd. Men så har h*n skrevet et godt innlegg som jeg så absolutt er enig med så da begynner vi på nytt, og "plusser"... noen ganger når blodsukkeret står i taket og alt er digg så får alle en pluss:strix:typ "du skal få, du skal få, din tanntes kusines hund skal få..." og når jeg er grinete får ingen :raven:

Og om de har skrevet alt *rett* men velger å være en drittsekk i siste linje som f.eks;

"Jeg elsker kvinner, er aldri utro, liker å bruke fritiden min på å hjelpe gamle damer over fortauet men og;

Men liker å slakte hunder på fritiden og elsker å få dyr til å lide"

Så kan du takke faen på at jeg omplusser den plussen rimelig kjapt ja....

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Plusser ikke innlegg, da skal innlegget virkelig overraske meg positivt. 

Anonymkode: 718a6...e99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...