vixen Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Jeg husker jeg ergret meg grønn hver gang det var Postmann Pat som BarneTV... Er det flere enn meg som rett og slett mislikte serien? -viXen-
TNode Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 "Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite kaaaatt..." Med en så tøff kjenningsmelodi kan en jo ikke unngå å like serien
nusta Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Postman Pat har alltid vært, og kommer alltid til å være gørr kjedelig. Det syntes jeg når lillesøstra mi var liten (hun likte postmannen), og det synes jeg når det kommer på barne-tv nå. Ungene mine synes også det er kjedelig, så blir aldri til at noen av dem ser barne-tv når det Postman Pat.
vixen Skrevet 1. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2005 AH! Endelig noen barn som er som meg.. -viXen-
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #6 Skrevet 1. september 2005 jeg hatet han ja, dumme brillepostmann! Branman sam derimot :D Du kan stole på han! Og thomas toget! Fler "slike" serier var det vel ikke?
Chocolat Skrevet 1. september 2005 #7 Skrevet 1. september 2005 De voksnes fest-versjon av Postmann Pat: en masse sambucca eller lignende, et shotteglass hver, og Postmann Pat på storskjerm. Bånnski hver gang Pat feilgirer!
vixen Skrevet 1. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2005 Brannmann Sam var kjekk og stram! Hehe.. i motsetning til teite Dumptidum-syngende Postmann Pat... -viXen-
Gjest lurven Skrevet 1. september 2005 #9 Skrevet 1. september 2005 jeg digger sånne serier.. ser dere ikke humoren i det :grine2: ler så jeg dauer av postmann pat, fragglene, kalle klovn, brannmann sam
vixen Skrevet 1. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2005 De voksnes fest-versjon av Postmann Pat: en masse sambucca eller lignende, et shotteglass hver, og Postmann Pat på storskjerm. Bånnski hver gang Pat feilgirer! ← Tror jeg hadde spydd lenge før jeg hadde fått i meg noe som helst. -viXen-
vixen Skrevet 1. september 2005 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2005 jeg digger sånne serier.. ser dere ikke humoren i det :grine2: ler så jeg dauer av postmann pat, fragglene, kalle klovn, brannmann sam ← Jeg syntes alle andre slike serier var bra, men takla ikke Postmann Pat. Kunne til nød digge Miss litt fordi hun var litt ulydig iblant.. men det ble også med det... -viXen-
Chocolat Skrevet 1. september 2005 #12 Skrevet 1. september 2005 Tror jeg hadde spydd lenge før jeg hadde fått i meg noe som helst. -viXen- ← Ja, du må være litt i farta for å henge deg på denne.
vixen Skrevet 1. september 2005 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2005 Tror jeg skulle vært ganske dø-drukken ja... Men da hadde jeg vel bare sovnet. -viXen-
Søtpotita Skrevet 2. september 2005 #14 Skrevet 2. september 2005 eg likte postman pat kjempegodt men har han ikkje utrulig laaaaaaang nese?
Gjest gjest1 Skrevet 2. september 2005 #16 Skrevet 2. september 2005 Liker Postman Pat kjempegodt jeg
Gjest Madeleine Skrevet 2. september 2005 #17 Skrevet 2. september 2005 Syns Postmann Pat var litt koselig jeg da
Grooo Skrevet 3. september 2005 #18 Skrevet 3. september 2005 Liker Postman Pat jeg Og de fleste andre slike seriere også
~sikka~ Skrevet 3. september 2005 #19 Skrevet 3. september 2005 Jeg likte og Postmann Pat godt.... tror jeg er litt eldre enn trådstarter.. Brannmann Sam og Toget Thomas begynnte noen år etter at jeg sluttet å se barne-tv...
Gjest Spacegirl Skrevet 4. september 2005 #20 Skrevet 4. september 2005 Jeg likte ikke Postmann Pat da jeg var liten, men jeg har en nevø på 2 år som digger det over alt på jord. Når jeg sitter barnevakt og han skal legge seg om kvelden, må jeg synge Postmann Pat-sangen til han sovner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå