Gå til innhold

Vagina størrelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinner varierer stort i størrelse, men ikke så mye som menn. Det kan også være noe variasjon fra dag til dag, og etter grad av opphisselse. Det er ikke slik at kvinner blir varig utvidet av en stor penis eller hvor mange partnere hun har. Jeg har vært i den situasjonen noen ganger at jeg har møtt kvinner som har vært med en mann som har hatt stor like før de møtte meg. Da har hun fantastisk nok tilpasset seg meg etter noen måneder. Til en viss grad selvsagt, men likevel. Som oftest har hun da i tillegg trappet opp knipeøvelsene sine.

Men fokuset bør selvsagt være på helt andre ting. Når jeg møter en ny partner handler det i langt større grad om seksuell kjemi. Hvor tent vi klarer å få hverandre. Da blir størrelser mindre viktig. En av mine beste partnere passet jeg i prinsippet ikke så godt sammen med fysisk, men det ble fyrverkeri likevel, gitt. For oss begge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27459088
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 1.22):

Er noen kvinner født trange/vide eller er dette noe som utvikles etter hvor mye som går inn over tid?

Anonymkode: 8cb2c...a4f

De fleste er født med det ungangspunktet de har fått utlevert. Noen blir videre etter fødsel, mens andre klarer seg bedre. 

Det er stor variasjon på både dybde, vidde og fleksibilitet der nede. 

Hvis noen ikke tror det er mulig å permanant utvide vaginaen sin, så søk på monster dildo penetration eller extreme fisting osv. Noen er så utvidet at det er et stort hulrom inni der når de tar ut dildoen. De kan umulig ha noe utbytte av vaginal sex hvis de er vant til å få objeker i samme omkrets som låret til en normal mann oppi musa. 

De fleste er innenfor normalen heldigvis. 

Anonymkode: 0ec36...5fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27466236
Del på andre sider

Gjest Smeltemann
AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 1.22):

Er noen kvinner født trange/vide eller er dette noe som utvikles etter hvor mye som går inn over tid?

Anonymkode: 8cb2c...a4f

Nei er visst ikke noe forskjell,var en "anonym" som var veldig bastant på at alle damer har likedan vagina. Det var mennene det var forskjell på om stor eller liten kuk.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27466243
Del på andre sider

AnonymBruker
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Nei er visst ikke noe forskjell,var en "anonym" som var veldig bastant på at alle damer har likedan vagina. Det var mennene det var forskjell på om stor eller liten kuk.

😅🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27466249
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min erfaring er at det er til dels store individuelle ulikheter på dette området, ja forskjellene mellom to kvinner kan rett og slett være kolossale. Det kan variere med etnisitet, kroppsstørrelse, alder, antall fødsler, og mange andre faktorer. 

Anonymkode: 95688...3bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27467333
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste menn foretrekker ei som er "trang nok" og fornøyd med penisen til partneren sin naturlig nok. Bortsett fra de som tenner på ydmykelse foreksempel.. 

Det er nå en gang sånn at de som roper høyest er de som har behov for ei som er trang eller en som har stor kuk. De normale tenker ikke over det fordi de er nettopp det (normale nedentil).

Av de jeg har hatt sex med har jeg opplevd å være både for stor og føle nesten ingen friksjon (hadde blitt fistet i mange år), men 90% var normale nedentil selv om det er variasjoner også der. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27503640
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De fleste menn foretrekker ei som er "trang nok" og fornøyd med penisen til partneren sin naturlig nok. Bortsett fra de som tenner på ydmykelse foreksempel.. 

Det er nå en gang sånn at de som roper høyest er de som har behov for ei som er trang eller en som har stor kuk. De normale tenker ikke over det fordi de er nettopp det (normale nedentil).

Av de jeg har hatt sex med har jeg opplevd å være både for stor og føle nesten ingen friksjon (hadde blitt fistet i mange år), men 90% var normale nedentil selv om det er variasjoner også der. 

Jeg foretrekker stor mus

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27507179
Del på andre sider

Dette mysteriet kommer aldri til å slutte, likeså kukstørrelser. Noe bedre svar får man heller ikke før man prøver selv... Så hvorfor ikke finne ut av det selv, enn å få tusenvis av forskjellige svar? Kanskje det er noen som er redd fitta? Grrrr, nå kommer jeg og tar deg!😂

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27507264
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (11 minutter siden):

Dette mysteriet kommer aldri til å slutte, likeså kukstørrelser. Noe bedre svar får man heller ikke før man prøver selv... Så hvorfor ikke finne ut av det selv, enn å få tusenvis av forskjellige svar? Kanskje det er noen som er redd fitta? Grrrr, nå kommer jeg og tar deg!😂

For sent nå.. 

Anonymkode: e2148...7eb

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27507292
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som stadig forundrer meg med slike tråder er at mange virker å tro at en kvinne er lik nedentil hele tiden. 

Jeg som har levd med en og samme mann i mange år merker tydelig at jeg er veldig variert. Ut fra kåthet, våthet, syklus og mulig annet også. 

Størrelsen på penis er stort sett lik alltid, selv om også han kan være helt stiv og halvstiv. Stort sett er han helt stiv, i samme størrelsen hver gang, og likevel er det variasjoner som han i liten grad står for (utover hvor kåt han gjør meg). Med en og samme mann er jeg noen ganger for trang, noen ganger for lite dyp, andre ganger helt passelig og noen ganger virker jeg både vid og omtrent bunnløs. 

Alt fungerer fint for min mann, bortsett fra for trang. Da foretrekker han å gi meg en orgasme først, så musklene slapper av mer etterpå, og han slipper bedre til. 

Fungerer fint for meg. 😄

Anonymkode: 18d62...b11

• Liker 3
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27507346
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det sånn at dere gutter merker stor forskjell på noen som har født og de som ikke har det? nedentil..

Anonymkode: fc87d...3d1

Ja med de fleste merker man forskjell med de som har født vaginalt, men er noen som er heldige og som også blir sydd "trang" i åpningen iallefall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508185
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som stadig forundrer meg med slike tråder er at mange virker å tro at en kvinne er lik nedentil hele tiden. 

Jeg som har levd med en og samme mann i mange år merker tydelig at jeg er veldig variert. Ut fra kåthet, våthet, syklus og mulig annet også. 

Størrelsen på penis er stort sett lik alltid, selv om også han kan være helt stiv og halvstiv. Stort sett er han helt stiv, i samme størrelsen hver gang, og likevel er det variasjoner som han i liten grad står for (utover hvor kåt han gjør meg). Med en og samme mann er jeg noen ganger for trang, noen ganger for lite dyp, andre ganger helt passelig og noen ganger virker jeg både vid og omtrent bunnløs. 

Alt fungerer fint for min mann, bortsett fra for trang. Da foretrekker han å gi meg en orgasme først, så musklene slapper av mer etterpå, og han slipper bedre til. 

Fungerer fint for meg. 😄

Anonymkode: 18d62...b11

Har merket små individulle forskjeller med samme dame alt etter hvor hun er i syklus og hvor våt/kåt hun er, men variasjonen er ikke veldig merkbar. Det som forundrer meg enda mere er at alle tror at vagina til alle kvinner føles likt ut for alle. Er ikke ei dame jeg har vært med som ikke har føltes annerledes ut inni. Kan være alt fra dybde, muskel bruk (eller mangel på det), riller, noen er trange i åpningen men videre lengre inn, mens andre er videre i åpningen og trangere lengre inn. Det varierer så mye at det føles annerledes for hver dame man har sex med. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508208
Del på andre sider

Er det sånn at dere gutter merker stor forskjell på noen som har født og de som ikke har det? nedentil..

Anonymkode: fc87d...3d1

Det er ikke slik at jeg automatisk kan merke om de jeg har sex med har født eller ikke. Mor til barnet vårt endret seg noe etter fødselen, men ikke slik at det ble en veldig annerledes opplevelse. 

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508259
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har merket små individulle forskjeller med samme dame alt etter hvor hun er i syklus og hvor våt/kåt hun er, men variasjonen er ikke veldig merkbar. Det som forundrer meg enda mere er at alle tror at vagina til alle kvinner føles likt ut for alle. Er ikke ei dame jeg har vært med som ikke har føltes annerledes ut inni. Kan være alt fra dybde, muskel bruk (eller mangel på det), riller, noen er trange i åpningen men videre lengre inn, mens andre er videre i åpningen og trangere lengre inn. Det varierer så mye at det føles annerledes for hver dame man har sex med. 

Skriver under på denne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508274
Del på andre sider

AnonymBruker
Sphere skrev (På 28.4.2021 den 9.34):

Kvinner varierer stort i størrelse, men ikke så mye som menn. Det kan også være noe variasjon fra dag til dag, og etter grad av opphisselse. Det er ikke slik at kvinner blir varig utvidet av en stor penis eller hvor mange partnere hun har. Jeg har vært i den situasjonen noen ganger at jeg har møtt kvinner som har vært med en mann som har hatt stor like før de møtte meg. Da har hun fantastisk nok tilpasset seg meg etter noen måneder. Til en viss grad selvsagt, men likevel. Som oftest har hun da i tillegg trappet opp knipeøvelsene sine.

Men fokuset bør selvsagt være på helt andre ting. Når jeg møter en ny partner handler det i langt større grad om seksuell kjemi. Hvor tent vi klarer å få hverandre. Da blir størrelser mindre viktig. En av mine beste partnere passet jeg i prinsippet ikke så godt sammen med fysisk, men det ble fyrverkeri likevel, gitt. For oss begge. 

Det trodde jeg aldri du skulle si.

For bare noen måneder siden åpnet du alle innleggene dine med at "kvinner varierer stort i størrelse, minst like mye som menn".

Hva er årsaken til at du har endret denne åpningssetningen til så drastisk?? Fordi du endelig har begynt å få motstand mot denne usanne påstanden din av respekterte brukere av ditt kjønn? Slik som Katten? Og bamseklemmer? Og flere andre menn?

Uansett fint at du tar til deg kritikk og viser endringsvilje når du tar feil. Men jeg lurer jo da på hva som har vært motivasjonen din for å skrive som du har gjort tidligere. Få kvinner som liker peniser av en viss størrelse dårlig selvtillit? Få kvinner som føler at de trenger stor penis for å bli tilfredsstilt til å føle at det er noe galt med dem? Gjøre slik at flere kvinner godtar din størrelse?

Det er forskjell på både kvinner og menn, men det er som Sphere sier at mannfolk på det jevne er mye mer varierte i størrelse. De fleste kvinner har en vagina som ligger rundt kuken, det er få som er så vide at det er hulrom rundt kuken når den er inni henne.

Så er det helt klart en myte at trange kvinner foretrekker liten kuk. Mange trange kvinner opplever sterk nytelse av den sprengningen som skjer når en stor penis entrer henne. Det er fryktelig tennende i seg selv rett og slett. 

Kvinner varierer også i hvor elastiske de er. Og hvor sterke muskler de har i underlivet. Mange som har født må trene seg opp, men det er graviditeten som har gjort henne slapp, ikke nødvendigvis fødsel. Men med fødsel er det mulig å få varig skade fordi musklene rives i to. Blir man da sydd feil kan man rett i slett bli ødelagt der nede og det kan være vanskelig å få det rettet opp. Delvis også fordi kvinner med slike skader sjeldent blir tatt seriøst i det norske helsevesenet.

Så ja, det er forskjell på kvinner, men de aller fleste vaginaer kan gi nytelse til de aller fleste peniser. Dessverre er det ikke like vanlig andre veien. Det handler ikke bare om penisstørrelse, men også vinkel på penis, hvor tent mannen gjør kvinnen (forspill) og hvor god han er til å bruke kuken. Og om kvinnen i det hele tatt kan komme vaginalt eller om hun må stimuleres på klitoris. 

Anonymkode: cceb8...9d8

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508303
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For bare noen måneder siden åpnet du alle innleggene dine med at "kvinner varierer stort i størrelse, minst like mye som menn".

Hva er årsaken til at du har endret denne åpningssetningen til så drastisk?? Fordi du endelig har begynt å få motstand mot denne usanne påstanden din av respekterte brukere av ditt kjønn? Slik som Katten? Og bamseklemmer? Og flere andre menn?

Uansett fint at du tar til deg kritikk og viser endringsvilje når du tar feil. Men jeg lurer jo da på hva som har vært motivasjonen din for å skrive som du har gjort tidligere. Få kvinner som liker peniser av en viss størrelse dårlig selvtillit? Få kvinner som føler at de trenger stor penis for å bli tilfredsstilt til å føle at det er noe galt med dem? Gjøre slik at flere kvinner godtar din størrelse?

Det er forskjell på både kvinner og menn, men det er som Sphere sier at mannfolk på det jevne er mye mer varierte i størrelse. De fleste kvinner har en vagina som ligger rundt kuken, det er få som er så vide at det er hulrom rundt kuken når den er inni henne.

Så er det helt klart en myte at trange kvinner foretrekker liten kuk. Mange trange kvinner opplever sterk nytelse av den sprengningen som skjer når en stor penis entrer henne. Det er fryktelig tennende i seg selv rett og slett. 

Kvinner varierer også i hvor elastiske de er. Og hvor sterke muskler de har i underlivet. Mange som har født må trene seg opp, men det er graviditeten som har gjort henne slapp, ikke nødvendigvis fødsel. Men med fødsel er det mulig å få varig skade fordi musklene rives i to. Blir man da sydd feil kan man rett i slett bli ødelagt der nede og det kan være vanskelig å få det rettet opp. Delvis også fordi kvinner med slike skader sjeldent blir tatt seriøst i det norske helsevesenet.

Så ja, det er forskjell på kvinner, men de aller fleste vaginaer kan gi nytelse til de aller fleste peniser. Dessverre er det ikke like vanlig andre veien. Det handler ikke bare om penisstørrelse, men også vinkel på penis, hvor tent mannen gjør kvinnen (forspill) og hvor god han er til å bruke kuken. Og om kvinnen i det hele tatt kan komme vaginalt eller om hun må stimuleres på klitoris. 

Det du skriver her viser jo bare hvor lite du vet om kvinners anatomi og forskjellen i vagina. Både vagina og peniser varierer like mye.

Ser ikke hvor Sphere sier noe som er noe annet enn det han alltid han sagt. Han skriver at det varierer stort fra hver kvinne men ikke like mye som penis hos menn. Da regner jeg med at han snakker om lengde/dybde. En mann kan ha alt fra 2 cm lang til 30 cm lang, mens en vagina i snitt er 10 cm dyp, men kan aldri bli så kort som 2 cm dyp i opphisset tilstand. Med de jeg har vært med har noen damer blitt bunnet allerede med 7-8 cm og noen kunne ta dildoer på 22-23 cm helt inn. 

I vidde varierer faktigst kvinner mere enn menn i omkrets på penis i motsetning til lengde/dybde. Noen har mere åpne vaginaer som kan ta imot to fullvokste mannehender med samme friksjon som en penis gir med ei som er trang. 

Poenget er at det ikke er noens feil. Alle både menn og kvinner er forskjellig, og hvis kun god friksjon med piv var eneste kriteriet, så ville de fleste vært en missmatch.

Jeg hadde god sex med hun eneste som var veldig vid selv om piv gav meg nærmest ingen stimuli. Vi brukte mye spennende leketøy, fistet og begge var god på oralsex. 

Hvis du tenner på å fylle opp musa er det veldig mange måter å gjøre det på og hvis du er en mann som nyter god frikskjon kan det brukes hender og munn og en god olje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508404
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jøss, her var det mye rart. Først av alt har jeg da aldri skrevet at dere varierer minst like mye som menn. Det var vel en gang jeg skrev at kvinner varierer stort i størrelse, akkurat som menn, og ble arrestert på ordbruken. Latterlig å spørre om motivasjonen min all den tid jeg er en av de som mener at størrelser faktisk ikke betyr stort for å ha god sex. Det har jeg gjentatte ganger presisert her, også i denne tråden, men noen har åpenbart tyngre for det enn andre. 

Fakta er at det er to størrelser som møtes. Det kommer man ikke bort i fra, selv om det stort sett alltid har vært fokus på den ene størrelsen, den som kan ses best. Mannens. Er det ikke greit å kunne si at han ikke er alene om det, når det er det som er fakta? Hva er motivasjonen for å ikke forholde seg til fakta her? Selv gamle skrifter som Kama Sutra deler opp størrelser for kvinner og menn for å få en bedre forståelse for hva som skal til for å bedre sexen dersom det er størrelsesforskjell. Dersom jeg møter en trang kvinne, blir det ofte annerledes sex enn med en mer romslig kvinne. Det er jo helt naturlig. Slik er det for kvinnen også. Med kunnskap bedrer man sjansen for å få det bra sammen. 

Etter å ha åpnet meg fullstendig til partnere om dette med størrelser, har det blitt mange gode samtaler, og det har sørget for en større forståelse for hverandre. Det har igjen stort sett sørget for bedre opplevelser. Også de jeg ikke har passet sammen med har bidratt til en forståelse for hvorfor det kanskje ikke ble den helt store opplevelsen. For min del har det vært en helt klar sammenheng mellom deres syn på min størrelse, og deres egen størrelse. De som har vært negative har vært over gjennomsnitt romslige selv. Men de som har vært over gjennomsnitt romslige, har ikke vært ensidig negative til min størrelse. Merk forskjellen. Som sagt, hun ene jeg ikke passet så bra sammen med, hadde jeg helt fantastisk sex med. Hun brydde seg ikke om størrelse, og viste tydelig at hun var begeistret over utstyret mitt. Jeg bryr meg heller ikke om kvinners størrelse, fordi jeg har hatt gode opplevelser med kvinner jeg ikke nødvendigvis passer så bra sammen med også. Men hver gang jeg møter en ny partner ligger det en spenning i hva hun synes om meg. For er hun i utgangspunktet negativ til størrelsen min, skal det godt gjøres at det blir bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1473528-vagina-st%C3%B8rrelse/#findComment-27508573
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...