Gå til innhold

Erfaringer med Bon Prix? Spesielt plus size!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får stadig reklamer for Bon Prix på sosiale medier (hjelper jo ikke at jeg går inn på de heller da 😂) og det ser ut som de har mye fint i plus sizes. Ting som faktisk er litt moderne og ikke for dyrt. Jeg er fristet til å kjøpe derfra, men hører gjerne på dere erfaringer! Hvordan er kvalitet, er størrelsene konsekvente, returmuligheter, hvor lang tid tar det å få i posten? 

Anonymkode: a394d...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg bestilte fra bonprix og er plus size. Bruker til vanlig 48/XXL. Kjøpte i mine vanlige strl mye av det passet fint og jeg beholdt en god del av det og noe måtte jeg sende tilbake, både fordi jeg ikke likte det, men også grunnet strl på noe. Var kjapt, greit og enkelt å handle! Husk forøvrig at du må betale litt for retur, det kan være greit å vite ;) 

Vil dog si det er ett kjempe fint alternativ for å få fine klær til en bra pris for oss som er plus size. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kvaliteten er helt grei. Str er ganske normale vil jeg si, selv om jeg har sett at mange mener de er store i str. Jeg synes ikke det. Har også opplevd at topper uten stretch har vært for små.

Går ganske fort i posten. Ca en uke. Har aldri returnert, så det kan jeg ikke svare på.

Anonymkode: e6d33...a23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er VELDIG fornøyd. Bruker str 52. Alt passer, noen få ting er stort. Om du leser kommentarer der det finns, de har jeg fulgt og de stemmer perfekt. Husk å les på materiale, som mange andre nettbutikker er det polyester crap rundt omkring. Bra kvalitet på de ordentlige materialene som vanlig. 

De sender fra Tyskland (men via postnord så ikke noe toll eller slikt). Tar ca en uke. 

Har ikke returnert, så det vet jeg ikke. 

Anonymkode: b8cc6...fba

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med dem. Syns de har så mye fine klær, med godt snitt og  godt materiale.  Noe er litt "kjerring", men  har de på Ellos og andre steder og 😛   vært veldig fornøyd med det jeg har bestilt, bl.a en del kule t-skjorter og gensere fra deres basic kolleksjon. 

Kjøpte en jakke derfra i fjor som jeg liker godt, og jeg er egentlig ikke så glad i jakker. Men fin passform og herlig farge.  Har returnert ting et par ganger, ikke  noe problem. Bare fyller ut skjema og legger ved  i esken/posen og returnerer. Tok ikke lange tiden før pengene var på konto. 

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Bonprix. Jeg kjøper nå nesten alle mine klær derfra. Har gjort et par bomkjøp med tanke på størrelse, bruker vanligvis 52/54, noen ting har kommet og vært for lite. Men det er erfaringen min i andre nettbutikker også. Jeg vil si at størrelsene _stort sett_ er konsekvente. Som noen andre nevnte, sjekk hva slags stoff klærne er i når du kjøper. Har sjelden fått noen overraskelse, annet enn av stoffet kan være litt tynnere enn forventet for eksempel. Har ikke testet retur per nå, men ser at andre syns det går bra.

AnonymBruker
Skrevet

Neineinei, styr unna polyester-drit.

Kjenner ikke til BonPrix personlig, men sjekk i alle fall at materialene ikke er syntetiske. 

Anonymkode: 08dc6...8da

AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelige størrelser på enkelte ting, men grei kvalitet. Hvis du kjøper to gensere i samme størrelse kan den ene være for liten og den andre passer en elefant. Plus size t-skjorter er ofte korte og vide.

Jeg bestiller via nettsiden, ikke appen. Hver gang jeg har brukt appen har jeg fått to like pakker.

Anonymkode: 83fe2...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...