AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Det finnes masse apper, og de fleste er betalt. Hvilken app er best for å lære teori til førerprøven? Anonymkode: 0f430...795
Dropi Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Vet ikke om det er en app, teoritentamen hjalp meg å stå med glans! Anbefales! https://teoritentamen.no/teoriproven-for-bil/ 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Teoritentamen i kombinasjon med boka. Anonymkode: e6420...436 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #5 Skrevet 29. april 2021 Brukte kun teoritentamen å tok masse tester, leste ikke i noe bok. bestod lekende lett Anonymkode: 0341f...bad 1
Rowan Skrevet 29. april 2021 #6 Skrevet 29. april 2021 Dropi skrev (På 27.4.2021 den 23.50): Vet ikke om det er en app, teoritentamen hjalp meg å stå med glans! Anbefales! https://teoritentamen.no/teoriproven-for-bil/ Det er en app, ja og den anbefales sterkt! Jeg har hørt fra andre at du bør ta en god del tester her i tillegg til å lese, fordi det er noen spørsmål som dekkes mye mer på testene enn i boka. Klart to teoriprøver ved hjelp av appen. Gull verdt!
Minya Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Teoritentamen er både på nett og en app du kan laste ned, jeg brukte den også, den var helt knall.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Jeg skal også ta teorien snart. Har blitt anbefalt teoritentamen også, men hvor lang tid vil jeg trenge? Jeg kan enten betale for: 24 timer: 74 kr 7 dager: 179 kr 30 dager: 399 kr Tenker 24 timer er uaktuelt, mens 7 dager er kanskje litt risky. Jeg er generelt flink med teori, er flink på skolen, men pugging er noe jeg trenger tid til, spesielt randome fakta som teorien krever at jeg skal kunne. Hva vil passe best for meg? Har lest boka én gang, men husker ingenting av detaljer akkurat nå. Anonymkode: 01135...765
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal også ta teorien snart. Har blitt anbefalt teoritentamen også, men hvor lang tid vil jeg trenge? Jeg kan enten betale for: 24 timer: 74 kr 7 dager: 179 kr 30 dager: 399 kr Tenker 24 timer er uaktuelt, mens 7 dager er kanskje litt risky. Jeg er generelt flink med teori, er flink på skolen, men pugging er noe jeg trenger tid til, spesielt randome fakta som teorien krever at jeg skal kunne. Hva vil passe best for meg? Har lest boka én gang, men husker ingenting av detaljer akkurat nå. Anonymkode: 01135...765 (samme AB) Har for øvrig tatt noen tester på nettet, og da får jeg nesten alltid 2/3 riktige... Men kanskje det har noe med at de velger de styggeste spørsmålene også da. Anonymkode: 01135...765 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): (samme AB) Har for øvrig tatt noen tester på nettet, og da får jeg nesten alltid 2/3 riktige... Men kanskje det har noe med at de velger de styggeste spørsmålene også da. Anonymkode: 01135...765 Ville tatt 30 dager, jeg hadde det to mnd, men alt kommer Ann på hvor intenst du øver. Øvde til jeg 0 feil 3-4 ganger Anonymkode: 0341f...bad
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Jeg brukte teoritentamen og valgte å betale for 30 dager, denne har også beståttgaranti. Jeg leste ikke noe i boka, men teoritentamen.no har et nettkurs og jeg leste litt på det. Men først og fremst tok jeg mange tester. Tok teoriprøven i dag og bestod med 6 feil. Mange sier at teoriprøven på vegvesenet er lettere enn den på teoritentamen, men det vet jeg ikke om jeg er enig i. Jeg fikk en del spørsmål som jeg ikke hadde vært borti på teoritentamen. Men vet at også at det er forskjellige sett med prøver og at noen er vanskeligere enn andre. Anonymkode: 167ba...b88
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #12 Skrevet 5. mai 2021 Jeg vil anbefale teoritentamen 10/10! Jeg åpnet ikke boka en eneste gang, men gikk først gjennom teorikurset før jeg hørte på lydboka inne på appen igjen og igjen mens jeg lagde mat, gikk tur, holdt på med håndarbeid, spilte candy crush osv. På den måten snek kunnskapen seg inn, litt etter litt og egentlig uten at jeg tenkte over det. I tillegg tok jeg masse tester, til jeg omtrent kunne svare uten alternativ. Besto på første forsøk med få feil. Jeg vil anbefale deg å kjøre den for 30 dager. Da har du tid på deg (kanskje trenger du en måned til, kanskje ikke) og det er beståttgaranti hvis du har oppfylt kravene (x antall beståtte tester og litt sånn). Jeg brukte noen gratisapper apper også, for variasjon og mengdetrening. Lykke til, u can do it 💪💪 Anonymkode: 36be2...6a5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #13 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vil anbefale teoritentamen 10/10! Jeg åpnet ikke boka en eneste gang, men gikk først gjennom teorikurset før jeg hørte på lydboka inne på appen igjen og igjen mens jeg lagde mat, gikk tur, holdt på med håndarbeid, spilte candy crush osv. På den måten snek kunnskapen seg inn, litt etter litt og egentlig uten at jeg tenkte over det. I tillegg tok jeg masse tester, til jeg omtrent kunne svare uten alternativ. Besto på første forsøk med få feil. Jeg vil anbefale deg å kjøre den for 30 dager. Da har du tid på deg (kanskje trenger du en måned til, kanskje ikke) og det er beståttgaranti hvis du har oppfylt kravene (x antall beståtte tester og litt sånn). Jeg brukte noen gratisapper apper også, for variasjon og mengdetrening. Lykke til, u can do it 💪💪 Anonymkode: 36be2...6a5 Hva skiller teoritentamen mellom gratisapper/tester? Er det verdt 400 kr, eller bør jeg heller satse på å lese på egenhånd og ta gratistester. Anonymkode: 01135...765
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #14 Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva skiller teoritentamen mellom gratisapper/tester? Er det verdt 400 kr, eller bør jeg heller satse på å lese på egenhånd og ta gratistester. Anonymkode: 01135...765 Teoritentamen er ikke bare tester, det er teorikurs og du kan høre alt som lydbok! For meg var det avgjørende for å bestå teorien da jeg sliter med konsentrere meg om en bok. Med teoritentamen trengte jeg bare den, jeg åpnet ikke en bok en eneste gang. Anonymkode: 36be2...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå