Gå til innhold

Tips til romantisk og lidenskapelig sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann og vi har veldig bra sex sammen. Jeg har tidligere trodd jeg har opplevd bra sex, men ikke på langt nær som med han jeg dater nå. 
jeg merker at forelskelsen kommer og jeg vil veldig gjerne ha tips til hvordan sexen kan bli mer lidenskapelig og romantisk. Det er allerede veldig hot, men jeg liker han så godt og vil kjenne på ordentlig passion❤️

Anonymkode: ce648...309

AnonymBruker
Skrevet

Lidenskap er ikke noe man kan fake, det kommer av seg selv naturlig. Enten så er det der eller så er det der ikke. 

Anonymkode: 22449...fe0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lidenskap er ikke noe man kan fake, det kommer av seg selv naturlig. Enten så er det der eller så er det der ikke. 

Jeg er klar over det, men håper du skjønner hva jeg vil fram til med spørsmålet. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette.

Min erfaring er at enten så er lidenskapen der, ellers er den ikke. Jeg har hatt fantastisk sex uten at det hadde den sinnsyke lidenskapen, men å ha sex hvor den lidenskapen er til stedet...?! Herreguuuuud. Jeg skjelver i bena bare av tanken 😳🤤🤯

Anonymkode: 640e1...aa1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette.

Min erfaring er at enten så er lidenskapen der, ellers er den ikke. Jeg har hatt fantastisk sex uten at det hadde den sinnsyke lidenskapen, men å ha sex hvor den lidenskapen er til stedet...?! Herreguuuuud. Jeg skjelver i bena bare av tanken 😳🤤🤯

Greit, jeg formulerte meg vel feil siden to stykker påpeker det jeg allerede er klar over. Jeg søket tips til hvordan det blir mer romantisk da. Jeg synes allerede lidenskapen er det, romantikken også, men man kan aldri få nok tips, kanskje nye ting å prøve 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Greit, jeg formulerte meg vel feil siden to stykker påpeker det jeg allerede er klar over. Jeg søket tips til hvordan det blir mer romantisk da. Jeg synes allerede lidenskapen er det, romantikken også, men man kan aldri få nok tips, kanskje nye ting å prøve 

Hvor lenge har dere vært sammen? Hvor ofte treffes dere? Det er lettere å planlegge ting dersom dere kjenner hverandre godt nok samt om dere møtes hjemme hos deg. Skal prøve å gi noen soesifikke forslag

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er klar over det, men håper du skjønner hva jeg vil fram til med spørsmålet. 

Nei, jeg skjønner faktisk ikke... Øh dere kan prøve å tenne lys? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår det slik at dere kanskje ønsker variasjon? Lidenskapen er litt vanskelig å fake, men dere kan legge til rette for den og se hverandre i «nytt lys».

Hva med å utforske sansene? Altså:
- bruke synet bevisst (vise frem kroppen, romantiske omgivelser, speil, strippe, øyekontakt etc.)
- hørselen bevisst (musikk, sexlyder, sexy ord, etc)
- luktesansen bevisst (legg virkelig merke til hva sex lukter)
- følesansen bevisst (isbiter, varme kyss, massasje, forskjellig «trykk» i berøringene, lete etter erogene soner, forskjellig tekstur)
- smakssansen bevisst (gode drops/drikke før kyssing, legg merke til kroppens smaker)
(Flere ideer)

Eller hva med å teste ut et rollelek? Jeg har samlet over 100 ideer til sexy rolleleker. 💜

Skrevet (endret)

Jeg er ofte romantisk uten at jeg tenker så mye på det, det skjer bare helt naturlig... Men sånn påstøpt overdrevet romantiske greier er igrunn litt turn-off, for jeg føler den ikke er ekte ment... også hvis det blir for ofte. Til hverdags er det jo egentlig nok å bare vedlikeholde romantikken/kjærligheten med litt kyssing, tar på hverandre litt med berøring når vi passerer hverandre på kjøkkenet. si og gjør oppmuntrende ting til partneren. Starter dagen med et smil og et kyss og med hverdagslige tingene som gjør oss glad, kan det fungere som et forspill på sexen senere... Det gjør oss avslappet og elsket... 

Roseblader i badekaret og stearinlys og en isbøtte med champagne, er jo fantastisk syn å se på. I all hemmelighet benytter jeg meg av det når jeg bestiller hotelrom. Å gi overraskende romantikk er bedre enn planlagt i forveien, sånn er det med sex også... Praha og gamlebyen er jo romantikkens by... å gå hånd i hånd over brosteinen der ga meg gåsehud av romantiske følelser... selv om jeg er en mann🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...