AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Har stort fravær på arbeidsutprøvinga. Holdt på i 2 mnd (3 dager i uka), men kanskje klart 4 dager totalt. Har diagnoser bipolar 2, kronisk migrene, fibromyalgi og slitasje i nakke og rygg. Jeg er 37 år. Jeg har slitt hele mitt voksne liv og kjenner kroppen godt og vet hva jeg må prioritere når helsa skranter. Det er barna. Og meg selv. Derfor har jeg mye fravær. Barna kommer først. Der etter meg selv. Også jobb. Jeg klarer fint å ivareta dagliglivet, men ikke når jeg jobber. Har vært i NAV- karusellen i 7 år. Omskolering, AAP, jobb, utprøving, behandling osv. Nå har tiltaksarrangør bedt om et møte med meg og NAV grunnet stort fravær. Hva skjer nå? Vil de kunne stoppe utbetaling? Vil jeg måtte tvinges til tiltak? Kjenner at jeg begynner å bli veldig lei nå. Anonymkode: 7cbb3...66f
Gjest GulSol Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Du kommuniserer dette videre til saksbehandler, tiltaksarrangør og lege. Om dette ikke er arbeidsrettet rehabilitering, så er nok det neste steg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå