Gjest Jaconandersen Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Det er andre sin feil at jeg er feit. Det er de som produserer og lager all den gode maten. Om det bare var jeg som levde i denne verden, ville jeg sannsynligvis vært ganske undervektig. Da måtte jeg dyrke min egen mat, jakte eller sanke. Så når jeg skylder på verden om at jeg er feit. Så er det hundre prosent sant.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Beklager å måtte si det. Det er to grunner til at du er feit, den ene er at det er din egen feil, du er grådig og eier ikke grenser. Den andre er at fu kanskje kan skylde på sykdom, men i de fleste tilfeller så er det grådighet og dårlig evne til å sette grenser som er skyld i at folk er feite. Anonymkode: 9a96d...db7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Du er ikke morsom, ts. Anonymkode: b342f...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Selvfølgelig er det det. Mange av oss må jobbe hardt for å holde seg tynn. Mens andre kan spise og fråtse så mye de vil uten å legge på seg. Kjenner en som spiser potetgull og sjokolade hver dag, og spiser pølser, burgere og pizza flere ganger i uka. Han drikker øl flere ganger i uka og trener ikke. Men er tynn som en flis. Jeg kan nesten ikke se på ei bløtkake før jeg legger på meg. Anonymkode: f9663...325
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Tror du på det selv eller prøver du bare å få reaksjoner..? Anonymkode: a7b6c...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå