Gjest Nøtta Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Bare lurte.... Hilsen et menneske som aldri har spist pistasjenøtter før.
vixen Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Nei Tror du skal slite litt med å tygge det.... -viXen-
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Skallet skal ikke tygges, men du kan suge av salt-smaken på de, det gjør jeg
Gjest LoisLane Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 Skallet skal ikke tygges, men du kan suge av salt-smaken på de, det gjør jeg ← Det er jo halve moroa.
Kristin Skrevet 1. september 2005 #6 Skrevet 1. september 2005 Skallet skal ikke tygges, men du kan suge av salt-smaken på de, det gjør jeg ← .... jeg og
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 Selv om ingen spørsmål i utgangspunktet er dumme må jeg le litt... Skulle likt å se noen som spiste skallet på pistasjenøttene
frizzbee Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 ...Skulle likt å se noen som spiste skallet på pistasjenøttene ← vennegjengen til samboeren min var på restaurant en gang, hvor den ene kompisen bestilte scampi, og insisterte på at skallet skulle spises! han hadde nemlig hørt at det var bare rekeskall man måtte ta av først. alle overtalelsesforsøk mislyktes, og han gjorde som han sa. vel, det var visst ikke så vondt å spise scampiskallene, men dagen etter da de skulle ut i andre enden.... han har ikke spist det siden
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #9 Skrevet 4. september 2005 vennegjengen til samboeren min var på restaurant en gang, hvor den ene kompisen bestilte scampi, og insisterte på at skallet skulle spises! han hadde nemlig hørt at det var bare rekeskall man måtte ta av først. alle overtalelsesforsøk mislyktes, og han gjorde som han sa. vel, det var visst ikke så vondt å spise scampiskallene, men dagen etter da de skulle ut i andre enden.... han har ikke spist det siden ← Au..men noen må visst lære det på den vonde måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå