Gå til innhold

Hvilke navn nytter kvinner på kjønnsorganet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Undres på hvilke uttrykk kvinner flest bruker på sitt kjønnsorgan  i ulike samanhenger . ?     Bruker dere  ord som : Clit - Klitoris - Tappen - fitta - Musa -venusberget o.l    

Hvilke utrykk velger kvinner oftest å bruke på sitt kjønnsorgan i ulike samanhenger  ?    Høyrer ord som :   Fitte - Musa - Venusberget -  Vulva - etc. ?  

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrives klitoris med c?

Gjest irkan90
Skrevet

Brukervennlig 😂

Og hvem er brukeren? Hånda eller klitorisen? Dypt spørsmål ass.

Skrevet (endret)

😄

Endret av Skybe
Skrevet

Brukervennlig..? Merkelig ordvalg...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker aldri om mitt eget kjønnsorgan. Kanskje med unntak av med gynekologen. Og da sier jeg definitivt ikke fitta, altså.

Anonymkode: 65614...f7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner sier ikke noe som helst, nevner den ikke. Vet så vidt at den eksisterer. Lever helt ubekymret, og blir nærmest overrasket når en mann gjør dem oppmerksom på den. Skjønner nesten ikke hva han snakker om, skjønner enda mindre hvorfor han er så begeistret. So is life.

Anonymkode: 52108...1cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg snakker aldri om mitt eget kjønnsorgan. Kanskje med unntak av med gynekologen. Og da sier jeg definitivt ikke fitta, altså.

Samme her.

Anonymkode: 64207...81f

AnonymBruker
Skrevet

Snakker jeg med barn så er det ‘tisseskjura’ - som gutters ‘tisselur’ 

Anonymkode: 7e71c...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Snakker aldri om underlivet? Ikke med en eventuell partner heller? 

Anonymkode: 901f4...790

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Har du og gynekologen et seksuelt forhold?

Anonymkode: 97b58...849

AnonymBruker
Skrevet

Tissen

Anonymkode: fb2ee...470

Gjest Timeplan
Skrevet

Jeg sier "huhaen" dersom jeg snakker med samboeren om noe, vet ikke het hvor jeg har det fra. Fitte kan jeg bruke om jeg snakker med enkelte venninner, men brukte det nok mer da jeg var yngre.

Utover det bruker jeg normale benevnelser på ting som venusberg, vulva, vagina og klitoris i sammenhenger der dette er naturlig, ser ikke på det som "skitne" ord. Underliv kan jeg også bruke i vanlig samtale.

AnonymBruker
Skrevet

Det er uhyre skjelden jeg snakker om underliv, men om jeg gjør det (er vel stort sett i samtaler med barna/ungdommene når temaet en sjelden gang dukker opp) så bruker jeg nøytrale ord på den delen jeg snakker om (klitoris, vagina, kjønnslepper osv) eller "underlivet" om det er hele området. Synes andre ord er vulgære.

I samtaler med mannen bruker jeg sjelden disse ordene, vi vet jo begge hva vi snakker om så trenger ikke å utbrodere. Men vi snakker ekstremt sjelden om kjønnsorgan. Kommunikasjonen er vanligvis ikke verbal..

Anonymkode: 0875a...532

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Timeplan said:

Jeg sier "huhaen" dersom jeg snakker med samboeren om noe, vet ikke het hvor jeg har det fra.

Spesiell type du ... Overraskende nok har du samboer

Gjest Timeplan
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Spesiell type du ... Overraskende nok har du samboer

bored-gif.gif.5cc16ce21524763b9bfdbf0e5d0bc7df.gif

Skrevet

Overskriften er grusom! Skriv ordentlig hvis du vil ha ordentlig svar.

AnonymBruker
Skrevet

«Der nede»

Anonymkode: b08e0...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...