AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Må kanskje bruke et år til da jeg ikke klarer å skrive master eller ta de siste fagene. Motivasjonen er borte og kommer ikke igang. Hver dag bare forsvinner på jobb (jobber fullt ved siden av studiet) og avslapning. Noen som har opplevd det samme? Hvordan få motivasjon? Og hvor negativt ser det ut for arbeidsgivere? Anonymkode: b933d...875
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Jeg brukte 7 år på master. Byttet delvis retning underveis, så det tok litt lenger tid, og tok et halvt år fri og bare reiste. Har ikke vært noe problem i forhold til CV/arbeidsgivere. Anonymkode: 06885...461
Gjest Kastanjefrø Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må kanskje bruke et år til da jeg ikke klarer å skrive master eller ta de siste fagene. Motivasjonen er borte og kommer ikke igang. Hver dag bare forsvinner på jobb (jobber fullt ved siden av studiet) og avslapning. Noen som har opplevd det samme? Hvordan få motivasjon? Og hvor negativt ser det ut for arbeidsgivere? Anonymkode: b933d...875 Om du ikke må burde du ikke jobbe ved siden av studiene. Du studerer i 5 år og jobber i 40+
Uredd Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Må kanskje bruke et år til da jeg ikke klarer å skrive master eller ta de siste fagene. Motivasjonen er borte og kommer ikke igang. Hver dag bare forsvinner på jobb (jobber fullt ved siden av studiet) og avslapning. Noen som har opplevd det samme? Hvordan få motivasjon? Og hvor negativt ser det ut for arbeidsgivere? Anonymkode: b933d...875 Ingen krise Livet er mye lengre enn studiene. Det er mange andre ting en det en arbeidsgiver ser på. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Jeg brukte selv 7 år og gruet meg veldig til jobbsøk. Endte med at jeg fikk den første jobben jeg søkte på og slo ut 100 andre kandidater. Så min erfaring er at det ikke spiller noe rolle de to årene ekstra, ble ikke spurt om det engang. På slutten av intervjuet spurte de om jeg ville tilføye noe og da fortalte jeg det selv ettersom jeg følte veldig på det. De brydde seg ikke og spurte heller om det var noe jeg lærte av den situasjonen. Så min erfaring er at det viktigste er å kunne vise til hva man faktisk har gjort og ikke hvor lang tid det tok. Anonymkode: 6c69f...76b 2
ErGlad Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Det er bedre å bruke lengre tid for å fullføre graden enn å ikke fullføre den, og det er alltid behov for flinke folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå