AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Hvordan møttes dere? Hvor gamle var dere? Hvem «gikk etter hvem» osv? Hele historien takk 😁 Anonymkode: 322f7...bd4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Hvor langvarig snakker vi? Typ ungdomskjærester som er godt voksne nå eller er 4,5 år nok? Anonymkode: b9b74...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 14 år sammen. Skjedde bare, vi var fulle. Har holdt sammen in sickness and health siden den gangen, med alle berg og dalbanene det fører med. Men føler generelt sett at vi er lykkelige og glade i hverandre. Ikke gift, ikke barn. Kanskje derfor vi enda er sammen. Anonymkode: d140f...94e 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Lykkelige og langvarige forhold tar ofte slutt en gang de også, så spørsmålet ditt er umilig å svare på. Anonymkode: c7207...0a2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Vi er gift , har 3 barn og føler vi blir mer og mer lykkelige 😁 har alltid følt vi har hatt det vedlig bra, men likevel får vi det bare enda bedre jo bedre vi kjenner hverandre 😁 vært sammen i 9 år 😁 Anonymkode: 7b6c7...21e 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Det er nesten umulig i det norske samfunnet. Anonymkode: 2e3e2...570
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Traff hverandre på jobb. I min første jobb tilbrakte jeg 2 måneder i USA. Han hadde samme jobb som meg. Han ble nok forelsket i meg først og brukte 4 uker på å bli mer kjent. Vi ble sammen 3 uker før jeg dro hjem, hehe. Vi hadde avstandsforhold i 3 år. Giftet oss etter 4 år sammen og er fremdeles sammen 5 år etterpå. Forholdet har ikke alltid vært enkelt, men nå er vi etablert både i forholdet, karrieremessig og økonomisk og venter en liten baby i år ❤️ Spoiler Sorry, ingen spoiler. Vet ikke hvordan jeg fjerner denne, haha. Anonymkode: 6df05...c46 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 Lykkelig og lykkelig.. Vi har bare 5,5 år sammen, og vi trives. Vi er ikke lykkelig hele tiden, livet byr på mange utfordringer, og det er ikke alltid vi møter disse som "felles front". Det er mange ting vi begge kan bli bedre på. Men for min del er han den jeg vil ha til jeg dør. Vi møttes gjennom venner da vi var 25. Det var jeg som bestemte meg for at jeg skulle ha han. Han virket så selvstendig, moden, fornuftig, og rett og slett voksen. Det savnet jeg i en mann på min alder den gang. Det ville utfordre meg til å bli en bedre person. Jeg måtte jobbe hardt for det, han hadde egentlig bestemt seg for å flytte langt vekk. Jeg støttet han i dette hele veien, jeg ville ikke ødelegge planene hans. Han dro, men han kom fort tilbake for meg. Da visste jeg at han var like investert som meg. Det var en skikkelig prøvelse for meg, for jeg får det som regel som jeg vil, og her måtte jeg sette hans lykke for min egen, uten å vite om det ville lønne seg. Etter dette flyttet vi sammen. Så ble jeg syk i flere år og vi fikk mange prøvelser ifbm. det. Han var svært god å ha, jeg fikk bevist da at han vil være der for meg livet ut (hvis vi begge jobber for det). Vi begge sier at den andre har gjort oss til bedre mennesker. Så ja, vi måtte jobbe hardt og utfordre oss selv, gå ut av komfortsonen, for hverandre. Men hardt arbeid lønner seg. Anonymkode: 176bb...099 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Starten av 30-årene. Gjennom felles venner. Vi gikk etter hverandre. Anonymkode: ed273...531
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Møttes på vgs, barn, hus, hund og alt det der. Fremdeles lykkelige, har nå vært sammen i 17 år. Anonymkode: a07ab...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Tja. One night stand da jeg var 17. Vennskap etter det i to år, før en ny ons. Så flyttet jeg inn.... Nå har vi tre barn og vært samboere i 18 år... Anonymkode: 9ba3b...986 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 Snart 10 år sammen. Møttes gjennon felles venner. Begge var skilt, og vi bondet litt over det, snakket i timesvis. Ingen var ute etter noe nytt forhold, så derfor var vi helt åpne om oss selv. La ikke skjul på noe, var ærlige om feil og mangler, og feiltrinn i tidligere forhold. Vi var voksne nok til å vite hvem vi selv var, og trygge på oss selv. Vi trivdes begge alene og var egentlig lykkelige med det. På grunn av dette ble vi veldig godt kjent, og da vi plutselig forelsket oss var det ingen "fasade" som kunne sprekke etter at den stormende forelskelsen roet seg. Vi passer utrolig godt sammen, har ikke konflikter. Vi gikk inn i dette uten å tenke at den andre skal gjøre oss lykkelig, uten krav eller forventninger ut over vennskap og etterhvert trofasthet. Anonymkode: 39e30...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 Eksen, som jeg hadde 9 år med, møtte jeg på ungdomsskolen. Han endret seg plutselig og begynte å psykisk mishandle meg, derfor ble det slutt. Min ektemann møtte jeg gjennom felles hobby, og vi ble først venner før det ble noe mer Vært sammen i snart 6 år. Har aldri vært på en datingapp, og det er jeg glad for. Anbefaler venner å finne noen ute i den virkelige verden, men vet det er spesielt vanskelig akkurat nå da. Anonymkode: cf146...24f
Teethgrinding Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eksen, som jeg hadde 9 år med, møtte jeg på ungdomsskolen. Han endret seg plutselig og begynte å psykisk mishandle meg, derfor ble det slutt. "Dere i lykkelige langvarige forhold" (...). Insert terrorstory. 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 Vært sammen i 16 år. Jeg flyttet for meg selv for første gang og han var naboen min. Vi har snart vært lenger sammen enn vi har vært uten hverandre. Kjenner bare livet mitt med han. I tillegg har vi samme syn på kjærlighet. Trygghet står høyere i kurs enn spenning. Og at vi begge vet at et forhold har sinne oppturer og nedturer. Noen ganger er man drittlei og andre ganger er man super forelska igjen. Han er familie og jeg klarer ikke forestille meg et liv uten han... Anonymkode: fd2f6...88d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 Vi var 14 og 15 år, møttes på ungdomsskolen ☺ nå, 19 år etter, er vi fremdeles kjærester ❤ to barn, og lykkelige! Anonymkode: b7cb1...a81 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 Jeg var 18, han 23. Møttes online, og han var definitivt pådriveren. Fikk tlfnummeret hans flere ganger når vi sa hade for dagen online, med beskjed at om jeg ville snakkes, så kunne jeg bare sende en sms eller ringe når som helst. Gjorde det en dag jeg kjedet meg, og nå har vi vært sammen i 13år😍☺️ Anonymkode: bb96e...cd8
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 Definer langvarig? Har vært sammen med kjæresten min i halvannet år ca., vi møttes på fetlife.com Har aldri vært lykkeligere, hadde ikke trodd jeg skulle møte den store kjærligheten på nett, men det gjorde jeg altså. 🥰 Anonymkode: 50712...a62 1
KristineS Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 Møttes via at ei venninne av meg ble sammen med en kompis av ham. Vi møttes noen ganger i sosiale sammenkomster med felles venner. Vi chattet myyyye over messenger over noen måneder (bodde 3,5 timer fra hverandre), og bare "ble sammen" en av gangene vi møttes på fest. Dette var på vgs, og nå har vi vært sammen i snart 14 år, har hus, baby og to katter ^^,
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 Vi møttes i et bryllup. 28 og 32 år. Jeg var nettopp kommet ut av et langt og dårlig forhold. Da vi møttes var det rett på, og ingen tvil hos noen av oss. Giftet oss veldig raskt. 16 år siden nå, og vi har to barn. Anonymkode: 1f4c3...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå