AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Er over noen dager overtermindato og har hatt kynnere i hele dag. Sånn ca fra klokken 10 i dag. De blir ikke regelmessige eller spesielt verre, men de er generelt vonde og når en topp som er ganske vond før de dabber av... har sånn ca 5-6 i timen. Samme hva jeg gjør. Er det noen mulighet for å bidra til at dette kan gå over i rier? Anonymkode: af979...0e8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Nei, det bestemmer kroppen din selv. Det sagt så begynte min andre fødsel slik, med uregelmessige vonde kynnere. Så du bør ringe føden og snakke med dem, det kan fort ta seg opp. Jeg dro inn med 8-12 min mellom og fødte 1,5 time etterpå. Anonymkode: 85b62...9aa
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Førstegangs eller flergangs? Uavhengig hjelper det med sæd. Det inneholder det samme som modningspilla man får på sykehuset før igangsetting. 3 sædutløsninger = samme mengde prostaglandiner som modningspilla😅 ha sex, så kommer nok bebis snart! Anonymkode: 3ee29...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå