AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Kjæresten er invitert med på hyttetur til sommeren med både gutter og jenter. Jeg er ikke invitert og kjenner nå at jeg begynner å uro meg mer og mer over det. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi jeg synes det er rart og ubehagelig at det er andre der av motsatt kjønn. Er det urimelig av meg å tenke dette? Anonymkode: cf88a...152 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Synes ikke det er rart å dra på tur med en gruppe av begge kjønn, men hvorfor er ikke du invitert? Anonymkode: aeb94...302 30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Ja, du er urimelig. Man kan fint være venner med begge kjønn uten at det er noe seksuelt mellom. Anonymkode: 0b167...86e 7
Gjest Robin666 Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Dersom det er damer der som enten er single eller uten typen så hadde jeg vært bekymret hvis jeg var deg. Har aldri vært på tilsvarende hytteturer uten at noe har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes ikke det er rart å dra på tur med en gruppe av begge kjønn, men hvorfor er ikke du invitert? Anonymkode: aeb94...302 Meadow skrev (2 minutter siden): Det rare er jo at du ikke er invitert? Er et kjærestepar som har invitert. Har snakket med kompisen et par ganger da han er venn med kjæresten, men hun har jeg verken møtt eller snakket med. Men han vet veldig godt at jeg eksisterer Anonymkode: cf88a...152
Meadow Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er et kjærestepar som har invitert. Har snakket med kompisen et par ganger da han er venn med kjæresten, men hun har jeg verken møtt eller snakket med. Men han vet veldig godt at jeg eksisterer Anonymkode: cf88a...152 Kjæresten din må jo spørre om du kan være med da? 36
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er et kjærestepar som har invitert. Har snakket med kompisen et par ganger da han er venn med kjæresten, men hun har jeg verken møtt eller snakket med. Men han vet veldig godt at jeg eksisterer Anonymkode: cf88a...152 Her tror jeg nok at det er kjæresten din som ikke vil ha deg med. Anonymkode: 9328d...fa8 22
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her tror jeg nok at det er kjæresten din som ikke vil ha deg med. Anonymkode: 9328d...fa8 Kan godt hende, men ikke helt sikker på det heller. Er som sagt de som har invitert og de har da valgt å invitere sine venner. Jeg er da verken noen av deres venner og i hvert fall ikke hun som eier hytta. Meadow skrev (15 minutter siden): Kjæresten din må jo spørre om du kan være med da? Det har ikke blitt nevnt. Sannsynligvis fordi det ikke er så naturlig at jeg blir invitert da jeg aldri har snakket med hun som eier hytta Anonymkode: cf88a...152
Gjest laPistola Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan godt hende, men ikke helt sikker på det heller. Er som sagt de som har invitert og de har da valgt å invitere sine venner. Jeg er da verken noen av deres venner og i hvert fall ikke hun som eier hytta. Det har ikke blitt nevnt. Sannsynligvis fordi det ikke er så naturlig at jeg blir invitert da jeg aldri har snakket med hun som eier hytta Anonymkode: cf88a...152 Er dette en vennegjeng , eller er de andre par? Hvis de er en vennegjeng blir det vel sært om en skal ha med en kjæreste hun som eier hytta ikke engang har møtt? Vet du om det er plass? Jeg tror ikke jeg ville invitert med noen jeg aldri har møtt på hytta mi..
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 Anonyminist skrev (1 minutt siden): Er dette en vennegjeng , eller er de andre par? Hvis de er en vennegjeng blir det vel sært om en skal ha med en kjæreste hun som eier hytta ikke engang har møtt? Vet du om det er plass? Jeg tror ikke jeg ville invitert med noen jeg aldri har møtt på hytta mi.. Er et kjærestepar som har invitert hver sin vennegjeng. De i vennegjengene er single med unntak av kjæresten min. Guttene kjenner naturligvis hverandre og det samme med jentene, men guttene og jentene kjenner ikke hverandre. Enig at det ikke er så naturlig da jeg ikke kjenner hun, men er jo fortsatt flere fremmede invitert Anonymkode: cf88a...152
venus24 Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 Han klarer nok en helg på hyttetur uten å være utro. Og hvis han ikke klarer det er han jo uansett ikke noen du burde være sammen med. Jeg tenker det er helt uproblematisk. 12
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 venus24 skrev (Akkurat nå): Han klarer nok en helg på hyttetur uten å være utro. Og hvis han ikke klarer det er han jo uansett ikke noen du burde være sammen med. Jeg tenker det er helt uproblematisk. Er ikke snakk om en helg, men en uke. Stoler på han fult og helt, men kommer ikke over den følelsen at jeg synes det er ubehagelig. Anonymkode: cf88a...152 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er et kjærestepar som har invitert hver sin vennegjeng. De i vennegjengene er single med unntak av kjæresten min. Guttene kjenner naturligvis hverandre og det samme med jentene, men guttene og jentene kjenner ikke hverandre. Enig at det ikke er så naturlig da jeg ikke kjenner hun, men er jo fortsatt flere fremmede invitert Anonymkode: cf88a...152 Dette hadde jeg aldri giddet. Enten får han spørre deg om du vil bli med, eller så kan han dra dit nysingel. Han skal reise på hytteparty med en haug ukjente jenter og feste. Altså hallo. Anonymkode: f9eea...f0f 16
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 Det er mulig det er kulturkrasj her. I Norge, er det helt vanlig å gå på hyttetur med det motsatte kjønnet - også i de tilfellene du nevner TS. Anonymkode: 0c5e1...713 6
Gjest laPistola Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette hadde jeg aldri giddet. Enten får han spørre deg om du vil bli med, eller så kan han dra dit nysingel. Han skal reise på hytteparty med en haug ukjente jenter og feste. Altså hallo. Anonymkode: f9eea...f0f Spørre om hun vil bli med? Hun er ikke invitert. Skal han slå opp med vennene sine fordi han har fått kjæreste ? Det må da gå an og ha litt tilgitt til hverandre, og hvordan blir et forhold der en ikke kan ha litt tid fra hverandre? Hadde følt meg helt kvalmt.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er mulig det er kulturkrasj her. I Norge, er det helt vanlig å gå på hyttetur med det motsatte kjønnet - også i de tilfellene du nevner TS. Anonymkode: 0c5e1...713 Ikke så mye kulturkrasj her. Er så norsk som du kan få det Anonymkode: cf88a...152 3
Cambria Skrevet 27. april 2021 #18 Skrevet 27. april 2021 Jeg hadde nok ikke hatt noe problem med dette selv. Litt rart at ikke du er invitert, men det virker på deg som at du opplever det som helt greit, da ser jeg virkelig null problem. Du sier du stole fullt ut på han, så da forstår jeg ikke hvorfor du synes dette er ubehagelig? 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #19 Skrevet 27. april 2021 Det er veldig rart du ikke er invitert, dersom dere ikke er 18-20år. Når et par inviterer venner med på hyttetur, er det helt normalt å også invitere kjærestene. Ja, du kjenner dem ikke, men de burde jo ønske å bli kjent med deg. Anonymkode: 3a9e1...860 19
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #20 Skrevet 27. april 2021 Mer rart at ikke du er invitert! Anonymkode: c22ff...ed8 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå