Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva du må mene om det, TS, driter jeg i!

Anonymkode: ac058...fa8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er fortsatt min do. Tanken på at andre setter ræva si ned på den og trøkker ut møkk er ekkelt. 

Anonymkode: f151d...f27

Hvordan stiller du deg til damer som slenger ræva ned for å bare tisse? Er det innafor?

Vil du heller at gjester skal dra hjem bare fordi de må bæsje? Det lukter sikkert ikke blomster av møkka di heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese tråden. Svaret er fordi man må drite. 

Anonymkode: 9b7d3...306

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje folkene i tråden har litt scat light-tendenser?

Analsex er jo utbredt og da er vel scat neste nivå. 

Godt det er noen som fremdeles kontrollerer seg litt. 

Anonymkode: 3bdcd...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker bind, om jeg må tisse da så må jeg finne noe å plugge igjen hullet med? Hva skal jeg evt bruke? Jeg ser for meg at hårbørstehåndtak kanskje plugger godt igjen, er det innafor å låne den for å unngå blodsøl i toalettet? 

Anonymkode: e913c...fd4

Hvis du bruker tampong så renner det ikke ut. Men nå er ikke urin og mensen det værste. Det værste er andres kabler og klumper som plomper i min kjære do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (3 minutter siden):

Hvordan stiller du deg til damer som slenger ræva ned for å bare tisse? Er det innafor?

Vil du heller at gjester skal dra hjem bare fordi de må bæsje? Det lukter sikkert ikke blomster av møkka di heller.

Har svart på dette tidligere i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har svart på dette tidligere i tråden. 

Javel, jeg leser ikke hele denne tråden for å få svar på det jeg spurte om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (Akkurat nå):

Javel, jeg leser ikke hele denne tråden for å få svar på det jeg spurte om. 

Tissing er ikke noe problem fordi det lukter ikke og man sitter der ikke like lenge, så doringen rekker ikke å få en svettering av rævfettet. Jeg tåler min egen drittlukt, men hater andre sin. Synes du andres rasslukt lukter digg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Å hjelpes... mye rart man skal lese.  
jeg er ikke særlig sosial av meg, og går sjelden på besøk.  Hater å bruke andres wc, og går hjem om jeg tror jeg kan rekke det, fordi jeg ikke vil sjenere dem.

Hos meg får de selvfølgelig lov å bruke wc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte til og med skrive en lapp på veggen om at folk må sjekke at doen var fri for avfallet deres. 

mange som legger igjen en ‘signatur’. 

‘monica var her og tenkte du kanskje likte en bæsjestripe, det er nemlig min form for kunst’. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Hva skal de ellers gjøre når de er på besøk hos deg og må kable? Ha med sitt eget? Jeg er 100% sikker på at DU TS, har kablet på en do som ikke var din egen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg måtte til og med skrive en lapp på veggen om at folk må sjekke at doen var fri for avfallet deres. 

‘monica var her og tenkte du kanskje likte en bæsjestripe, det er nemlig min form for kunst’. 

Haha! 

- Brooks was here 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja hyggelig det. "Jeg la igjen en liten rosenknott med en helvetes lukt til deg." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DEN NAKNE GARTNER skrev (1 minutt siden):

Hva skal de ellers gjøre når de er på besøk hos deg og må kable? Ha med sitt eget? Jeg er 100% sikker på at DU TS, har kablet på en do som ikke var din egen. 

Nei, jeg er ikke en bikkje som driter på andres eiendom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tissing er ikke noe problem fordi det lukter ikke og man sitter der ikke like lenge, så doringen rekker ikke å få en svettering av rævfettet. Jeg tåler min egen drittlukt, men hater andre sin. Synes du andres rasslukt lukter digg? 

Hvis du er så flink til å holde deg, kan du vel bare knipe igjen til andres drittlukt har forsvunnet.

Hva gjør du forresten på jobb? Er du ikke på jobb når du har mensen? Klarer du å vente med toalettbesøk fra du drar hjemmefra til du er hjemme igjen? Hvor skifter du bind/tampong , hvis du ikke gjør det på toalettet .

Anonymkode: fa59f...920

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kanskje folkene i tråden har litt scat light-tendenser?

Analsex er jo utbredt og da er vel scat neste nivå. 

Godt det er noen som fremdeles kontrollerer seg litt. 

Skal love deg at det er svært lite seksuelt med min akutte diare :roll:

Anonymkode: 858b9...5fa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er så flink til å holde deg, kan du vel bare knipe igjen til andres drittlukt har forsvunnet.

Hva gjør du forresten på jobb? Er du ikke på jobb når du har mensen? Klarer du å vente med toalettbesøk fra du drar hjemmefra til du er hjemme igjen? Hvor skifter du bind/tampong , hvis du ikke gjør det på toalettet .

Anonymkode: fa59f...920

Hvorfor skulle jeg gjøre det hjemme hos meg selv? Toaletter på arbeidsplassen blir noe annet. Jeg driter og blør ikke på dassen hjemme hos andre. Og ikke på kjøpesentre heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så driter jeg hjemme om morgenen før jeg drar på jobb. Sjelden jeg driter i løpet av arbeidsdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For endel år siden bodde jeg i en liten toroms i sentrum av en av Norges største byer. Fasilitetene var ikke allverdens, doen var liten og trang - og kald. 

Men så hadde jeg en venninne, som slet voldsomt med å gå på do. Eneste stedet hun fikk det til, var på min iskalde do i et bygg fra 1910. Men det var helt greit. Hun ringte og spurte om hun kunne komme for å dr*** (dette var før internett). Jeg sa ja. 

Så hun fikk ordnet opp i sine "indre" problemer, og jeg visste at doen måtte luftes i minst 1 time etter at hun hadde vært der. 

Vi er fremdeles venninner 🙂

Anonymkode: 6668a...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...