Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Babyer og små barn klarer ikke å kontrollere det. Voksne kan klare det. Det går til og med an å holde diaré inne. 

Anonymkode: f151d...f27

Det har jeg faktisk prøvd, det å holde diareen inne!
Prøvde utsette toalettbesøket noen minutter.
Det var en himla ekkel jobb å få vasket opp alt som rant nedover beina mine, og ut på gulvet.
Var heldigvis hjemme så jeg kunne kle av meg der jeg sto i min lille dam, og trippe inn på badet for å dusje av beina mine, finne rene klær, å så samle alle drittklærne i en pose...

Anonymkode: 858b9...5fa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja. Babyer og små barn klarer ikke å kontrollere det. Voksne kan klare det. Det går til og med an å holde diaré inne. 

hva med voksne som sliter med inkontinens og bruker bleie da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har jeg faktisk prøvd, det å holde diareen inne!
Prøvde utsette toalettbesøket noen minutter.
Det var en himla ekkel jobb å få vasket opp alt som rant nedover beina mine, og ut på gulvet.
Var heldigvis hjemme så jeg kunne kle av meg der jeg sto i min lille dam, og trippe inn på badet for å dusje av beina mine, finne rene klær, å så samle alle drittklærne i en pose...

Haha! Så du kan relatere til den ulykksalige skogturen min? 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du får kun få venner med pose på.magen. jeg hadde ikke gidda risikoen en løper ved å holde avføring inne for lenge

Anonymkode: f435f...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da lar man være å gå bort.

Anonymkode: c5dd6...91e

Du mener altså at dersom man har en form for mage/tarmsykdom, så burde man uføretrygdes og leve isolert fra omverden resten av livet?

Jeg mener at vi som har IBS kan fungere helt utmerket i jobb og sosiale sammenhenger så lenge vi har tilgang på toalett og vi får lov til å drite når behovet melder seg. Jeg ville blitt veldig lei meg dersom noen av de jeg kjenner med mage/tarm-sykdommer hadde sagt til meg at de hadde fått diagnosen og dermed aldri mer kunne møte meg, og jeg ville blitt dypt skuffet dersom noen hadde sagt at jeg aldri mer fikk komme på besøk siden jeg kunne komme til å få behov for å låne toalettet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da inviterer du ikke noen hjem til deg. Har man besøk, må man regne med både tissing, driting og fising på do, samme hvor ekkelt det er. Du får heller treffe andre ute da, invitere dem på restaurant, cafe e.l. så slipper du å kjenne på lukt etc. For du går vel heller aldri på toalett hos andre, selv ikke på restaurant/cafe o.l.

Anonymkode: fa59f...920

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be de drite i ett hjørne på kjøkkenet ditt eller noe da 😁 da slipper du at de driter i dassen din! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sagnsomsuste skrev (1 time siden):

Gjest: "kan jeg låne toalettet ditt?"

Verten: "Det kommer an på... Skal du pisse eller drite??" 

Gjest: "Hva???, det var da et forferdelig intimt spørsmål å stille?!" 

Verten: "Tenk det nøye om nå. Besøkets lengde står og faller på svaret du avgir... Jeg spør igjen, hva skal du der inne?" 

Gjest: "ehh, nå blir jeg skikkelig ukomfortabel merker jeg..." Jeg skal vel gjøre mitt fornødne antar jeg... 

Verten: "Da tror jeg det er best at vi setter strek her! Takk for besøket, på gjensyn" 

Gjest: "jaja, så går jeg da..." 

Jeg dør 😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (22 minutter siden):

hva med voksne som sliter med inkontinens og bruker bleie da?

Kjenner ingen som sliter med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig glad for at jeg bare kjenner normale folk, som lar meg gjør hva jeg vil på doen deres.

Anonymkode: e2950...b6a

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese innlegg på kvinneguiden har gitt meg innsyn i hvor mange sære og rare folk det finnes. Ut fra egen omgangskrets ante jeg ikke at det fantes så mange raringer rundt omkring. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte håper jeg at du, TS, ikke er noen jeg kjenner. For jeg både håper og tror at mine kjære og kjente er mer oppegående enn dette.

På den andre siden hadde det vært litt gøy om du er en av mine kjente og kjære, fordi da har jeg brukt dassen din sååååå jævlig til å drite i. Og rumpefettet mitt (???) er gnidd så innmari utover dosetet ditt!

Bæsj er bæsj, og alle bæsjer! 

Anonymkode: 738bd...986

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Ikke ha folk på besøk da, må man på do - så må man på do. 
Du er lite gjestmild, frekkeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (4 minutter siden):

Å lese innlegg på kvinneguiden har gitt meg innsyn i hvor mange sære og rare folk det finnes. Ut fra egen omgangskrets ante jeg ikke at det fantes så mange raringer rundt omkring. 

Samme her. Jeg har tydelig levd i en beskyttet tilværelse og ante ikke omfanget av hva som utgjør problemer for andre her i verden. Jeg i min naivitet har sett på mye som åpenbart skal oppfattes som problematisk, som helt uproblematisk. 😂

Anonymkode: 9669b...db1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Samme her. Jeg har tydelig levd i en beskyttet tilværelse og ante ikke omfanget av hva som utgjør problemer for andre her i verden. Jeg i min naivitet har sett på mye som åpenbart skal oppfattes som problematisk, som helt uproblematisk. 😂

Anonymkode: 9669b...db1

Og jeg synes det er folkeskikk å knipe igjen rævhølet når man er borte hos andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rosatoast skrev (25 minutter siden):

Ikke ha folk på besøk da, må man på do - så må man på do. 
Du er lite gjestmild, frekkeste jeg har hørt.

Da har du ikke hørt mye 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skift bind eller tampong før du reiser bort. Jeg gjør det. 

Jeg bruker bind, om jeg må tisse da så må jeg finne noe å plugge igjen hullet med? Hva skal jeg evt bruke? Jeg ser for meg at hårbørstehåndtak kanskje plugger godt igjen, er det innafor å låne den for å unngå blodsøl i toalettet? 

Anonymkode: e913c...fd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du man skal gjøre om man må på do da? 

Anonymkode: b8f5d...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (1 time siden):

Syns det er eklere at folk er opptatt av andres bæsj.

Du får si det til dem som driver med scat, da. 

Anonymkode: 3bdcd...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...