AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #61 Del Skrevet 27. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker du er veldig umoden også er det veldig dumt å ikke normalisere å faktisk drite borte. Tror ikke du skal ta denne tråden så alvorlig. Anonymkode: 9938c...7c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 27. april 2021 #62 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): But you don't. Det er alt for skamfullt for folk å drite på seg. Så da holder de det heller inne. Anonymkode: f151d...f27 On a more serious note: det stemmer faktisk ikke... Jeg dreit bak ei busk i skogen en gang. Helt plutselig måtte jeg bare noe så helt sinnssykt! Det kom bare kastet over meg. 4 timers gåtur til nærmeste toalett var jo "far beyond" hva jeg var i stand til! Haha, så satt jeg der å dreit mitt inne i Nordmarka et sted 😂 Myggstikk på ræva fikk jeg også. Hadde jeg sittet i en sofa hos en bekjent å blitt nektet å tømme tarmen da så ville elendigheten ha endt i sofaen. Ferdig snakka! Tips til de som måtte lure: ta ALLTID med det en dassrull når du går langtur! Utover det bør man tillate at folk driter på dassen din. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 27. april 2021 #63 Del Skrevet 27. april 2021 Er folk helt seriøse? Dritalukt forsvinner jo og bæsjen forsvinner jo. Det er eklere med de som ikke vasker skikkelig hendene (for det er det garantert noen som slurver med). Rumpefett? Lite av rumpa mi som er borti doringen, er vel mer lår som er i kontakt med doringen siden rumpa henger ned i skåla. Har du problemer med folk i shorts og korte skjørt i sofaen din også da? Når jeg har gjester pleier jeg ikke vente utenfor badet for så å storme inn for å lukte på eventuell drittlukt. Jeg håper virkelig mine venner føler det er greit å bruke doen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. april 2021 #64 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig med deg, TS. ekkelt med folk som driter. Har også lagt merke til at de kvalmeste folkene også bæsjer bæsj med mest stank. Kan umulig være en tilfeldighet. så hvis dere lurer på ‘hvem’ noen er, er det bare til å finne ut hvor ille det stinker etter de har bæsjet og hvor lenge bæsjelukten sitter igjen. Anonymkode: 3bdcd...134 unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #65 Del Skrevet 27. april 2021 Det er det en do er til! Anonymkode: 00b42...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 27. april 2021 #66 Del Skrevet 27. april 2021 Maleficenta skrev (21 minutter siden): Jeg kjenner at denne tråden er hysterisk morsom. Takk for en god latter, ts 🤣 Helt enig! Fornøyelig lesning 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 27. april 2021 #67 Del Skrevet 27. april 2021 De bruker jo doen til det den er til. Hvor skal man ellers drite? Hadde aldri falt meg inn å spørre folk om de skal nummer en eller nummer to. Du sender kanskje folk hjem, hvis de må drite du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #68 Del Skrevet 27. april 2021 Den Sagnsomsuste skrev (5 minutter siden): On a more serious note: det stemmer faktisk ikke... Jeg dreit bak ei busk i skogen en gang. Helt plutselig måtte jeg bare noe så helt sinnssykt! Det kom bare kastet over meg. 4 timers gåtur til nærmeste toalett var jo "far beyond" hva jeg var i stand til! Haha, så satt jeg der å dreit mitt inne i Nordmarka et sted 😂 Myggstikk på ræva fikk jeg også. Hadde jeg sittet i en sofa hos en bekjent å blitt nektet å tømme tarmen da så ville elendigheten ha endt i sofaen. Ferdig snakka! Tips til de som måtte lure: ta ALLTID med det en dassrull når du går langtur! Utover det bør man tillate at folk driter på dassen din. Ok, men driter du i sofaen min så tisser jeg i kaffen din og serverer deg den ☺️ Anonymkode: f151d...f27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 27. april 2021 #69 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men driter du i sofaen min så tisser jeg i kaffen din og serverer deg den ☺️ Anonymkode: f151d...f27 Haha! Høres rimelig ut 🤨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #70 Del Skrevet 27. april 2021 Voks opp! Din do er ikke hellig selv om du tror det! Anonymkode: 69374...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #71 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nei, man planlegger selvsagt den slags slik at man gjør nummer to i sin egen wc - uhørt å benytte seg av ukjente toaletter. Hvem vet hvor nøye toaletteier har vært med vask og hygiene? Jeg stoler iallfall ikke på at kreti og pleti vasker godt nok for min sarte rumpe. Kan til nød late vannet, men da uten å berøre toalettet selvsagt! 😄 Anonymkode: d6c0e...c3d Jeg går aldri og holder på det og får vondt i magen. Og jeg er ikke redd for hygiene, det er lite man kan smittes av på en privat do. Anonymkode: c4816...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. april 2021 #72 Del Skrevet 27. april 2021 Hos meg kan alle som måtte trenge det, bruke doen til hva enn de måtte behøve, så lenge de flir opp etter seg ved behov. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #73 Del Skrevet 27. april 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Hos meg kan alle som måtte trenge det, bruke doen til hva enn de måtte behøve, så lenge de flir opp etter seg ved behov. Ok, her er det kun de som bruker bleie som får lov til å drite. Unntatt meg selv da. Anonymkode: f151d...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #74 Del Skrevet 27. april 2021 Mange her som ikke har kontroll på bæsjen sin, tydeligvis. ekle folk. Anonymkode: 3bdcd...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. april 2021 #75 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, her er det kun de som bruker bleie som får lov til å drite. Unntatt meg selv da. Anonymkode: f151d...f27 får de lov å skifte bleie på badet ditt da? 😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 27. april 2021 #76 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. Anonymkode: f151d...f27 Da har du 2 valg 1) Få gjestetoalett 2) Ikke ha gjester 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #77 Del Skrevet 27. april 2021 Maleficenta skrev (Akkurat nå): får de lov å skifte bleie på badet ditt da? 😜 Ja. Babyer og små barn klarer ikke å kontrollere det. Voksne kan klare det. Det går til og med an å holde diaré inne. Anonymkode: f151d...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 27. april 2021 #78 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange her som ikke har kontroll på bæsjen sin, tydeligvis. ekle folk. Anonymkode: 3bdcd...134 Syns det er eklere at folk er opptatt av andres bæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 27. april 2021 #79 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De som spiser sviskekompott bruker uansett bleier. Finnes det noen under 90 år som spiser det? Anonymkode: f151d...f27 Ja de finnes, er både gift, mor og bestemor til folk som spiser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 27. april 2021 #80 Del Skrevet 27. april 2021 Slik du fremstiller det, skulle man tro at disse gjestene ikke trekker ned etter seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå