Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tåler min egen møkklukt. Men det er ekkelt med andres. Og dessuten sitter rumpefettet igjen på dassringen som jeg må vaske etterpå. 

Anonymkode: f151d...f27

Huff ja, det rumpefettet. :laugh:

Anonymkode: 9938c...7c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forskjell på en rumpe som sitter for å bæsje og en rumpe som sitter for å tisse? 

Rumpe er vel rumpe 🤷🏻‍♀️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Så om du har f.eks. en kjæreste på besøk. Ønsker du da heller at hun skal bæsje på gulvet eller i dusjen enn å bæsje i do?

Anonymkode: c9577...1f6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Fordi de synes det er litt ekkelt å bæsje i blomsterpottene, vasken eller andre uegnede steder.
Do er do. Hvis du er så nøye på det, så bør du skaffe deg gjestetoalett med kun urinal eller noe. Eller utedass. Eller rett og slett ikke ha gjester i det hele tatt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at de driter i buksa? Slik at det renner ned i sofaen din? Hm. Høres mer styrete ut spør du meg. Du kan jo bare la være å invitere gjester. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så om du har f.eks. en kjæreste på besøk. Ønsker du da heller at hun skal bæsje på gulvet eller i dusjen enn å bæsje i do?

Anonymkode: c9577...1f6

Får ta det med hjem i en sånn pose for hundebæsj 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint skilt til toalettdøren din ts :)

358b83d6b01e1dc11fd3a4731bc18560.jpg

Anonymkode: 13f50...cf2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: "kan jeg låne toalettet ditt?"

Verten: "Det kommer an på... Skal du pisse eller drite??" 

Gjest: "Hva???, det var da et forferdelig intimt spørsmål å stille?!" 

Verten: "Tenk det nøye om nå. Besøkets lengde står og faller på svaret du avgir... Jeg spør igjen, hva skal du der inne?" 

Gjest: "ehh, nå blir jeg skikkelig ukomfortabel merker jeg..." Jeg skal vel gjøre mitt fornødne antar jeg... 

Verten: "Da tror jeg det er best at vi setter strek her! Takk for besøket, på gjensyn" 

Gjest: "jaja, så går jeg da..." 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (1 minutt siden):

Fordi de synes det er litt ekkelt å bæsje i blomsterpottene, vasken eller andre uegnede steder.
Do er do. Hvis du er så nøye på det, så bør du skaffe deg gjestetoalett med kun urinal eller noe. Eller utedass. Eller rett og slett ikke ha gjester i det hele tatt.

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Det er bedre at de driter i buksa? Slik at det renner ned i sofaen din? Hm. Høres mer styrete ut spør du meg. Du kan jo bare la være å invitere gjester. 

Kan de ikke drite før de drar bort da? Jeg sitter ikke å trøkker, fiser og menser i andres doer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette inn en barnepotte, da, så får de drite i den. Du tømmer selvsagt potta, TS, litt service må gjestene få 😂

Anonymkode: 4154c...c32

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sette opp et felttoalett med pose på badet eller i entreen, og be gjesten om å ta med møkka si hjem. Lag et pent skilt :jepp:

images?q=tbn:ANd9GcTlAvbFvXCU6XZajbEnCE7images?q=tbn:ANd9GcSLngx042CQ8nrVE1uUC4L

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan de ikke drite før de drar bort da? Jeg sitter ikke å trøkker, fiser og menser i andres doer. 

Kanskje de må på do etter å ha spist middagen du har tilbredt. :vetikke: 

Hadde vært kjekt om man kunne drite på kommando. Da hadde nok alle gjort det før dem gikk ut døra. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og dessuten sitter rumpefettet igjen på dassringen som jeg må vaske etterpå. 

Jeg tviler sterkt på at rumpefett sitter igjen når folk har brukt doen din. I så fall ville jeg åpnet slankeklinikk og tjent gode penger om jeg var deg. Skulle det mot formodning finnes avsetninger av rumpefett på doringen din etter bruk tror jeg nok det gjelder om man bruker doen til å tisse også, men du praktiserer kanskje full likestilling hvor alle, kvinner som menn, må stå når de tisser?

Endret av Jdz
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Har aldri hatt problemer med at folk driter på mitt toalett. Og det håper jeg ingen av mine venner har heller, for jeg har mage/tarm problemer og i perioder så blir jeg skikkelig dårlig etter matinntak. Da er alternativet å drite intenst på dassen eller i buksa. Da er valget lett.

Anonymkode: afe4e...690

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du drar aldri på ferie o.l. heller da, regner jeg med. 

Anonymkode: 9938c...7c5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jdz skrev (Akkurat nå):

Jeg tviler sterkt på at rumpefett sitter igjen når folk har brukt doen din. I så fall ville jeg åpnet slankeklinikk og tjent gode penger om jeg var der. Skulle det mot formodning finnes avsetninger av rumpefett på doringen din etter bruk tror jeg nok det gjelder om man bruker doen til å tisse også, men du praktiserer kanskje full likestilling hvor alle, kvinner som menn, må stå når de tisser?

Ja, kvinnene får sikkert utdelt hver sin slik tissetrakt for stående tissing når de kommer på besøk:

images?q=tbn:ANd9GcTrNmYY4VdNe1CEP_ayH8Q

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke alle kan det. Spiser man, så driter man. Noen ganger er det regelmessig og noen ganger er det ikke det. Og noen ganger er man litt uvel i magen og må plutselig en ekstra gang eller to.

Kan du ikke bare snakke med vennene dine og si i fra at du ikke ønsker trøkking, fising og mensing i toalettet ditt? Sjansen er stor for at ikke så mange gidder å gjøre så mye annet hos deg heller, men  det er en avveining du må gjøre.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissing er ikke noe problem. Det lukter ikke etterpå og man sitter ikke så lenge at man rekker å sette igjen en svettering fra ræva på doringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hørt om magesykdommer? Ibs, ulcerøs colitt etc? Det er ikke alle som bare kan la vær, så enkelt er det bare :)

Anonymkode: 93c33...09d

Da lar man være å gå bort.

Anonymkode: c5dd6...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...