Gå til innhold

Hvorfor driter folk i andres do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

Anonymkode: f151d...f27

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En bolig som har gjestetoalett i tillegg til vanlig toalett, hadde vært fint kanskje?

Anonymkode: 13f50...cf2

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En bolig som har gjestetoalett i tillegg til vanlig toalett, hadde vært fint kanskje?

Det er fortsatt min do. Tanken på at andre setter ræva si ned på den og trøkker ut møkk er ekkelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om magesykdommer? Ibs, ulcerøs colitt etc? Det er ikke alle som bare kan la vær, så enkelt er det bare :)

Anonymkode: 93c33...09d

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får du la være å ha gjester da

Anonymkode: 9156a...702

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår det så sant det er mulig, men det KAN hende behovet melder seg veldig påtrengende og akutt hvis man er på besøk hos noen i mange timer.

Men jeg har ingenting i mot at andre (gjester) benytter mitt toalett til det det er ment for; å gjøre sitt fornødne. Så sant de "rydder opp" etter seg. Dvs bruker dokosten om det trengs etterpå. Det er også et lite vindu på mitt bad, som kan settes på luftegløtt etterpå om det er riktig ille.

Anonymkode: 94b60...c5b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså må man så må man!

Anonymkode: 1149c...a79

Nei, man planlegger selvsagt den slags slik at man gjør nummer to i sin egen wc - uhørt å benytte seg av ukjente toaletter. Hvem vet hvor nøye toaletteier har vært med vask og hygiene? Jeg stoler iallfall ikke på at kreti og pleti vasker godt nok for min sarte rumpe.

Kan til nød late vannet, men da uten å berøre toalettet selvsagt! 

😄 

Anonymkode: d6c0e...c3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgeline skrev (Akkurat nå):

Hæ?

Skjønner ikke problemstillingen i det hele tatt.  Hvis man ikke takler at et annet menneske driter på doen får man hvertfall la være å ha besøk. Sikker på at prompen din ikke lukter roser heller.

Når jeg var lita, bodde vi i et turområde. Det hendte at folk ringte på for å få låne toalettet. Noe de selvfølgelig fikk lov til. 

Nei, dere skulle ha opplevd krigen, som mora mi pleide å si. 

Tåler min egen møkklukt. Men det er ekkelt med andres. Og dessuten sitter rumpefettet igjen på dassringen som jeg må vaske etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det ekleste jeg vet er når folk bruker min do til å prompe og drite digre kabler i. Det blir andres stank på badet etterpå og dassen er misbrukt av en annen ræv enn min. Jeg liker heller ikke å drite i en annens do. 

herregud så barnslig. Doen kan brukes til det den skal brukes til. Må man så må man. Er slemt å kreve at gjester må holde seg til de drar hjem.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fortsatt min do. Tanken på at andre setter ræva si ned på den og trøkker ut møkk er ekkelt. 

Du får sette opp et skilt på døren hvor det står "Bæsjing forbudt. Det er min do."

Anonymkode: 9938c...7c5

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tåler min egen møkklukt. Men det er ekkelt med andres. Og dessuten sitter rumpefettet igjen på dassringen som jeg må vaske etterpå. 

så kanskje de ikke skal få bruke doen hos deg i det hele tatt da? Du er ikke mye gjestfri. du får ha overflatesprit inne på doen og be de sprite av etter seg da. Fins også airfreshener til å spraye inne på rommet

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Næh, det rumpefettet har jeg allerede gnidd av i sofaen din  mens du var ute et øyeblikk! 😜

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får sette opp et skilt på døren hvor det står "Bæsjing forbudt. Det er min do."

:hoho:

Eller lås døra, slik at de tisser og bæsjer seg ut på entregulvet til ts 🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en dårlig idé det altså. Er lei av andre sin promp og møkk på dass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, man planlegger selvsagt den slags slik at man gjør nummer to i sin egen wc - uhørt å benytte seg av ukjente toaletter. Hvem vet hvor nøye toaletteier har vært med vask og hygiene? Jeg stoler iallfall ikke på at kreti og pleti vasker godt nok for min sarte rumpe.

Kan til nød late vannet, men da uten å berøre toalettet selvsagt! 

😄 

ok Sheldon Cooper

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hva er rumpefett?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...