AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Hei, Lurer på hva dere tenker om å være sammen med en veldig gniten kjæreste? Jeg er helt for likestilling altså, men synes det er hyggelig å bli spandert på av å til for å føle meg viktig for personen, og vil gjerne gjøre det samme tilbake. Og når kjæresten tjener 5 millioner, mens jeg tjener 500 000 er det litt surt å aldri bli invitert ut på middag engang. Han er veldig rettferdig og vi betaler alt likt. Men når man har vært sammen i 5 år og det er så store forskjeller på økonomien, og han unner seg så lange fine biler og klokker og flotte klær føles det litt kjipt å være den «fattige» kjæresten. Jeg ønsker ikke at han skal kjøpe masse dyre ting, men han har aldri spandert en eneste middag ute på meg. Jeg vet at det ikke er fordi han ikke er glad i meg, men bare at han er så ekstremt gniten. Men tror dere vi kan ha det fint sammen når det blir så store forskjeller? Akkurat nå har han 4 ulike biler til over 1 mill, mens jeg sykler... Anonymkode: 83ee7...851 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Wow. Men.. greier du å spare da?hva med bolig? Anonymkode: 71525...694
Ulven Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Nei jeg tror ikke dere klarer å få det fint sammen når det er så store økonomiske forskjeller, og han i tillegg er gjerrig. Beklager å være negativ, men her ville jeg gått videre. 28
Rosatoast Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei, Lurer på hva dere tenker om å være sammen med en veldig gniten kjæreste? Jeg er helt for likestilling altså, men synes det er hyggelig å bli spandert på av å til for å føle meg viktig for personen, og vil gjerne gjøre det samme tilbake. Og når kjæresten tjener 5 millioner, mens jeg tjener 500 000 er det litt surt å aldri bli invitert ut på middag engang. Han er veldig rettferdig og vi betaler alt likt. Men når man har vært sammen i 5 år og det er så store forskjeller på økonomien, og han unner seg så lange fine biler og klokker og flotte klær føles det litt kjipt å være den «fattige» kjæresten. Jeg ønsker ikke at han skal kjøpe masse dyre ting, men han har aldri spandert en eneste middag ute på meg. Jeg vet at det ikke er fordi han ikke er glad i meg, men bare at han er så ekstremt gniten. Men tror dere vi kan ha det fint sammen når det blir så store forskjeller? Akkurat nå har han 4 ulike biler til over 1 mill, mens jeg sykler... Anonymkode: 83ee7...851 Hadde dumpa han. Enhver mann som elsker dama si, unner hun for det meste alt - og hadde dem hatt råd hadde dem gitt kvinnen ting. Vet med typen min at han hadde kjøpt himmelen til meg hvis han kunne. Hvorfor prater du ikke med han om det? Kommunikasjon er viktig, er ikke farlig å si at du ønsker at han bruker penger på deg heller. Bare på en "ikke-overfladisk" måte. Endret 27. april 2021 av Rosatoast 7
LoppeLiten Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Dere vil med stor sannsynlighet alltid ha et gap mellom dere når det kommer til penger. Vil ikke kalle han gjerrig når han bruker sykt mye penger på bilder, kun egoistisk. En som er gjerrig velger å ikke bruke ei krone for mye, han kjøper noe som taper seg i verdi fra første kjøretur. Vil du være sammen med en som er egoistisk? Liker du å føle deg fattig ved siden av en som helt åpenbart liker å vise frem rikdommen sin? Er dere et team. med like mål? 14
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Om dette er sant - du får finne noen som er villig til å gi deg mer penger da? Du kan jo ikke tvinge han til å gi deg mer Anonymkode: ec8dd...a8d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Det er stor forskjell på hva dere tjener, men du tjener jo allerede mye (selv om det kanskje ikke føles sånn når du sammenligner deg med han). Hvis du vil bli behandlet på en måte, så gjør dette mot andre. Spander på han, kjøpt noe fint til han på en tilfeldig dag (trenger ikke være dyrt). Og gjør det med glede. Selv om han tjener mye setter han sikkert stor pris på dette. Vær mer opptatt av hva du kan gi, og da er det ofte sånn at man får mye igjen for det. Hvis han etter en stund fortsetter å ikke gi tilbake, kan du spørre han: du, hvorfor er det slik at du ikke er så glad i å spandere? Og spør om dette en dag du virkelig vil høre svaret, og ikke fordi du er forbanna. Det er være gjerrig har ikke noe med hvor mye penger man har, men hvordan forhold man har til de, og oftes frykt. Hva er han redd for? Anonymkode: c99d1...a17 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 16 minutter siden, Rosatoast said: Hadde dumpa han. Enhver mann som elsker dama si, unner hun for det meste alt - og hadde dem hatt råd hadde dem gitt kvinnen ting. Vet med typen min at han hadde kjøpt himmelen til meg hvis han kunne. Hvorfor prater du ikke med han om det? Kommunikasjon er viktig, er ikke farlig å si at du ønsker at han bruker penger på deg heller. Bare på en "ikke-overfladisk" måte. Du kan jo ikke vite om han elsket henne eller ikke basert på dette. Alle er forskjellige. Anonymkode: c99d1...a17
Gjest someone_here Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei, Lurer på hva dere tenker om å være sammen med en veldig gniten kjæreste? Jeg er helt for likestilling altså, men synes det er hyggelig å bli spandert på av å til for å føle meg viktig for personen, og vil gjerne gjøre det samme tilbake. Og når kjæresten tjener 5 millioner, mens jeg tjener 500 000 er det litt surt å aldri bli invitert ut på middag engang. Han er veldig rettferdig og vi betaler alt likt. Men når man har vært sammen i 5 år og det er så store forskjeller på økonomien, og han unner seg så lange fine biler og klokker og flotte klær føles det litt kjipt å være den «fattige» kjæresten. Jeg ønsker ikke at han skal kjøpe masse dyre ting, men han har aldri spandert en eneste middag ute på meg. Jeg vet at det ikke er fordi han ikke er glad i meg, men bare at han er så ekstremt gniten. Men tror dere vi kan ha det fint sammen når det blir så store forskjeller? Akkurat nå har han 4 ulike biler til over 1 mill, mens jeg sykler... Anonymkode: 83ee7...851 Har du invitert ham ut?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Han er gjerrig og egoistisk. Bor dere sammen? Anonymkode: 6568f...6a6 2
Rosatoast Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du kan jo ikke vite om han elsket henne eller ikke basert på dette. Alle er forskjellige. Anonymkode: c99d1...a17 Jo egentlig 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 Jeg ville ikke vært sammen med en mann som sløste bort penger på luksusting den måten. Min kjæreste tjener mer enn meg og unner seg knapt en biff. Han investerer i aksjer og leiligheter (i flertall). Og han har ikke bil, for den fikk jeg ham til å selge siden han ikke trenger den i jobben. Jeg trenger ikke at vi spiser ute sammen, men jeg vil gjerne at han bruker penger på felles hobby, slik jeg også gjør. Så, dansesko og sexleketøy 😄 Anonymkode: a9820...781 2
Ardenus Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 Fra hva jeg leser så høres han ikke gniten ut eller gjerrig, bare spanderer ikke. Gjerrig er vel definisjonen på en som snur på hver krone og prøver å spare på alt som er. Dere deler alt likt. Hvordan hadde situasjonen vært hvis du tjente 500 000 kr og han 300 000 kr? Skulle du automatisk spandere på han fordi du tjener mer penger enn han? 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 Fem millioner var usannsynlig mye. Anonymkode: 1fc1c...956 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 Med så stor forskjell i inntekt blir det helt umulig å skape et liv sammen om han aldri deler. Bolig, bil, ferier, barn? Det kommer aldri til å bli noe fellesskap. Høres helt sprøtt ut, spør du meg. Anonymkode: cb8f4...767 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 17.14): Hei, Lurer på hva dere tenker om å være sammen med en veldig gniten kjæreste? Jeg er helt for likestilling altså, men synes det er hyggelig å bli spandert på av å til for å føle meg viktig for personen, og vil gjerne gjøre det samme tilbake. Og når kjæresten tjener 5 millioner, mens jeg tjener 500 000 er det litt surt å aldri bli invitert ut på middag engang. Han er veldig rettferdig og vi betaler alt likt. Men når man har vært sammen i 5 år og det er så store forskjeller på økonomien, og han unner seg så lange fine biler og klokker og flotte klær føles det litt kjipt å være den «fattige» kjæresten. Jeg ønsker ikke at han skal kjøpe masse dyre ting, men han har aldri spandert en eneste middag ute på meg. Jeg vet at det ikke er fordi han ikke er glad i meg, men bare at han er så ekstremt gniten. Men tror dere vi kan ha det fint sammen når det blir så store forskjeller? Akkurat nå har han 4 ulike biler til over 1 mill, mens jeg sykler... Anonymkode: 83ee7...851 Gjerrighet er den minst sjarmerende egenskapen som finnes. Jeg leste nettopp (husker ikke helt hvor) om en forskningsrapport som undersøkte hvilke egenskaper hos en romantisk partner kvinner satte mest pris på. Helt på toppen tronet egenskapen generøsitet. Det stemmer også helt med mine personlige preferanser:) Anonymkode: d2f50...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 On 4/27/2021 at 5:33 PM, AnonymBruker said: Om dette er sant - du får finne noen som er villig til å gi deg mer penger da? Du kan jo ikke tvinge han til å gi deg mer Anonymkode: ec8dd...a8d Kan ikke se at hun vil ha penger av ham. Hvor leser du det? Anonymkode: 09627...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 Han er ikke gnien, han bare prioriterer materialisme over hyggelige opplevelser med andre. Usexy. Anonymkode: 49e8d...21c 3
Gjest Skogsalv Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 Menn investerer i hva de finner verdifullt. Han her har mye penger,men eter sin egen dritt! Han kan umulig være normal 🤪 For en kjiping!!! Verste jeg har hørt.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjerrighet er den minst sjarmerende egenskapen som finnes. Jeg leste nettopp (husker ikke helt hvor) om en forskningsrapport som undersøkte hvilke egenskaper hos en romantisk partner kvinner satte mest pris på. Helt på toppen tronet egenskapen generøsitet. Det stemmer også helt med mine personlige preferanser:) Anonymkode: d2f50...9d6 Jeg synes grådighet er verre. Anonymkode: a7b49...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå