AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Blir du kritisk til læreren automatisk? Anonymkode: 2fce6...bed 1
Snabeltann Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Barn har godt av å møte forskjellige voksne, hadde ikke tenkt over dette et øyeblikk! Vi kan ikke forvente at barn ikke dømmer andre, om vi gjør dette selv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Ja, det hadde jeg vært kritisk til. Hvordan skal vi kunne lære barna til å akseptere seg selv slik de er dersom selv læreren deres åpenbart har dyttet masse drit inn i trynet sitt? Anonymkode: 3213a...adb
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Helt ærlig? Med to jenter i sårbar alder hadde jeg ikke likt det om det var veldig åpenbart, med gakkgakk-munn og urørlig mimikk. Jeg har selv hatt botox i «sinnarynken» uten at de hadde noen idé om det (forebyggende, så det var ikke slik at den bare forsvant), men jeg har ellers lite fokus på utseende som noe viktig. At klær, sminke, hårfarge ol. kan være gøy å leke seg med og at det er en måte å uttrykke seg på er jeg åpen om, men fokuserer lite på utseende ellers, og klager ikke på egen vekt eller begynnende grå hår. Farger håret, noe jeg «alltid» har gjort for variasjon. Jeg sminker meg, men som regel diskret. Kan ta godt i om jeg skal på fest, som per dato betyr vin hos en venninne 😄 Anonymkode: 29b71...038
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt ærlig? Med to jenter i sårbar alder hadde jeg ikke likt det om det var veldig åpenbart, med gakkgakk-munn og urørlig mimikk. Jeg har selv hatt botox i «sinnarynken» uten at de hadde noen idé om det (forebyggende, så det var ikke slik at den bare forsvant), men jeg har ellers lite fokus på utseende som noe viktig. At klær, sminke, hårfarge ol. kan være gøy å leke seg med og at det er en måte å uttrykke seg på er jeg åpen om, men fokuserer lite på utseende ellers, og klager ikke på egen vekt eller begynnende grå hår. Farger håret, noe jeg «alltid» har gjort for variasjon. Jeg sminker meg, men som regel diskret. Kan ta godt i om jeg skal på fest, som per dato betyr vin hos en venninne 😄 Anonymkode: 29b71...038 Du snakker veldig i mot deg selv her syns jeg... Håper du ser det selv. Har selv jenter i "sårbar" alder (hva nå det måtte være). De har begge såpass åpne øyne for verden at de vet hvordan den fungerer, vi er forskjellige. Kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 90827...84b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå