Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle,

situasjonen er som følger:

kjæresten og jeg kranglet før jul. Så alvorlig at vi valgte å flytte fra hverandre. Da hadde vi vært sammen i 2 år.

Fra min side var det aldri ordentlig over. Vi holdt kontakten, og det føltes rett og slett som om vi bare trengte tid fra hverandre.

I begynnelsen av februar får jeg vite at han har fått seg ny dame.

Jeg knekker helt sammen. Hvordan er det mulig etter kun 1,5 mnd fra hverandre? Har dette med hu nye pågått lenger, og mens vi var sammen? 

Etter å ikke ha pratet sammen i hele februar tar jeg opp igjen kontakten i begynnelsen av mars. Jeg sier at trenger å prate, fordi jeg rett og slett ikke forstår hva som har skjedd. Vi hadde kranglet og ting hadde vært utrolig vanskelig, men var det over, da? Kunne jeg ha gjort noe annerledes? 

Vi prater. Han "tilgir" meg og jeg "tilgir" ham for det som var vanskelig før jul, og vi bestemmer oss for å gi det en ny sjanse. Han dropper hu nye dama.

Problemet: jeg kysset en fyr i løpet av februar og har ikke sagt noe om det. Rett og slett fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre i situasjonen slik som den var. 

Allikevel kjenner jeg litt på det nå at jeg kanskje burde si det. Tenker dere at jeg burde si noe om dette? Ting er relativt bra mellom oss nå og er redd dette kan ødelegge en del.

Anonymkode: 5c7ac...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke sagt noe. Dere var ikke sammen og han hadde en ny dame. Hva er vitsen, du har ingenting å bekjenne her.

Men det hører ikke så voldsomt stabilt ut, denne fyren er ikke vanskelig med damene, først sammen så ikke sammen så sammen med ny, prater med eks dumper ny og tilbake til start.

• Liker 14
Skrevet

Det kysset har ingen relevans for deres situasjon nå. Du trenger slettes ikke å fortelle!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er han noe å beholde da? Du nevner at han fant seg ny dame etter 1.5 måned. Trolig har han hatt denne i backup en stund? Å ikke nok med det, så har han ingen skrupler med å "kvitte seg" med henne? Han høres ikke ut som en du bør kjempe for

Anonymkode: 115a2...8e1

• Liker 4
Skrevet

At du kysset en fyr, virker å være det minste problemet her. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, bare for å oppklare, han var 24 da vi ble sammen. Det samme var jeg.

Han er mitt første forhold og jeg er hans første forhold.

Han er ikke en player type, og forklarte seg slik at han rett og slett ikke klarte å være alene etter det som hadde skjedd. Kall meg naiv, men jeg har valgt å tro på det.

Anonymkode: 5c7ac...d4a

AnonymBruker
Skrevet

Altså, dere har jo begge gått litt videre da. Hva vil du egentlig? Bli sammen med han igjen, eller sette strek?

Anonymkode: c36d2...242

• Liker 2
Skrevet

Det hade kunnat vara min historia.

Min ex hade säkert skrivit;
"Hon kastade ut mig efter 4 år tillsammans. Efter nyår.
I slutet av februari säger hon att hon har träffat en ny man som ska övernatta i vår lägenhet bland mina saker (det var min lägenhet men han hade saker kvar i den).
Jag visste att hon hade en annan hela tiden"

Min historia;
Vi hade lagt förhållandet på paus i början på sommaren och inte hittat tillbaka.
När jag tänkte efter såg jag ingen väg framåt och vi avslutade förhållandet. Han hade svårt att acceptera det för han hade inte lyssnat.
Jag träffade en man på en chatt och tyckte jag behövde göra något kul; åkte och träffade honom och blev oplanerat störtkär. När han ska komma på övernattning berättade jag eftersom exet hade nycklar till lägenheten. Jag tyckte det var ärligt men han "visste att jag hade haft en annan hela tiden".

Mitt råd till dig; Gå vidare.
Hitta DIN glädje i livet och någon ny dyker upp när du minst letar efter det

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

1,5 mnd er jo en mannsalder iforhold til exen min. skaffa seg tinder dagen etter det ble slutt, ble vel sammen første tinderdate.. alt dette før vi i det hele tatt rakk og flytte fra hverandre..

AnonymBruker
Skrevet

Rebound er vel helt vanlig for å komme seg over et tøft brudd. Han hadde sannsynligvis ikke vært sammen med hun nye særlig lenge uansett.

Og du trenger ikke si noe om kysset, han har jo gjort verre.

Anonymkode: fd71b...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...