AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Jeg har gått gjennom abort tidligere. Desverre nå har meg og min date (nesten kjæresten) hatt sex ved å hoppe av god tid. I tillegg tok jeg angrepillen, 4 dager etter fordi jeg fikk vond magefølelse. Men jeg gadde allerede hatt eggeløsning. 3 uker idag siden jeg hadde første mens dag og venter på test. Uansett, jeg tar ikke abort denne gangen. Jeg blir helt sikkert slaktet for dette, men om et barn kommer til verden i dette tilfelle skal iallefall jeg sørge for at barnet skal få det godt. -Tessa Anonymkode: 8c0cb...2b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Javel. Neste gang bruker dere prevensjon. Det er faktisk ikke til barnets beste å ha foreldre med konfliktfylt samarbeid. Og sjansen for det øker voldsomt med dette scenariet. Anonymkode: f4c02...759 13
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Vi vet du ikke tar abort nå. Du har seks tråder om det. Anonymkode: 8b929...90b 14
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Hva er hensikten med dette innlegget egentlig? Anonymkode: 433ba...867 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi vet du ikke tar abort nå. Du har seks tråder om det. Anonymkode: 8b929...90b 😂😂 Var akkurat det jeg tenkte. Anonymkode: c90d0...c50 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂😂 Var akkurat det jeg tenkte. Anonymkode: c90d0...c50 Jeg VISSTE med en gang hva denne tråden handlet om for å si det sånn Anonymkode: 8b929...90b 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Kanskje sånn at daten (nesten kjæresten) er på KG og leser dette Anonymkode: bccde...299 6
Gjest laPistola Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 Prevensjon er fint. Ellers høres det litt ut som at du vil ha barn?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg VISSTE med en gang hva denne tråden handlet om for å si det sånn Anonymkode: 8b929...90b Haha, når jeg leste ‘’nesten kjæreste’’ skjønte jeg det med en gang 🙈😂 Anonymkode: c90d0...c50 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 Igjen, som skrevet i dine tidligere tråder om nøyaktig samme tema, VENT til du får en positiv graviditetstest før du krisemaksimerer dette. Men høres jo veldig ut som om du har planlagt og ønsker dette her, da. Og i de andre trådene har du ikke skrevet noe om at dere har hoppet av i svingen, men at han kom inni deg og du hadde glemt minipille... Anonymkode: ae396...dbe 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Igjen, som skrevet i dine tidligere tråder om nøyaktig samme tema, VENT til du får en positiv graviditetstest før du krisemaksimerer dette. Men høres jo veldig ut som om du har planlagt og ønsker dette her, da. Og i de andre trådene har du ikke skrevet noe om at dere har hoppet av i svingen, men at han kom inni deg og du hadde glemt minipille... Anonymkode: ae396...dbe Hun har jo også et par tråder om 'hvorfor kommer han ikke inni meg' og når man ser disse trådene så skjønner man jo hvorfor han ikke burde gjort det Anonymkode: 8b929...90b 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 Hva er poenget med alle disse trådene ts? 🤔 Anonymkode: 13e46...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, når jeg leste ‘’nesten kjæreste’’ skjønte jeg det med en gang 🙈😂 Anonymkode: c90d0...c50 Samme her. Ts har en unge på 9 år fra før. Anonymkode: accf7...85e 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 Eggløsning, ikke eggEløsning. Anonymkode: 2ae8b...883
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hun har jo også et par tråder om 'hvorfor kommer han ikke inni meg' og når man ser disse trådene så skjønner man jo hvorfor han ikke burde gjort det Anonymkode: 8b929...90b Hvordan vet dere at det er samme person? Anonymkode: a3f15...a74 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gått gjennom abort tidligere. Desverre nå har meg og min date (nesten kjæresten) hatt sex ved å hoppe av god tid. I tillegg tok jeg angrepillen, 4 dager etter fordi jeg fikk vond magefølelse. Men jeg gadde allerede hatt eggeløsning. 3 uker idag siden jeg hadde første mens dag og venter på test. Uansett, jeg tar ikke abort denne gangen. Jeg blir helt sikkert slaktet for dette, men om et barn kommer til verden i dette tilfelle skal iallefall jeg sørge for at barnet skal få det godt. -Tessa Anonymkode: 8c0cb...2b0 Jeg tror ikke det er mange som ønsker å slakte deg for dette. Selv er jeg imot abort, men selv de fleste som er for abort har jeg inntrykk av at synes det er helt greit at noen ikke kan eller vil gjennomføre det. Det eneste jeg ser som kunne få folk til å reagere, er dersom du ikke har optimale forhold til å ta vare på et barn. Jeg tenker det er helt fint å ønske å beholde. Når det er sagt er det nok lurt å være nøyere med prevensjon, hvis du helst ønsker å ikke bli gravid. Anonymkode: 525f5...e2e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #18 Skrevet 27. april 2021 Så kjekt da ts! Kjekt når det klaffer så fort Anonymkode: c8af8...34c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #19 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg tror ikke det er mange som ønsker å slakte deg for dette. Selv er jeg imot abort, men selv de fleste som er for abort har jeg inntrykk av at synes det er helt greit at noen ikke kan eller vil gjennomføre det. Det eneste jeg ser som kunne få folk til å reagere, er dersom du ikke har optimale forhold til å ta vare på et barn. Jeg tenker det er helt fint å ønske å beholde. Når det er sagt er det nok lurt å være nøyere med prevensjon, hvis du helst ønsker å ikke bli gravid. Anonymkode: 525f5...e2e Såklart har jeg optimale forhold til å ta meg av et barn, 100% jobb i økonomi stilling og eier av et hus på østlandet. Det blir en helt ny hverdag med en liten en i hus, med etg barn fra før, så har jeg erfaring av det. Desverre så er deg sånn at i dagens samfunn skal man gjerne være godt etablert før barn i det hele tatt skal være i tankene. Jeg som har vært gift, vet at det ikke alltid klaffer selv hvor gift man er og en kjæreste man har hatt i åresvis. Dette handler om abort eller ikke, jeg velger dom sagt å bære det frem uansett. Anonymkode: 8c0cb...2b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #20 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Såklart har jeg optimale forhold til å ta meg av et barn, 100% jobb i økonomi stilling og eier av et hus på østlandet. Det blir en helt ny hverdag med en liten en i hus, med etg barn fra før, så har jeg erfaring av det. Desverre så er deg sånn at i dagens samfunn skal man gjerne være godt etablert før barn i det hele tatt skal være i tankene. Jeg som har vært gift, vet at det ikke alltid klaffer selv hvor gift man er og en kjæreste man har hatt i åresvis. Dette handler om abort eller ikke, jeg velger dom sagt å bære det frem uansett. Anonymkode: 8c0cb...2b0 Det er ikke det jeg reagerer på. Det er tankegangen din, måten du forklarer deg og din situasjon på. Utifra dine tidligere innlegg så virker du utrolig barnslig for alderen din. Det virker rett og slett ut som at du har tankegangen til en tenåring! Anonymkode: c90d0...c50 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå