Gå til innhold

Hva synes dere om denne veska?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens! :) 

Har kommet over en veske jeg ikke helt klarer bestemme meg for om jeg liker eller ikke. Den kommer under kategorien ''retro'' og jeg er litt redd for at den er litt..gammel dame? Samtidig syns jeg det er noe litt moderne over mønsteret, haha. Fin eller ikke? :) 

bildeeeeeet.jpeg

Anonymkode: 719ca...cd7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er gull fargen som gjør at den ser litt gammel dame ut. Ellers synst jeg veska var fin, passer sikkert til det meste.

Anonymkode: 183b7...de5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker definitivt gammel dame, men det gjør jeg om de fleste vesker som ikke er ensfarget. 

Anonymkode: 6b385...a87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske stygg, både mønsteret og det svære spenna.

Anonymkode: 967f8...29a

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte den ikke. Synes ikke den var kul. 

Ja, den har noe "gammel dame" over seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei folkens! :) 

Har kommet over en veske jeg ikke helt klarer bestemme meg for om jeg liker eller ikke. Den kommer under kategorien ''retro'' og jeg er litt redd for at den er litt..gammel dame? Samtidig syns jeg det er noe litt moderne over mønsteret, haha. Fin eller ikke? :) 

bildeeeeeet.jpeg

Anonymkode: 719ca...cd7

Likte den, men om jeg hadde kjøpt den kommer an på kvaliteten 😊

Skrevet

Syns den var råflott

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker mønster, og gull. Selv om akkurat denne ikke var en favoritt. Vanskelig å se på bildet. Dårlig kvalitet / rimelige vesker, ser ofte enda billigere/trash ut om det er gull og mønster, så man må gjerne legge mer i det for at det skal se bra ut. 

Har en veldig klassisk og stilren stil ellers, mye ton-i-ton, så da passer en slik veske til antrekket. 

Anonymkode: f5f2e...6cf

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Skal være enig, at den er litt gammel dame. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte ingenting ved den, men tenker ikke egentlig på den som en gammeldameveske.

Anonymkode: 1b992...3ca

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fin!

Anonymkode: 5c57b...b85

AnonymBruker
Skrevet

Syns den var ganske stilig jeg!😊😊

Anonymkode: e8025...179

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare tilføye at jeg ikke ser dette argumentet med "gammel-dame" ting. 

Det er stilen, og totalen, som utgjør om noe ser gammeldags ut. 

Se for deg Gigi Hadid i en sort buksedrakt, og denne. Du kan fortsatt mene at den er dårlig stil. Men på ingen måte gammel-dame. 

Noe av det stiligste jeg ser er hermesskjerf, YSL vesker, mokkasiner, og annet, på mennesker som ellers har et elegant og moderne antrekk, og kropp til å bære det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt loppemarked i sydenfølelse. Men det gjør jeg med de fleste altfor dyre vesker med skinn gull eller bling 

Anonymkode: da929...e9a

• Liker 1
Skrevet

Ikke min stil, men jeg synes ikke den er utpreget gammel dame. Først og fremst lurer jeg på, når jeg ser noen med sånne vesker, hvor de oppbevarer alt det andre jeg pleier å ha med med, den rommer jo knapt lommebok og telefon...

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Ikke min stil, men jeg synes ikke den er utpreget gammel dame. Først og fremst lurer jeg på, når jeg ser noen med sånne vesker, hvor de oppbevarer alt det andre jeg pleier å ha med med, den rommer jo knapt lommebok og telefon...

Har en mengde vesker i den størrelsen, og mindre. Er straks på vei ut for å spise.

Har med meg telefon, bankkort, førerkort, munnbind, leppestift, tyggis. 

Hva mer trenger man? 

• Liker 1
Skrevet

Den er fin, men jeg er mere fan av store vesker:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ville bare tilføye at jeg ikke ser dette argumentet med "gammel-dame" ting. 

Det er stilen, og totalen, som utgjør om noe ser gammeldags ut. 

Se for deg Gigi Hadid i en sort buksedrakt, og denne. Du kan fortsatt mene at den er dårlig stil. Men på ingen måte gammel-dame. 

Noe av det stiligste jeg ser er hermesskjerf, YSL vesker, mokkasiner, og annet, på mennesker som ellers har et elegant og moderne antrekk, og kropp til å bære det. 

Nettopp. Og det gjelder alle "gammel dame-ting".  Det er faktisk bare de gamle damene som helt bør unngå å bruke dem 😉😄

Anonymkode: da019...d15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var kul! Men resten må stå i stil; passer best på en ung person med kul stil. 

Jeg på 40 som tror jeg er kul hadde definitivt sett ut som en gammel dame med den ☹️

Anonymkode: b26fe...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...