AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Har fundert litt på dette. De aller fleste er enige om at det er smertefullt å føde, noen synes det er litt vondt og noen synes det er jævlig. Men hva med babyen, er det vondt for den å bli født? Den blir jo ganske godt skvisa på tur ut. Anonymkode: 79b18...318
Nuith Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Jeg er sikker på at det er skikkelig smertefullt, men så er det antagelig også første gang barnet opplever smerte og det er kanskje enda mer forvirrende enn smertefullt for det. Men det er nok en grunn til at de skriker, ja.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Mener å ha lest en gang at det er den mest traumatiske opplevelsen vi har hatt. Så kanskje like greit vi ikke husker den😅 Anonymkode: 63fc8...cef 1
Nattero Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Husker ikke! - men ble jævl.. lyst og mange rare skapninger!!! 😆
Maleficenta Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har fundert litt på dette. De aller fleste er enige om at det er smertefullt å føde, noen synes det er litt vondt og noen synes det er jævlig. Men hva med babyen, er det vondt for den å bli født? Den blir jo ganske godt skvisa på tur ut. Anonymkode: 79b18...318 aner ikke men tenker ja. De ser iallefall ut i fjeset som de har vært i boksekamp når de har kommet ut. Tenker det er en grunn for at ingen av osd husker å ha blitt født
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Glad jeg tok keisersnitt. Anonymkode: d985e...9aa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Jordmødre og barnepleierne sa til meg x-antall ganger at lille mor hadde vært gjennom det verste et menneske kan oppleve, nemlig å bli født. Jeg tror nok det er så vondt at vi burde være takknemlig for at vi ikke husker det. De blir trossalt presset gjennom en trang gang, hodet deres blir presset sammen, de må plutselig puste, lukte, det er kaldt, det er lyst og masse lyder. Må være så sinnsykt traumatisk! Anonymkode: a5eae...1e2 1
Gjest Maxwell Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Det forskes vel på dette, men vi kommer aldri til å få noe ordentlig svar på det.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 Av det jeg har lest av forskning så: sansynligvis ja Anonymkode: ec8aa...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå