Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 13.08):

Jeg får opp en dobbeldildo i fremtiden deres

Anonymkode: d07ff...340

Hmm... lurer veldig på hvordan de tarotkortene dine ser ut!??  🤔🤣

Anonymkode: f858a...49f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 4/27/2021 at 1:05 PM, AnonymBruker said:

Jeg driver en del med tarot selv, men har funnet ut at det kan være vanskelig å legge kort på seg selv... at man fort kan påvirke utfallet og tolkningen av kortene med egne følelser og forestillinger 🤔

Hvis noen orker kan jeg evt. gjengjelde tjenesten, hvis du ønsker. Ønsker helst legg fra folk med god erfaring.

Lurer mest på hva et potensielt utfall ved å gå videre med han her er. Kan det bli noe seriøst? Er det noe jeg bør være obs på? Eventuelt annet du måtte få opp. Håper noen tar seg bryet!

Anonymkode: 370f6...933

Godt forsøk! Jeg er et medium i klasse 3, så jeg vet at du ikke har noen mann i bildet i det hele tatt. Ikke kast bort tiden til oss andre på denne måten er du snill.

Anonymkode: 23a6d...1fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Godt forsøk! Jeg er et medium i klasse 3, så jeg vet at du ikke har noen mann i bildet i det hele tatt. Ikke kast bort tiden til oss andre på denne måten er du snill.

Jaha? Da tar du feil, for jeg har til tider flere menn 😂 -Ts

Anonymkode: c45c3...c4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Håper du har rett og at ting endrer seg til det bedre :)

Anonymkode: 81783...3db

Ja, jeg fikk opp at det blir fremdrift, planlegging fremover og etablering av et mer seriøst grunnlag. Det virker som om han er involvert i dette. Håper det ordner seg dithen du vil :) 

Glemte å spørre: hva var spørsmålet du formulerte for min del? Hvordan utfallet ville bli? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Klasse 3 medium ja?? Hva vil det si? Tredjegenerasjons svindler? eller har du gått 3 år på crazy-school?

Anonymkode: 71fd3...b48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg fikk opp at det blir fremdrift, planlegging fremover og etablering av et mer seriøst grunnlag. Det virker som om han er involvert i dette. Håper det ordner seg dithen du vil :) 

Glemte å spørre: hva var spørsmålet du formulerte for min del? Hvordan utfallet ville bli? 

ts

Jeg spurte bare om det kom til å bli noe mere som du lurte på :) og da fikk jeg på en måte begrenes ridder som utfall... og det er i allefall et positivt kort 😊

Anonymkode: 81783...3db

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lær deg tarot selv, hold på en stund og så kom tilbake. Sier ikke at tarot er fakta og empirisk stadfestet, men da vil du se at det er lite generisk og «etter boka» som du får det til og høres ut 😜

Jeg kan tydeligvis tarot allerede, siden det tydeligvis bare er å slenge ut tilfeldige ting som kan stemme for minst halvparten av befolkningen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...