AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Jeg driver en del med tarot selv, men har funnet ut at det kan være vanskelig å legge kort på seg selv... at man fort kan påvirke utfallet og tolkningen av kortene med egne følelser og forestillinger 🤔 Hvis noen orker kan jeg evt. gjengjelde tjenesten, hvis du ønsker. Ønsker helst legg fra folk med god erfaring. Lurer mest på hva et potensielt utfall ved å gå videre med han her er. Kan det bli noe seriøst? Er det noe jeg bør være obs på? Eventuelt annet du måtte få opp. Håper noen tar seg bryet! Anonymkode: 370f6...933
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Jeg får opp en dobbeldildo i fremtiden deres Anonymkode: d07ff...340 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får opp en dobbeldildo i fremtiden deres Anonymkode: d07ff...340 Anonymkode: 7f321...b90
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får opp en dobbeldildo i fremtiden deres Anonymkode: d07ff...340 Haha magisk Anonymkode: 71fd3...b48
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg driver en del med tarot selv, men har funnet ut at det kan være vanskelig å legge kort på seg selv... at man fort kan påvirke utfallet og tolkningen av kortene med egne følelser og forestillinger 🤔 Hvis noen orker kan jeg evt. gjengjelde tjenesten, hvis du ønsker. Ønsker helst legg fra folk med god erfaring. Lurer mest på hva et potensielt utfall ved å gå videre med han her er. Kan det bli noe seriøst? Er det noe jeg bør være obs på? Eventuelt annet du måtte få opp. Håper noen tar seg bryet! Anonymkode: 370f6...933 Jeg trakk tre kort for deg, kun for gøy Fikk 5 sverd, som for meg betyr at han kanskje har sviktet deg litt? Eventuelt gjort deg litt usikker. Videre fikk jeg 6 begre som for meg er et veldig positivt kort, for meg så tyder det på at dere er "sjelevenner", og du føler at dere har mye til felles. Det siste kortet jeg fikk opp er begrenes ridder, og det er i allefall et positivt kort som blant annet betyr forelskelse. Så jeg tror du må følge magefølelsen din på hva som riktig for deg Lykke til ❤️ Anonymkode: 81783...3db 1
bonita93 Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 (endret) slettet Endret 27. april 2021 av bonita93 Feil tråd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trakk tre kort for deg, kun for gøy Fikk 5 sverd, som for meg betyr at han kanskje har sviktet deg litt? Eventuelt gjort deg litt usikker. Videre fikk jeg 6 begre som for meg er et veldig positivt kort, for meg så tyder det på at dere er "sjelevenner", og du føler at dere har mye til felles. Det siste kortet jeg fikk opp er begrenes ridder, og det er i allefall et positivt kort som blant annet betyr forelskelse. Så jeg tror du må følge magefølelsen din på hva som riktig for deg Lykke til ❤️ Anonymkode: 81783...3db Takk for svar!❤️ Jupp.. det stemmer bra før i tiden, kjent han lenge.. kortene kan se lovende ut? Vi får vel se. Føler meg i tvil på han -ts Anonymkode: c45c3...c4a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar!❤️ Jupp.. det stemmer bra før i tiden, kjent han lenge.. kortene kan se lovende ut? Vi får vel se. Føler meg i tvil på han -ts Anonymkode: c45c3...c4a Takk for tilbakemelding:) du må gjerne legge et par kort på meg også:) Jeg lurer på om jeg kommer til å flytte i sammen med han jeg tenker på 💕 Anonymkode: 81783...3db
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 Jeg fikk ruter 5 og hjerte 9. Anonymkode: 1174e...586
Morpheus Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Ikke nevn det for hm ar du tror på og driver med de greiene der. Lar du være det, tror jeg at han vil ta i mot deg som en partner Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg fikk ruter 5 og hjerte 9. Anonymkode: 1174e...586 Å hva vil det si?:) Anonymkode: 81783...3db
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Å hva vil det si?:) Anonymkode: 81783...3db Haha det var en spøk. Ruter 5 og hjerter 9!! vanlig kortstokk Anonymkode: 71fd3...b48
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 Morpheus skrev (35 minutter siden): Ikke nevn det for hm ar du tror på og driver med de greiene der. Lar du være det, tror jeg at han vil ta i mot deg som en partner Lykke til! Haha det har du helt rett i tror jeg! Men tenker du sånn generelt eller som i «spå»? 😁 Ts Anonymkode: c45c3...c4a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Takk for tilbakemelding:) du må gjerne legge et par kort på meg også:) Jeg lurer på om jeg kommer til å flytte i sammen med han jeg tenker på 💕 Anonymkode: 81783...3db Jeg kan gjøre det imorgen❤️ ts Anonymkode: c45c3...c4a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kan gjøre det imorgen❤️ ts Anonymkode: c45c3...c4a Tusen takk 💕 Anonymkode: 81783...3db
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #16 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk 💕 Anonymkode: 81783...3db Jeg så litt på dette nå Jeg ser at du er spesiell for denne fyren, han tenker positivt om deg og føler seg knyttet til deg på noe vis. Du på din side virker imidlertid mindre åpen ifb. med dette og mer usikker på noe ved relasjonen, som i at du føler du mangler info og/eller er mistenksom overfor det her. Stemmer det? Jeg får opp at det er en relasjon mellom dere der det er gi og ta, men det virker også som at det fort kan være en "maktubalanse" her. Ser at man ønsker å utvikle noe mer videre, men er samtidig litt på vakt og tenker mye over relasjonen. Litt ubestemthet fra en av dere sin side ...? Klarer ikke helt å ta et valg. Det virker som dette vil endre seg til det bedre; og at det blir planlegging av fremtiden på et mer seriøst plan. Så ja, det kan være muligheter for å flytte sammen, slik jeg tolker det. Kortene ser ganske lovende ut her, hvis det andre blir løst. Vil gjerne høre tilbakemelding ❤️ Anonymkode: 370f6...933
jabx Skrevet 28. april 2021 #17 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Å hva vil det si?:) Anonymkode: 81783...3db Han vil tvinge deg til cuckolding. 1
jabx Skrevet 28. april 2021 #18 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg så litt på dette nå Jeg ser at du er spesiell for denne fyren, han tenker positivt om deg og føler seg knyttet til deg på noe vis. Du på din side virker imidlertid mindre åpen ifb. med dette og mer usikker på noe ved relasjonen, som i at du føler du mangler info og/eller er mistenksom overfor det her. Stemmer det? Jeg får opp at det er en relasjon mellom dere der det er gi og ta, men det virker også som at det fort kan være en "maktubalanse" her. Ser at man ønsker å utvikle noe mer videre, men er samtidig litt på vakt og tenker mye over relasjonen. Litt ubestemthet fra en av dere sin side ...? Klarer ikke helt å ta et valg. Det virker som dette vil endre seg til det bedre; og at det blir planlegging av fremtiden på et mer seriøst plan. Så ja, det kan være muligheter for å flytte sammen, slik jeg tolker det. Kortene ser ganske lovende ut her, hvis det andre blir løst. Vil gjerne høre tilbakemelding ❤️ Anonymkode: 370f6...933 Kan det bli mer generisk eller "matcher minst 50 prosent av befolkningen" enn dette?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #19 Skrevet 28. april 2021 jabx skrev (6 minutter siden): Kan det bli mer generisk eller "matcher minst 50 prosent av befolkningen" enn dette? Lær deg tarot selv, hold på en stund og så kom tilbake. Sier ikke at tarot er fakta og empirisk stadfestet, men da vil du se at det er lite generisk og «etter boka» som du får det til og høres ut 😜 Anonymkode: c45c3...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #20 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg så litt på dette nå Jeg ser at du er spesiell for denne fyren, han tenker positivt om deg og føler seg knyttet til deg på noe vis. Du på din side virker imidlertid mindre åpen ifb. med dette og mer usikker på noe ved relasjonen, som i at du føler du mangler info og/eller er mistenksom overfor det her. Stemmer det? Jeg får opp at det er en relasjon mellom dere der det er gi og ta, men det virker også som at det fort kan være en "maktubalanse" her. Ser at man ønsker å utvikle noe mer videre, men er samtidig litt på vakt og tenker mye over relasjonen. Litt ubestemthet fra en av dere sin side ...? Klarer ikke helt å ta et valg. Det virker som dette vil endre seg til det bedre; og at det blir planlegging av fremtiden på et mer seriøst plan. Så ja, det kan være muligheter for å flytte sammen, slik jeg tolker det. Kortene ser ganske lovende ut her, hvis det andre blir løst. Vil gjerne høre tilbakemelding ❤️ Anonymkode: 370f6...933 Hei igjen Kjenner meg så absolutt igjen i det du skriver. Jeg har kjent denne mannen i årevis, og ja, jeg er nok litt spesiell for han (håper jeg) Det kan også til tider være litt maktubalanse ja... Håper du har rett og at ting endrer seg til det bedre Tusen takk for at du tok deg tid <3<3 Anonymkode: 81783...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå