Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når greier de å få ut luften selv?

Anonymkode: 42f0a...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Individuelt, som så mye annet. Du merker det når han greier det selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at eg kommer til å merke det. Er bare at vi jobber mye med raping hele døgnet og bruker mye tid på det. Lurer derfor på andres erfaringer på dette. Hvor lenge (alder) kan man forvente å holde på med dette liksom.

Anonymkode: 42f0a...364

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Babyen min på 7 mnd raper ofte på egenhånd, men tar fortsatt pauser under flaske/amming for å rape. Men merker hun drikker mer nå før hun må rape kontra før. Nå raper jeg henne som regel 1-2 ganger per flaske, før rapte jeg henne per 30 ml🙈

Anonymkode: 47784...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Når de slutter med melk som næring.

Anonymkode: beaee...3ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Babyen min på 7 mnd raper ofte på egenhånd, men tar fortsatt pauser under flaske/amming for å rape. Men merker hun drikker mer nå før hun må rape kontra før. Nå raper jeg henne som regel 1-2 ganger per flaske, før rapte jeg henne per 30 ml🙈

Urutinert her: hvordan merker du underveis i ammingen  at hun trenger å rape da?

Anonymkode: 5598b...9e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Urutinert her: hvordan merker du underveis i ammingen  at hun trenger å rape da?

Anonymkode: 5598b...9e5

Hun slipper flaska/puppen og kaver litt. :) Hvis hun slipper uten å kave raper jeg henne også😊

Skrevet

Vi slutta å rape rundt sånn 5 måneder tror jeg. Da kom det av og til rap av seg selv, og av og til ingenting. Men når babyen kunne sitte mer av seg selv på fang og i barnestol så kom det lettere opp luft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...