AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Spm i overskriften Anonymkode: fb635...f62
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Kravene mennene har er at kvinnen må være en kvinne. Ellers driter de i det så lenge de får tømt seg. Anonymkode: 35b1f...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kravene mennene har er at kvinnen må være en kvinne. Ellers driter de i det så lenge de får tømt seg. Anonymkode: 35b1f...fa6 Noe så dumt sagt, og jeg er dame. Anonymkode: 9200c...6bd 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe så dumt sagt, og jeg er dame. Anonymkode: 9200c...6bd Det er jo ikke dumt? Jeg var med en mann som bare lå med meg for å ligge med noen, jeg var i utgangspunktet gira på han men mistet lysten etter hvert. Jeg bare lå der og lot han styre seg, håpte han skulle gi seg men han bare fortsatte så jeg planla hva jeg skulle spise til middag senere. Han sa etterpå at jeg var kjempe god i senga og at det var så deilig når jeg fikk orgasme. Så lav er lista hos menn. Anonymkode: 35b1f...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 At hun kan være reservemamma. Anonymkode: 6b771...4b2 1
Bamseklemmer Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Hun bør være et speilbilde av meg selv, fyfasan hvor fint og deilig hun skulle ha fått det❤️ Hehe, dæ, da har jeg jo fått mange timers handjob, blow og masse knullings hver dag, mye god mat, ei som vasker hus holder ting ryddig, luft til å leve ut fantasier og greier, masse kjærlighet og omsorg... og ikke minst hatt det veldig gøy sammen.. det er drømmedama mi🥰
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Morsom, spontan, kreativ, litt nerd og trygg på seg selv. Anonymkode: d6703...337 2
Gjest Kaiminator Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 To bein, to armer, to høl. Armer og bein optional.
MuffinStud Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Tja. God som gull. Glad i livet, stort sett. Og når livet suger, så er vi sammen om det også. Lener seg på meg i motgang. Romantiker. Vil vokse og vil se meg vokse. Siden dette tross alt er seksualitetsforumet: Villig til å prøve ting seksuelt. Jeg er gift med drømmedama mi og hun får vondt av selv lillefingeren i analen, så jeg mener, tro det eller ei, noe annet enn anal når jeg sier å "prøve ting". I forigårs hadde hun en liten hestepisk som vi hadde tenkt hun skulle bruke litt løst på meg mens jeg onanerte. Hun hadde nettopp brukt womanizer på seg selv med meg som assistent, så hun var lysten på å få meg til å eksponere meg litt. Det endte med at hun klapset meg med flat hånd flere ganger på det ene brystet mitt og fikk det skikkelig bra til. Vi har oppdaget noe nytt jeg ikke visste at jeg tenner på. 2
Gjest irkan90 Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 Hm. Litt usikker på hvordan dette skiller seg fra personligheten til drømmedama? Er det det du mener, eller mener du personlighet i senga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå