AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Hvis du møter noen som har vært gift og som fortsatt er gift på papiret, men sier de skal skille seg. Hva ville du ha gjort: A) Ventet med å la det utvikle seg til de søker om separasjon B) Fortsatt det gryende forholdet selv om det praktiske rundt oppløsningen av ekteskapet tar litt tid Anonymkode: e4fca...004
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Holdt meg laaaaaaaaaangt unna til mannen var på plass i eget hus/leilighet og ferdig skilt. Anonymkode: f75d5...9f7 13
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 A. B? Plutselig blir det din skyld at forholdet tok slutt. Morsomt å treffe på svigers da! C. Minimum er at de er separert Anonymkode: e75e8...c37
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 C. Ikke vær en homewercker Anonymkode: 53afd...baf 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Ventet! Da sparer du deg selv for mye hjertesorg! Hvis det er sant at de skal skilles så sier du til denne mannen at han evt kan kontakte deg for en kaffe når han er separert og flyttet fra hverandre. Jeg lover at det er verdt det uansett hva som skjer/ikke skjer mellom dere. Is i magen er veien å gå. Ikke la han småflørte heller. Selv om han sier at han er ferdig følelsesmessig så tar det faktisk litt tid å komme over det forrige som har vært. Anonymkode: 797bb...2b0 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 Sett det på vent... Men samtidig kanskje forsøkt fortsatt som venner- men kun det!!! Kan bli veldig såra om de går tilbake til hverandre, men da har det allfall ikke skjedd noe "mer" mellom dere enda.. ( og du ville mulig blitt enda mer såret. ) Samtidig viser du litt støtte og trøst, men forklarer at du er usikker på veien videre nettopp fordi han er i den situasjonen...:) Håper det løser seg:) Anonymkode: 92fa6...2de 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ventet! Da sparer du deg selv for mye hjertesorg! Hvis det er sant at de skal skilles så sier du til denne mannen at han evt kan kontakte deg for en kaffe når han er separert og flyttet fra hverandre. Jeg lover at det er verdt det uansett hva som skjer/ikke skjer mellom dere. Is i magen er veien å gå. Ikke la han småflørte heller. Selv om han sier at han er ferdig følelsesmessig så tar det faktisk litt tid å komme over det forrige som har vært. Anonymkode: 797bb...2b0 Ikke alltid. Noen har vært ferdig følelsesmessig i mange år allerede, og bare bodd sammen som "venner". Meg for eksempel. Det eneste som tar litt tid å "komme over" er felles barn. Det tar sånn ca. resten av livet Anonymkode: bbe01...be1 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 Klarer ikke å tenne på slike menn, så jeg slipper det problemet. daddy issues? Anonymkode: 45c5f...75f 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 Ventet. Orker ikke sånt drama. Anonymkode: 105f2...ab8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 Personlig ville jeg ventet til separasjon var tatt ut, og man bodde i egen bolig. Slik at det var tydelig at bruddet var endelig. Ville ikke gitt næring til et forhold der han fortsatt bodde med en annen dame, uansett historie. Da blir det raskt mange vonde følelser og diskusjoner. Anonymkode: 084d3...f9a 4
Gjest Råååsa Skrevet 27. april 2021 #13 Skrevet 27. april 2021 Jeg hadde ikke vurdert det en gang. Skilte menn er ikke mi greie.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #14 Skrevet 27. april 2021 Ventet, og sørget for at jeg ikke ble en rebound (da må mannen komme seg inn i hus/leil, være ferdig skilt på papiret, og ha bodd alene en stund). Anonymkode: 82141...4b9 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #15 Skrevet 27. april 2021 Råååsa skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ikke vurdert det en gang. Skilte menn er ikke mi greie. Jeg er 40. Er ikke mannen skilt, er han gift/mammadalt/einstøing/psykisk ustabil. Som regel en kombinasjon av de fire siste. Anonymkode: 084d3...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #16 Skrevet 27. april 2021 Det er nok av menn som ønsker et forhold på si og som sier at de er på vei ut av ekteskapet for å få ei elskerinne på kroken. Jeg tar ikke alt mannfolk sier for "god fisk". Anonymkode: be540...75a 4
Gjest Råååsa Skrevet 27. april 2021 #17 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 40. Er ikke mannen skilt, er han gift/mammadalt/einstøing/psykisk ustabil. Som regel en kombinasjon av de fire siste. Anonymkode: 084d3...f9a Sier du det ja. Min mann (og jeg) var over 40 da vi traff hverandre og giftet oss. Jeg liker å kalle oss frihetselskende hippier. Ikke har vi barn heller. Du får føye slike til lista di.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #18 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 40. Er ikke mannen skilt, er han gift/mammadalt/einstøing/psykisk ustabil. Som regel en kombinasjon av de fire siste. Anonymkode: 084d3...f9a Kjenner mange trivelig mannfolk på 40+ som hverken er skilt, gift, mammadalt, einstøing eller ustabil, men de tar ikke til takke med hva som helst fordi de har det bra som single. Anonymkode: be540...75a 2
Daria Skrevet 27. april 2021 #19 Skrevet 27. april 2021 Hvis det har kommet såpass langt at de er enige om og har snakket høyt, også til andre, om at forholdet er over, ville jeg vurdert å vente. Hvis skilsmisseplanene bare er en tanke i hans hode - uansett hvor sikker han hevder at han er - ville jeg holdt meg langt unna. 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #20 Skrevet 27. april 2021 Råååsa skrev (1 time siden): Sier du det ja. Min mann (og jeg) var over 40 da vi traff hverandre og giftet oss. Jeg liker å kalle oss frihetselskende hippier. Ikke har vi barn heller. Du får føye slike til lista di. Kunne forsåvidt føyd "frihetselskende" til lista mi over no-go menn. De blir raskt lei, og vil ut på livet igjen. Anonymkode: 084d3...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå