Gå til innhold

Sette inn penger/bursdagsgave

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg spør her jeg fordi jeg tenker dere med barn og familie osv har peiling. 

Hvor kan man sette inn penger? Jeg har noen bursdagsgave-penger jeg vil ha på banken, banken har sluttet og ta i mot, og post i butikk har også sluttet? Så hvor gjør man det? 

Anonymkode: 81f9b...b97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk om noen du kjenner har bank med mulighet til å sette inn, så kan de vippse deg pengene tilbake.

Evt kan du bare bruke pengene i det daglige i stedet for penger du har på konto allerede.

Anonymkode: 6c9ad...b09

Skrevet

Det er flere dagligvarebutikker som har mulighet til å sette inn kontanter. Her jeg bor kan det gjøres på Kiwi. Det står informasjon om dette ved kassa. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg setter inn hos Meny her vi bor. Der setter man inn i kassen via et tilbud fra BankAxept, og ikke bank-i-butikk som det var før. 

AnonymBruker
Skrevet

Når barna våre får penger i bursdagsgave, tar jeg pengene selv og setter inn tilsvarende beløp på konto til barna. Vi trenger kontanter til andre barnebursdager, og vaskedama.... 🙂

Anonymkode: 90f67...43d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Når barna våre får penger i bursdagsgave, tar jeg pengene selv og setter inn tilsvarende beløp på konto til barna. Vi trenger kontanter til andre barnebursdager, og vaskedama.... 🙂

Anonymkode: 90f67...43d

Kontakter til vaskedamen? 🤨

Anonymkode: a0c3d...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kontakter til vaskedamen? 🤨

Anonymkode: a0c3d...fb0

Ja, hun vil vel ha kontakt med nye kunder da... 😂 

Anonymkode: 6c9ad...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...