AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Hei, jeg spør her jeg fordi jeg tenker dere med barn og familie osv har peiling. Hvor kan man sette inn penger? Jeg har noen bursdagsgave-penger jeg vil ha på banken, banken har sluttet og ta i mot, og post i butikk har også sluttet? Så hvor gjør man det? Anonymkode: 81f9b...b97
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Sjekk om noen du kjenner har bank med mulighet til å sette inn, så kan de vippse deg pengene tilbake. Evt kan du bare bruke pengene i det daglige i stedet for penger du har på konto allerede. Anonymkode: 6c9ad...b09
Alvekvinnen Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Det er flere dagligvarebutikker som har mulighet til å sette inn kontanter. Her jeg bor kan det gjøres på Kiwi. Det står informasjon om dette ved kassa. 1
Gjest EmKay Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Jeg setter inn hos Meny her vi bor. Der setter man inn i kassen via et tilbud fra BankAxept, og ikke bank-i-butikk som det var før.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Når barna våre får penger i bursdagsgave, tar jeg pengene selv og setter inn tilsvarende beløp på konto til barna. Vi trenger kontanter til andre barnebursdager, og vaskedama.... 🙂 Anonymkode: 90f67...43d 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når barna våre får penger i bursdagsgave, tar jeg pengene selv og setter inn tilsvarende beløp på konto til barna. Vi trenger kontanter til andre barnebursdager, og vaskedama.... 🙂 Anonymkode: 90f67...43d Kontakter til vaskedamen? 🤨 Anonymkode: a0c3d...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kontakter til vaskedamen? 🤨 Anonymkode: a0c3d...fb0 Ja, hun vil vel ha kontakt med nye kunder da... 😂 Anonymkode: 6c9ad...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå