Gå til innhold

Små plastbokser til mat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter små plastbokser til mat (typ til rosiner, syltetøy eller sånn i matboksen). Noen som har tips til hvor det kan finnes i butikk? Føler jeg så det overalt før, men ikke nå lenger 🤷🏻‍♀️☺️

Tenker på noe i denne duren, bare helst i fysisk butikk. 

Screenshot_20210427_092235.thumb.jpg.c931277df5a939c52315d23af8caa00b.jpg

Anonymkode: c54ce...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Europris, Coop Obs, Nille. 

AnonymBruker
Skrevet
loveli skrev (7 minutter siden):

https://www.obs.no/kjokkenutstyr-og-borddekking/matoppbevaring/2330288?v=Obs-9414202211279

Disse med låsing i siden synes jeg er best, da lokket ikke bare plutselig detter av eller man må bruke voldsom kraft for å åpne boksen og maten fyker ut når lokket plutselig glipper opp i en fei. 😛

Takk for tips. Enig, de der er veldig bra sånn sett. Har et par av dem. Sistema er i mine øyne råbra på matbokser som ikke blir ødelagt av å mistes i bakken eller skeive av å vaskes i maskin. Eneste er at jeg er på jakt etter noen som er enda et hakk mindre ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Takk for tips. Enig, de der er veldig bra sånn sett. Har et par av dem. Sistema er i mine øyne råbra på matbokser som ikke blir ødelagt av å mistes i bakken eller skeive av å vaskes i maskin. Eneste er at jeg er på jakt etter noen som er enda et hakk mindre ☺️

Disse er knøttsmå, tror ikke du finner mindre bokser? De du har lagt ved bilde av i hi er enten like store, eller større. Knick knack fra sistema er 0,6 dl 😊

Skrevet

Vi bruker de Sistema-boksene som er linket til lenger opp. Det fungerer veldig bra. Som Godis sier er disse veldig små, de må ikke forveksles med matbokser, dette er bokser ment for bare litt snacks. :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Godis skrev (17 minutter siden):

Disse er knøttsmå, tror ikke du finner mindre bokser? De du har lagt ved bilde av i hi er enten like store, eller større. Knick knack fra sistema er 0,6 dl 😊

Arkana skrev (13 minutter siden):

Vi bruker de Sistema-boksene som er linket til lenger opp. Det fungerer veldig bra. Som Godis sier er disse veldig små, de må ikke forveksles med matbokser, dette er bokser ment for bare litt snacks. :jepp:

Da roter jeg nok med hvilken boks det var du sendte link til, de jeg tenkte på har plass til et eple eller noe i den duren ☺️ Men da høres jo disse supre ut. 👍🏻 Takk 👍🏻☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da roter jeg nok med hvilken boks det var du sendte link til, de jeg tenkte på har plass til et eple eller noe i den duren ☺️ Men da høres jo disse supre ut. 👍🏻 Takk 👍🏻☺️

De er fantastisk, til for eksempel syltetøy til to skiver, en neve rosiner eller fem druer 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Godis skrev (3 minutter siden):

De er fantastisk, til for eksempel syltetøy til to skiver, en neve rosiner eller fem druer 😄

Perfekt! Det er akkurat det jeg er ute etter 😄

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sistema har da massevis av små bokser.....

Anonymkode: 24406...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...