AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Er på jakt etter små plastbokser til mat (typ til rosiner, syltetøy eller sånn i matboksen). Noen som har tips til hvor det kan finnes i butikk? Føler jeg så det overalt før, men ikke nå lenger 🤷🏻♀️☺️ Tenker på noe i denne duren, bare helst i fysisk butikk. Anonymkode: c54ce...464
Gjest loveli Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 (endret) https://www.obs.no/kjokkenutstyr-og-borddekking/matoppbevaring/2330288?v=Obs-9414202211279 Disse med låsing i siden synes jeg er best, da lokket ikke bare plutselig detter av eller man må bruke voldsom kraft for å åpne boksen og maten fyker ut når lokket plutselig glipper opp i en fei. 😛 Endret 27. april 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 loveli skrev (7 minutter siden): https://www.obs.no/kjokkenutstyr-og-borddekking/matoppbevaring/2330288?v=Obs-9414202211279 Disse med låsing i siden synes jeg er best, da lokket ikke bare plutselig detter av eller man må bruke voldsom kraft for å åpne boksen og maten fyker ut når lokket plutselig glipper opp i en fei. 😛 Takk for tips. Enig, de der er veldig bra sånn sett. Har et par av dem. Sistema er i mine øyne råbra på matbokser som ikke blir ødelagt av å mistes i bakken eller skeive av å vaskes i maskin. Eneste er at jeg er på jakt etter noen som er enda et hakk mindre ☺️ Anonymkode: c54ce...464
Hjulvisp Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Takk for tips. Enig, de der er veldig bra sånn sett. Har et par av dem. Sistema er i mine øyne råbra på matbokser som ikke blir ødelagt av å mistes i bakken eller skeive av å vaskes i maskin. Eneste er at jeg er på jakt etter noen som er enda et hakk mindre ☺️ Anonymkode: c54ce...464 Disse er knøttsmå, tror ikke du finner mindre bokser? De du har lagt ved bilde av i hi er enten like store, eller større. Knick knack fra sistema er 0,6 dl 😊
Arkana Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Vi bruker de Sistema-boksene som er linket til lenger opp. Det fungerer veldig bra. Som Godis sier er disse veldig små, de må ikke forveksles med matbokser, dette er bokser ment for bare litt snacks. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Godis skrev (17 minutter siden): Disse er knøttsmå, tror ikke du finner mindre bokser? De du har lagt ved bilde av i hi er enten like store, eller større. Knick knack fra sistema er 0,6 dl 😊 Arkana skrev (13 minutter siden): Vi bruker de Sistema-boksene som er linket til lenger opp. Det fungerer veldig bra. Som Godis sier er disse veldig små, de må ikke forveksles med matbokser, dette er bokser ment for bare litt snacks. Da roter jeg nok med hvilken boks det var du sendte link til, de jeg tenkte på har plass til et eple eller noe i den duren ☺️ Men da høres jo disse supre ut. 👍🏻 Takk 👍🏻☺️ Anonymkode: c54ce...464
Hjulvisp Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da roter jeg nok med hvilken boks det var du sendte link til, de jeg tenkte på har plass til et eple eller noe i den duren ☺️ Men da høres jo disse supre ut. 👍🏻 Takk 👍🏻☺️ Anonymkode: c54ce...464 De er fantastisk, til for eksempel syltetøy til to skiver, en neve rosiner eller fem druer 😄 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 Godis skrev (3 minutter siden): De er fantastisk, til for eksempel syltetøy til to skiver, en neve rosiner eller fem druer 😄 Perfekt! Det er akkurat det jeg er ute etter 😄 Anonymkode: c54ce...464 1
Gjest loveli Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da roter jeg nok med hvilken boks det var du sendte link til, de jeg tenkte på har plass til et eple eller noe i den duren ☺️ Men da høres jo disse supre ut. 👍🏻 Takk 👍🏻☺️ Anonymkode: c54ce...464 Endret 27. april 2021 av loveli
KristineS Skrevet 27. april 2021 #11 Skrevet 27. april 2021 Nå spørs det litt hvor du bor om IKEA er et alternativ eller ikke, men jeg har mange av disse: https://www.ikea.com/no/no/p/pruta-boks-med-lokk-klar-bla-70444942/ Bruker dem for det meste til småsnacks til guttungen. Har enda ikke opplevd at lokket har falt av eller at det er vanskelig å få av
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #12 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for tips. Enig, de der er veldig bra sånn sett. Har et par av dem. Sistema er i mine øyne råbra på matbokser som ikke blir ødelagt av å mistes i bakken eller skeive av å vaskes i maskin. Eneste er at jeg er på jakt etter noen som er enda et hakk mindre ☺️ Anonymkode: c54ce...464 Sistema har da massevis av små bokser..... Anonymkode: 24406...7c8
Hjulvisp Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 Ser Kitchn selger disse på 0,35 dl, de er faktisk enda mindre enn de med klikk-lokk. https://www.kitchn.no/nettbutikk/kjokkenutstyr/oppbevaring/46201430/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå