AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Del Skrevet 27. april 2021 Diskusjon fra en chat i går, der halvparten var åpne for å bli foreldre med en venn, og flere sa de hadde prøvd å bli gravide med ons.. og ekser.. Hva mener du? Er det noen som låste seg fast i nytt forhold pga graviditet? Kan en eks bli den som er foreldre til nr 2? Eller 3? Hvem er ærlige på dette, som er barnsjuk? Ingen dømming her, spar tråden for trolling etc. Kjør debatt. Anonymkode: 50ad1...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 27. april 2021 #2 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg kunne aldri i mitt liv funnet på å få barn med en venn eller eks. Mine barn er laget av kjærlighet til barnefar og med intensjon om at forholdet skulle vare evig. Det er så mye rart for tiden at jeg skjønner barn som sliter psykisk for foreldrenes dumheter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamiaa Skrevet 27. april 2021 #3 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) Jeg vet om noen som kun var venner, men fikk barn sammen. Barna deres har det flott. Samarbeidet er godt og de finner ofte på ting sammen. Kunne personlig ikke tenkt meg det selv. Har også hørt at mange har hatt dømmende ting å sagt om de. Endret 27. april 2021 av Mammamiaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg kjenner 2, hun lesbisk, han homofil, begge var singel da de fikk ideen om å lage barn sammen. Sex klarte de ikke gjennomføre så det ble hjemmeinseminasjon. Fikk det til etter 2 eller 3 forsøk og det gikk greit. Han var med på kontroller, ved fødselen ventet han utenfør men fikk komme inn til finalen. De hadde på forhånd utarbeidet noen avtaler, f.eks. at barnet skulle bo hos henne og at han kom på daglig besøk til amming sluttet, da fikk han ta henne med på overnatting. Barnet har begynt på barneskole, er nå 6 eller 7. De har det helt utmerket virker det som, kanskje fordi de var så nøye med avtaler og bli enige om ting. Omgangskrets var ganske skeptisk i begynnelsen, de som var skikkelig entusiastisk var foreldrene, særlig hans, de hadde jo aldri trodd at det kommer et barnebarn fra den kanten. Anonymkode: 4e18f...44e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #5 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg har helt klart mannlige venner jeg kunne fått barn med som ville vært fantastiske fedre. Heller det enn Danmark, som en stund var alternativet mitt for å få nr. to. Jeg kan også forstå de som tenker at det er best å få alle barna med samme mann og dermed velger å få et barn til med eksen (jeg var inne på tanken 😄). Er eksen en god pappa og begge ønsker det er det jo veldig praktisk. Man kan si at det blir i overkant pragmatisk, men igjen, om alternativet er Danmark, eller ikke noe barn overode, så tenker jeg det er bedre for barnet med en tilstedeværende far. Anonymkode: a9517...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Del Skrevet 27. april 2021 Virker som at de fleste har et passelig sunt forhold til tanker utenfor kjernefamilien og sambo på død og liv. Vil gjerne bli far, men forhold er ikke min greie mer.. men en bra far likevel, tror jeg. Bynner ikke med kondom nå etter 40 år med sex uten. 🙂 Det får stå til naturen.. ellers hadde eksen lurt meg trill rundt igjen, og så den fella er ikke engang skummel, den er velkommen. Trenger ikke være venner med henne, er nok med en enighet. Hun er en bra mor, med to forskjellige da, men vet ikke hvis hun vil ha en siste..eller flere?? Hurra17MaiGuttan Anonymkode: 50ad1...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå