AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Ofte hvis han tar meg bakfra, på stuebordet feks. Har det noe med stillinger å gjøre? Det kan også skje på rygg, men mest bakfra. Nesten som han synes det er litt ubehagelig og må lirke litt rundt på penisen inni meg. Kan det rett og slett bli for trangt og vondt for dere menn? Jeg har født 3 barn og er 40 år, så kan virkelig ikke forstå at jeg er trang🤷🏻♀️ Er det liksom mulig? Tror han er litt over gjennomsnittet i omkrets. Men jeg har aldri knipet, så trodde jeg var veldig vid. Mulig å ikke bli det etter fødsel? Anonymkode: ba10d...cf4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Mulig å ikke være kåt nok iallefall. Anonymkode: 2cc87...b46 10
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Er nok ikke for trang, men for tørr. Mer forspill eller kjøp glidemiddel. Anonymkode: 7311c...f8d 9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Det handler nok mest om tørrhet ja i de fleste tilfeller hvor det er vanskelig å få den inn. At det går bedre når han vrir rundt ved åpningen først handler altså om at du da sakte men sikkert blir mer våt. Bare innstill dere på å bruke mer tid på oppvarmingen. Det er vanlig å bli tørrere i skjeden etter man får barn og/eller bruker ulike hormonprevensjoner. Du vil nok uansett merke forskjell med en god dose glidemiddel. Er det fortsatt vanskelig for ham å få den inn da er du kanskje i trangeste laget ja eller han over gjennomsnittet tykk. Men det er ikke så vanlig at dette er noe problem det heller med god oppvarming og masse glidemiddel. Anonymkode: 98c5b...5a6 6
vesteraalen Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Jeg opplever av og til at det føles trangt ved første penetrering av samleiet. Selv om hun er ordentlig kåt og våt, og jeg har slikket henne. Det er som om den må presses inn, og det kan være ganske ubehagelig noen ganger. Men det er bare til den har vært helt inn første gang, så går det fint. 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Det skal litt til at det blir så trangt at det gjør vondt. Eksen kunne sette pris på å bli penetrert uten for mye forspill, og jeg syntes det var godt å starte sakte, og nyte annerledesheten, til det ble glatt, og vagina svulmer. Hadde jeg hatt noe over gjennomsnittet, tviler jeg på at det hadde vært like greit. Anonymkode: 1f05c...47c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 Kan se for meg at det blir ubehagelig for mannen om du ikke er våt eller kåt ja, for da har jo ikke skjeden gjort seg klar for pikken. Må jo være vondt for deg også? Anonymkode: 7dea5...461
NysgjerrigPiken Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 13 hours ago, vesteraalen said: Jeg opplever av og til at det føles trangt ved første penetrering av samleiet. Selv om hun er ordentlig kåt og våt, og jeg har slikket henne. Det er som om den må presses inn, og det kan være ganske ubehagelig noen ganger. Men det er bare til den har vært helt inn første gang, så går det fint. Dette opplever jeg ofte. Trikset (som fungerer for meg iallefall) er å også varme opp med et par fingre innvendig for å 'utvide' før penetrering. Selv med langt foreplay hvor jeg blir veldig våt, gjør det ofte litt vondt i starten og han må presse seg inn. Jeg syns egentlig bare det er ubehagelig på en deilig måte, men har opplevd en del ganger at det fører til rifter og at jeg blir litt sår i etterkant, så det fungerer ikke like bra hvis man har planer om flere runder i nærmeste fremtid. 1
Elaine Marley Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Det kan ha med stillinger å gjøre, ja Anonymkode: 241bd...39e
jabx Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 2.03): Jeg har født 3 barn og er 40 år, så kan virkelig ikke forstå at jeg er trang🤷🏻♀️ Er det liksom mulig? Fødsel gjør vel ikke nødvendigvis at man blir utvidet der nede?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #12 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 2.03): Ofte hvis han tar meg bakfra, på stuebordet feks. Har det noe med stillinger å gjøre? Det kan også skje på rygg, men mest bakfra. Nesten som han synes det er litt ubehagelig og må lirke litt rundt på penisen inni meg. Kan det rett og slett bli for trangt og vondt for dere menn? Jeg har født 3 barn og er 40 år, så kan virkelig ikke forstå at jeg er trang🤷🏻♀️ Er det liksom mulig? Tror han er litt over gjennomsnittet i omkrets. Men jeg har aldri knipet, så trodde jeg var veldig vid. Mulig å ikke bli det etter fødsel? Anonymkode: ba10d...cf4 Stuebord gjør som regel vagina trangere. Kjøkkenbord, vaskemaskin, arbeidsbord egner seg bedre. Anonymkode: f354c...d54
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #13 Skrevet 28. april 2021 jabx skrev (3 timer siden): Fødsel gjør vel ikke nødvendigvis at man blir utvidet der nede? Ikke? Anonymkode: ba10d...cf4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #14 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stuebord gjør som regel vagina trangere. Kjøkkenbord, vaskemaskin, arbeidsbord egner seg bedre. Anonymkode: f354c...d54 Hvorfor? Anonymkode: ba10d...cf4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #15 Skrevet 28. april 2021 Jeg er for trang, her er det dog mest et problem for meg (vondt). Men ja - jeg merker ekstremt stor forskjell på stillinger! Doggy er definitivt verst, føles mye trangere da enn feks i misjonær som er den minst vonde. Anonymkode: 99f7d...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå