Gå til innhold

I-lands problem...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bytte klær daglig. Men klær blir jo stort sett ikke skitne av å bli brukt en dag. Samtidig vil jeg ikke ha brukte klær inn i skapet igjen der alt er rent.. 

resultatet blir at badekaret/stolen på soverommet bugner av «rene» klær ut over uken. 

Hvordan løser andre dette dilemmaet? 
legger dere brukte klær inn i skapet igjen om kvelden? 
Eller vaskes alt etter 1 dags bruk? 
Er så lei av bunker med klær som «roter»...

ps: undertøy vaskes/byttes selvsagt daglig! 

Anonymkode: 63d64...601

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en stol på soverommet hvor jeg bretter det og legger det midlertidig. Men mye henger jeg tilbake i skapet igjen. Er det rent nok for å brukes igjen er det rent nok til å henge ved siden av andre klær også.

Anonymkode: b357f...85b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk :) 

kanskje jeg burde henge litt inn i skapet igjen ja... 🙈

Anonymkode: 63d64...601

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løste problemet ved å kjøpe et par frittstående klesstativ hvor jeg henger opp slike brukte klær. Jeg henger opp alt pent på henger, og da holder det seg også friskere. I gamledager ble klærne mine gjerne ufriske av å ligge i hauger på soverommet, slik at jeg likevel måtte vaske dem etter lett bruk.

VANDSTED garderobestativ i bambus

Anonymkode: 28833...da5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt mer info fra meg med stativet: Enkelte klær henger/legger jeg inn igjen i skapet etter bruk også. Pent brukte bukser henger jeg nesten alltid opp igjen sammen med de andre buksene. Kasjmirgensere legges tilbake med de andre genserne. De fleste skjørt henges opp igjen. Kjoler pleier å gå på stativet, tynnere gensere og singleter går på stativet, og det samme gjelder sommerbukser, kordbukser etc.

Jeg synes ikke det er ekkelt å ha på brukte klær, og jeg kjenner når det er på tide å vaske dem. Jeg bruker så å si bare naturmaterialer og forsøker å unngå for mye klesvask. Jeg er ikke enig med brukeren over som mener at klær er skitne om jeg ikke føler for å legge dem sammen med de nyvaskede. (I likhet med deg bytter jeg naturligvis undertøy daglig, samme om jeg er hjemme eller ute.)

Anonymkode: 28833...da5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...