AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 En tidligere elsker liker tydeligvis godt når vi ringer hverandre og onanerer forann hverandre. Feks hvis jeg sender han er litt dirty snap, får jeg stiv penis i retur med en gang. Blir tydeligvis tent på meg da? Eller er alle slik? Jeg elsker å se han komme da. Unormalt at damer liker å sende bilde/video og blir kåt av det? Anonymkode: 0db31...54f
wandagirl Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Ikke unormalt. Noen liker det og blir kåt av det, andre får ikke noe ut av det. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Alle menn liker kåte og sexy damer. Damer liker å vise seg fram, men motet strekker ikke alltid til. I tillegg har du alt det shady rundt sending av bilder som gjør at det ikke alltid er så smart. Anonymkode: f4bdc...e34 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle menn liker kåte og sexy damer. Damer liker å vise seg fram, men motet strekker ikke alltid til. I tillegg har du alt det shady rundt sending av bilder som gjør at det ikke alltid er så smart. Anonymkode: f4bdc...e34 Dette. Majoriteten av menn kan bli tent av å se en dame på en skjerm, enten det er ei de kjenner, liker, elsker eller en fremmed. Anonymkode: 6f5ca...79c 2
Johnny Bravo Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Smak og behag..men siste jeg hadde jeg gjort er å ta dick picks eller filme soloakten. Aldri skjønt hva som tenner med det. 1
Gjest Paramount Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Majoriteten av menn kan bli tent av å se en dame på en skjerm, enten det er ei de kjenner, liker, elsker eller en fremmed. Riktig, men å se ei du kjenner, eller har et eller annet forhold til, har flere hundre ganger sterkere effekt enn å se hvemsomhelst. Det ene har en vanvittig effekt, det andre er ok og interessant. Kanskje er ikke menn så ensidig opptatt av bare kvinnekroppen likevel, at det bør være noe mer? Endret 27. april 2021 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): En tidligere elsker liker tydeligvis godt når vi ringer hverandre og onanerer forann hverandre. Feks hvis jeg sender han er litt dirty snap, får jeg stiv penis i retur med en gang. Blir tydeligvis tent på meg da? Eller er alle slik? Jeg elsker å se han komme da. Unormalt at damer liker å sende bilde/video og blir kåt av det? Anonymkode: 0db31...54f Hadde et slikt forhold selv en gang, ble dyvåt bare av å snakke sammen på cam, var en utrolig fin tid Anonymkode: 9a36f...191
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): En tidligere elsker liker tydeligvis godt når vi ringer hverandre og onanerer forann hverandre. Feks hvis jeg sender han er litt dirty snap, får jeg stiv penis i retur med en gang. Blir tydeligvis tent på meg da? Eller er alle slik? Jeg elsker å se han komme da. Unormalt at damer liker å sende bilde/video og blir kåt av det? Anonymkode: 0db31...54f Ja, dette er unormalt for voksne mennesker. Men hvis dere er under 18 ..... Anonymkode: 46ba1...b52
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 20.22): Ja, dette er unormalt for voksne mennesker. Men hvis dere er under 18 ..... Anonymkode: 46ba1...b52 Hvorfor? Kan ikke voksne kose seg? Anonymkode: 0db31...54f 1
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #10 Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor? Kan ikke voksne kose seg? Anonymkode: 0db31...54f Ja, hvorfor ikke. Jeg brukte maske og vikinghjelm. Det som jeg syntes var så spennende var "hvem av oss kommer først" leken, jeg ville helst høre henne komme først, noen ganger skjærte det seg. Og da måtte jeg bare fortsette til hun kom, sånn var reglene. Og mange ganger kom det rare lyder hvis jeg måtte fortsette, selv om jeg var øm på tuppen. Tommelen opp på begge før vi slo av kameraet. Det eneste jeg var kritisk på var at hun var voksen, noen snakket og noen sa ikke et eneste ord. Det var helt gratis og anonymt, og idag vil vel kvinner ha penger for en cam, mens menn fremdeles er gratis😂
MuffinStud Skrevet 29. april 2021 #11 Skrevet 29. april 2021 Seksualitet er et så vidt spekter at jeg må nesten spørre hva som menes med "normalt/unormalt"? Betyr det at det er statistisk sannsynlig at en vilkårlig seksuelt aktiv person driver med det? Eller betyr det at det er avvikende adferd som kan være indikativt på noe underliggende dysfunksjonelt og man burde se an om f.eks tidligere episoder har skapt noe varige skader? Det er da ikke noe mål i seg selv å være som alle andre.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 Menn blir kåte bare de ser en pupp. Det er forsket på hvordan kvinner reagerer på bilder av nakne menn. Det er omtrent like opphissende som å se på bilder av en fin soloppgang. Anonymkode: 02776...57d 1
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2021 #13 Skrevet 29. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn blir kåte bare de ser en pupp. Det er forsket på hvordan kvinner reagerer på bilder av nakne menn. Det er omtrent like opphissende som å se på bilder av en fin soloppgang. Anonymkode: 02776...57d Du har nok rett i det, menn er skapt slik fordi vi skal befrukte kvinnen... da kan vi ikke se på en hel soloppgang før vi blir kåte😅 Endret 29. april 2021 av Bamseklemmer
Gjest Alterego666 Skrevet 29. april 2021 #14 Skrevet 29. april 2021 Er i avstandsforhold og vi sexter og sender nudes rett som det er. Vi er begge rundt femti. Hvorvidt det er ‘normalt’ har jeg ikke skjenket en tanke, men jeg har gjort dette med alle jeg har hatt sex-relasjoner med siden kameratelefoner ble vanlig.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #15 Skrevet 29. april 2021 Nå er jeg kvinne da, men har gjort dette med en jeg har sextet med. Vi pleide å ringe hverandre på FaceTime for å ta oppløpet sammen. Savner det ennå. Føltes ulovlig men også ekte Anonymkode: 4383f...b34 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå