Gå til innhold

Takvise smerter i underlivet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har hatt en del takvise/dunkende/pulserende smerter i underlivet i dag. Altså på venusberget, ved skambeinet, litt på venstre side. Det varte kanskje 1 min om gangen før det forsvant i et par min og kom tilbake igjen. Skjedde totalt 3-4 ganger. Det var ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig og det kjentes godt. Jeg er 12 dpo i dag og håper selfølgelig at dette kan bety noe. Noen som har opplevd lignende? Skal ta en test i morgen tidlig, bare sånn før noen kommenterer det😅

Anonymkode: 4e19a...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det lignende på 12 dpo. Positiv 11dpo da. 12 dpo var iløpet av dagen mange sterke stikk som var endel vondere enn menssmerter. Gav seg og kom tilbake i takvis som du her beskriver. 

Krysser fingrene for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Niny skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde det lignende på 12 dpo. Positiv 11dpo da. 12 dpo var iløpet av dagen mange sterke stikk som var endel vondere enn menssmerter. Gav seg og kom tilbake i takvis som du her beskriver. 

Krysser fingrene for deg 🤞

Jeg har hatt mye stikninger tidligere dager. Både i magen, ved skambeinet, i lysken og litt inni skjeden🧐 men de har ikke vært vonde...har bare kjent at de kom innimellom liksom. Nervepirrende å teste i morgen😬 har kjøpt rfsu tidligtest (stav) og er 13 dpo i morgen. Så hvis den er negativt så regner jeg med at løpet er kjørt denne pp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt mye stikninger tidligere dager. Både i magen, ved skambeinet, i lysken og litt inni skjeden🧐 men de har ikke vært vonde...har bare kjent at de kom innimellom liksom. Nervepirrende å teste i morgen😬 har kjøpt rfsu tidligtest (stav) og er 13 dpo i morgen. Så hvis den er negativt så regner jeg med at løpet er kjørt denne pp....

Jeg er jo gravid nå. Husker at fra 7dpo begynte det å murre inni. Hadde flere symptomer, men det gikk vel først rundt 12 dpo over i stikking. Siden da har det ikke murret med vært mer stikking og følelse av press 🙈

Lykke til med testingen! 🎉🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde det forrige syklus, noe aldri opplevd før som jeg kan huske. «Stikkinger» i venusberget og ned i lysken på ene siden. Jeg var ikke gravid, så det trenger dessverre ikke være et tegn 😕 Men jeg håper det er det for deg🤞🏻

Anonymkode: 7926b...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok en test i dag.... ved første øyekast var den negativ. Lot den ligge på benken mens jeg stelte meg. 10 min etterpå skulle jeg kaste den og det er en veldig svak strek der.... typisk at det er skygge siden tiden var gått ut og det er en rfsu tidlig test som jeg har lest mye dårlig om.....får bare vente å se på TR kommer da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...