Gjest Ninakanin Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 hvordan er det egentlig med msn.. hvis jeg kan se en annen bruker som pålogget, har h*n da registrert meg også? eller kan jeg være slettet, og jeg vil fremdeles se denne personen? og hvordan er det med blokking?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Hvis jeg sletter en kontakt, vil vedkommende fremdeles se meg på kontaktlisten sin, om jeg er pålogget etc. Hvis jeg har blokkert han, vil han ikke kunne se om jeg er pålogget eller i, men jeg er usikker på om jeg faller ut av lista hans eller om jeg bare alltid står som offline eller markert blokkert.
~sikka~ Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Enten har de deg registrert eller du er slettet. Men du er ihvertfall ikke blokket. Hvis du blokker dem er du garantert at de ikke ser deg.
Gjest Aloha Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Har testet ut dette. Dersom noen har blokkert deg står han/hun fortsatt på listen din, men du vil alltid se vedkommende som "ikke pålogget". Ergo kan du ikke se på noen måte at du er blitt blokkert. Hvis du velger å blokkere en person vil han/hun ikke merke noen ting, annet enn at du "aldri" er pålogget mer.
Gjest Ninakanin Skrevet 1. september 2005 #5 Skrevet 1. september 2005 så når jeg ser en person på msn akkurat nå kan det bety at jeg er slettet fra h*ns liste, men ikke blokket?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #7 Skrevet 2. september 2005 så når jeg ser en person på msn akkurat nå kan det bety at jeg er slettet fra h*ns liste, men ikke blokket? ← Hvis vedkommende står som ikke pålogget kan du godt være blokket også.
~sikka~ Skrevet 2. september 2005 #8 Skrevet 2. september 2005 Hvis vedkommende står som ikke pålogget kan du godt være blokket også. ← Ja - men hun ser vedkommende pålogget - ergo er hun ikke blokket...
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #9 Skrevet 3. september 2005 Jeg har forresten et annet program som kan vise om folk har blokkert meg osv. Så man skal ikke følse seg for trygg hvis man ikke vil at motparten skal vite at man har blokkert dem.
Gjest Homer Simpson Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 (endret) Jeg skal vedde en kopp kaffe på at ingen står på blokkeringslista di. Endret 3. september 2005 av Homer Simpson
BlackBerry Skrevet 5. september 2005 #11 Skrevet 5. september 2005 Jeg har forresten et annet program som kan vise om folk har blokkert meg osv. Så man skal ikke følse seg for trygg hvis man ikke vil at motparten skal vite at man har blokkert dem. ← Hvilket program er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå