AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Del Skrevet 26. april 2021 Hei! jeg slutter på p-piller i desember 2019. Har hatt uregelmessig syklus siden da (alt fra 18-63 dager). Blødningene jeg har hatt har vart i 2-3 dager, og det har så vidt kommet noe blod. Føles mer som små mellomblødninger. ingen positive eggløsningstester eller graviditetstester.. I april fikk jeg blødning igjen etter over 60 dager siden sist. Denne gangen varte det i 7 dager og det kom mye blod. For første gang føles det som en «ordentlig» menstruasjon. jeg håper så inderlig at jeg har kommet tilbake til normal syklus som jeg hadde før p-pillene. Er det noen andre som har erfart noe lignende? Tok det lang tid fra det som føltes som «første normale syklus» til positiv test? Har jobbet hardt med meg selv for å ikke være lei meg over hvor lang tid det har gått uten positiv test.. Kjenner fasaden begynner å rakne. Vi har ikke fortalt familie eller venner om dette.. Er henvis til gynekolog og har fått time i slutten av juli.. lenge å vente Anonymkode: d22b3...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Del Skrevet 27. april 2021 Det er visst veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. jeg sluttet på cerazette i februar. Fikk en blødning ca tre uker etterpå, og har senere hatt regelmessig mens med syklus på ca 25 dager, flere positive eggløsningstester. Men ingen positiv graviditetstest ennå. Går inn i min fjerde prøveperiode nå. Har tidligere blitt veldig lett gravid, så er nok pillene som har klusset det til litt. Anonymkode: cc7ea...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 27. april 2021 #3 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg sluttet på p-piller etter 10år i september 20. Gikk rett i syklus og ble gravid på el før første menstruasjon. Denne endte i kjemisk. Hatt fire normale sykluser på 27d, 2x 28d og 33d før denne syklusen på 75d hittil uten eggløsning enda. Jeg bestilte time hos fastlegen som tok noen blodprøver. Alt så normalt ut og hun henviste meg videre til gynekolog på forespørsel fra meg. Fikk innkalling til time først i august og endte derfor opp med å bestille privat. Hos privat gynekolog fikk jeg påvist pco og ble satt på metformin for å stimulere eggløsning. Tok første tabletten i dag, så får vi se hvordan det går. Jeg er veldig glad for at jeg gikk privat og fikk hjelp nå framfor å vente til den offentlige timen jeg fikk i august (har ikke avbestilt denne timen, ettersom det ikke er sikkert ting har klaffet til da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå