AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Min mor har tre barn. og hun gjør virkelig forskjell på oss. hun hadde meg fra før og fikk to barn noen år senere. mine søsken får flere tusen til både jul og bursdags gaver. Her snakker vi nyeste iphone blant annet. Lappen fikk dei, menst jeg måtte betale hver en krone selv. Jeg får 500 til min bursdag og 1000 til jul. Nå skal min søster få bunad til sin bursdag, siden hun ikke fikk til konfirmasjonen ( men hun fikk en stor pengesum i gave isteden for) kjenner jeg blir oppgitt over forskjellsbehandlingen.. Jeg har hele tiden tenkt att det er helt ok att de får noen kroner mer i gave enn meg siden det er gave fra begge foreldrene sine og med meg er det kun fra mor.. Fullstendig klar over att jeg skal være glad for det enn får men det får meg til å føle som jeg ikke er verdt den dritt. mor har spart penger til de to andre barna sine i mange mange år, hun sparte aldri en eneste krone til meg. Hun er så opptatt av att andre i familien ikke skal forskjellsbehandle andre, men hun ser ikke hva hun selv holder på med.. Tar enn det opp med henne så blir ho sur og fornærmet ganske lenge. Godt å få ut noe frustrasjon! Anonymkode: 42f73...66e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 ❤️❤️❤️ Så vondt å lese. Det er virkelig ikke greit! Anonymkode: 04015...a12 2
Scarlito Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Stakkars deg, dette er ikke greit i det hele tatt. Kanskje du kan skrive det til henne på sms eller i et brev, forklare at du opplever det vondt? Da må hun lese og får tid til å la det synke inn uten at hun reagerer med ego direkte mot deg og blir sint. Kanskje hun ikke forstår, i og med at hun behandler deg slik, men da har du i vertfall fått satt ord på følelsene og sagt hva du mener så kan du gå videre uten å føle deg uhørt. Jeg tror det vil hjelpe. Så trist at man må gå igjennom slikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå