Gå til innhold

Oppfyllt sexfantasiene dine først etter brudd med langvarig.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis ja, er det slik at man tror eksen bare ser negativt på det, eller kan det være sånn at eksen liker deg bedre nå og ser på deg som mer erfaren og moden?

Hvem her inne tror eksen har sine nr 1 sexfantasier om deg, og hvem tør å si det; generelt fine ting om en man ikke er sammen med lenger, og kanskje skilte lag ved krangler og dårlig stemning..

Jeg sikler kun på en ekskjæreste, på avstand.. Hun er alltid velkommen til "vår verden" og hun har så mange fine kvaliteter som jeg aldri har slutta å elske, OG hennes nye erfaringer tenner meg..

Det tar tid før man kommer så langt... Men så er det bare å slippe fantasien løs igjen. :) Hun er rå..! 

Psssst! ingenting som er for dumt å føle/si; alle har sitt. 

Anonymkode: 7125e...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes du skriver litt rotete, det gjør det litt kjeitete å få tak på hva du egentlig skal fram til synes jeg. Tror det kan lønne seg å skrive litt mer strømlinjet 😅

Anonymkode: ac035...bca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

DET er lett å si ja, okei til, men det får bli i morgen uten promille. Blir bare 100% rør hvis jeg skal fikse noe som helst i aften. 

;) Nait

Anonymkode: 7125e...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Mandag og du sitter å drikker deg full og skriver på nettet. Jeg tenker du har andre tema som kunne trengt mer oppmerksomhet enn dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kinksten skrev (1 minutt siden):

Det er Mandag og du sitter å drikker deg full og skriver på nettet. Jeg tenker du har andre tema som kunne trengt mer oppmerksomhet enn dette. 

Spiller det noen rolle hvilken dag det er? Greit å drikke seg full en lørdag men ikke mandag? Kanskje vedkommende jobbet i helga? Er vel litt uvesentlig....

Anonymkode: 48c59...fd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Spiller det noen rolle hvilken dag det er? Greit å drikke seg full en lørdag men ikke mandag? Kanskje vedkommende jobbet i helga? Er vel litt uvesentlig....

Anonymkode: 48c59...fd6

Ja jevnt over vil jeg si at det er langt større mulighet for at vi snakker om alkoholproblem om folk er fulle på en Mandag enn på en Lørdag. Det handler litt om hvordan du forholder deg til det som skjer i samfunnet rundt deg. Men fasit er det ikke, den skal du få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet at jeg er min eks sin seksuelle fantasi. Jeg vet hvorfor også. 

Det kunne ikke hatt mindre sympati for hans tap, eller digget det mer . Jeg har en fantastisk mann og elsker i livet nå. Ikke en slik egoist som ham. 

Eksen er blokkert overalt, og jeg slipper flere meldinger om hvor dum han var. Trenger virkelig ikke det. Det vet jeg. Det var lett for meg som kvinne å få en ny og bedre mann med på mine fantasier. Vanskelig for min eks å finne en tilsvarende kvinne. 

Som man reder ligger man. Han får leve med fantasiene nå. Jeg lever dem ut, med en mye bedre mann og elsker. 

Anonymkode: ef5fb...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mer romantiske fantasier med snev av erotisme, enn egentlig veldig seksuelle fantasier. Men aldri om ekser med mindre jeg har følelser for dem fortsatt. Det handler til enhver tid om han jeg har følelser for, eller evt er nyskjerrig på. Aldri på ting som har vært. Jeg har faktisk ikke noen gode følelser for mine ekser i det hele tatt. Heller ikke andre menn jeg har hatt sex med. De er menn som har behandlet meg kjipt, gjerne avvist meg osv. Spiller liksom ingen rolle om vi hadde bra sex eller dårlig i ettertid. Det er såre følelser og sinne og det er det. Finner det definitivt ikke tennende å fantasere eller høre om andre seksuelle eskapader. Særlig ikke om jeg er interessert i vedkommende på noe nivå.

(Unnskyld for å kaldkvele runketråden din)

Anonymkode: 1ff9c...b05

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...