Gå til innhold

Menn, sier dere til damer at de er veldig flinke til å suge, hvis de ikke er det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mld av tidligere elsker. Han savnet visst meg/suginga. Sa jeg var sykt godt på å suge. (Noe jeg virkelig ikke trodde jeg var) Men han sa det når vi hadde sex også. 
Er det noe dere sier til alle uansett? 

Lurer på hva jeg gjør som er så godt? Menn, hva gjør ei dame som er veldig god på å suge? Er det sygetrykket som betyr mest? 

Anonymkode: ec6f4...b9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sugetrykket

Anonymkode: ec6f4...b9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skryter alltid, for å få mer. Veileder litt underveis. Så blir det helt sant til slutt.

Anonymkode: b6a9e...349

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Beste er når du suger han mens du leker med ballene hans. Kna skikkelig og la ballene bytte posisjon

Anonymkode: 897f0...583

AnonymBruker
Skrevet

Viser du at du liker å suge... da er du på god vei. I tillegg er "sugetrykk" som du kaller det og bruk av tunge viktig for meg.

Er hun dårlig så sier jeg at det var godt, men jeg spør ikke etter mer for å si det sånn! 😄

Anonymkode: 95116...514

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg sier at dama er god til å suge, selv når hun ikke er det. Fordi, hvis hun får suge-bekreftelse, så blir hun god uansett. 
Det blir som en selvoppfyllende profeti.

Hvis du sier til dama at «fyy faen jeg vet ikke helt hva du gjør men du er helt ekstremt god til å suge pikken min!! Jeg har aldri vært borti noen i nærheten av å suge så digg som det du gjør. Elsker hvordan du blander å kose forsiktig med pikken, bruke tunge og spytt, og ta kukken dypt, du har så drit digg suge-teknikk». Så blir det bra suging samma hva 😀

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid fått høre at jeg er sååå god til å suge og alle mennene jeg har vært med har sagt at jeg gir verdens beste blow jobs osv. Jeg har valgt å ta det med en klype salt. Menn sier hva som helst bare for å få seg noe. Jeg elsker å suge da, men når de holder på sånn vet jeg jo at det er en baktanke med det. 

Anonymkode: 9981a...3bb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AllahBallah said:

Ja, jeg sier at dama er god til å suge, selv når hun ikke er det. Fordi, hvis hun får suge-bekreftelse, så blir hun god uansett. 
Det blir som en selvoppfyllende profeti.

Hvis du sier til dama at «fyy faen jeg vet ikke helt hva du gjør men du er helt ekstremt god til å suge pikken min!! Jeg har aldri vært borti noen i nærheten av å suge så digg som det du gjør. Elsker hvordan du blander å kose forsiktig med pikken, bruke tunge og spytt, og ta kukken dypt, du har så drit digg suge-teknikk». Så blir det bra suging samma hva 😀

Dette!!! 

Ved å gi positiv oppmerksomhet om hva hun gjør i sengen, spesielt med suging, blir hun mer komfortabel og med en økt selvtillit - det fører til bedre blowjobs og at hun slipper seg mer løs. De beste i senga er de som klarer å koble av hodet og bare nyte mens man slipper seg helt løs. Med suginga gjelder det også helst å bare "go nuts", ikke I hastighet, men i variasjon og hardhet og med mye spytt og lyder 😍

Så ja, alt i alt er det nok mange menn som har skjønt det at å si at hun er flink oftest fører til enda bedre blowjobs! 

Anonymkode: c5714...872

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har alltid fått høre at jeg er sååå god til å suge og alle mennene jeg har vært med har sagt at jeg gir verdens beste blow jobs osv. Jeg har valgt å ta det med en klype salt. Menn sier hva som helst bare for å få seg noe. Jeg elsker å suge da, men når de holder på sånn vet jeg jo at det er en baktanke med det. 

Det man liker å gjøre, det blir man god på. Sånn er det med det meste her i livet. 

AnonymBruker
Skrevet
Kinksten skrev (3 minutter siden):

Det man liker å gjøre, det blir man god på. Sånn er det med det meste her i livet. 

Ja, men i følge menn så er man enten god eller ikke god, og er man bare god så får man høre at man er verdens beste. Male logic. 😆 En av grunnene til at man ikke skal ta komplimenter fra menn så høytidelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg VET jeg er god på det😆 Å jeg gjør det med innlevelse og nyter å gjøre det. Gjør det bare med de jeg virkelig liker. Skikkelig deilig å gi noen jeg er glad i sånn nytelse

Anonymkode: 8b847...13d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er begrensa hvor gærent det kan gå og. Og man viser jo sunn folkeskikk i det lengste. Å løfte hverandre med litt positiv tilbakemelding er en del av det. Det der var såvidt innafor? Du kan ikke si det til dama som er så grei at hun suger deg.

Anonymkode: 234c3...06c

Skrevet

Gir alltid veiledning hvis jeg føler det trengs, og på en positiv måte. Gir aldri negativ kritikk, men er heller oppmuntrende og sier hva som er ekstra godt mens hun holder på. 
Ei leken tunge, ei hand som runker samtidig som hun suger, leke litt med ballene nåde med handa og munnen. Det blir som regel suksess. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, men i følge menn så er man enten god eller ikke god, og er man bare god så får man høre at man er verdens beste. Male logic. 😆 En av grunnene til at man ikke skal ta komplimenter fra menn så høytidelig. 

The comeback is the compliment 😉

AnonymBruker
Skrevet

Å måle sin verdi i blowjobs er nitrist!

Gå gjerne rundt i verden som den beste til å suge, men det gir ikke deg noen orgasmer!

Jenter som legger mye i blowjobskalaen sin har ikke skjønt verdien av egen seksualitet, men tror de tiltrekker seg menn på basis av en relativt kjedelig oppgave, tross alt...

Anonymkode: 97e5f...d67

• Liker 2
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Å måle sin verdi i blowjobs er nitrist!

Gå gjerne rundt i verden som den beste til å suge, men det gir ikke deg noen orgasmer!

Jenter som legger mye i blowjobskalaen sin har ikke skjønt verdien av egen seksualitet, men tror de tiltrekker seg menn på basis av en relativt kjedelig oppgave, tross alt...

Noen av oss liker blowjobs uten at vi måler vår verdi i det.

Noen av oss liker å gi nytelse også, fremfor å legge seg flat og få servert orgasmer.

Noen av oss blir tent av å suge.

Noen av oss er trygge nok på egen seksualitet til å gjøre det vi har lyst til, uten at det er en agenda bak det, og uten at vi går på akkord med oss selv eller vår verdi.

Og noen av oss syns blowjobs er noe helt annet enn "kjedelig" og en "oppgave".

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvilken baktanke kan de ha med det? De har jo allerede fått deg til sengs

Anonymkode: 925d7...ab7

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken baktanke kan de ha med det? De har jo allerede fått deg til sengs

Anonymkode: 925d7...ab7

De er gjerne interessert i å gjenta det. Og få flere blowjobs.

Anonymkode: 69875...78b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (19 minutter siden):

Noen av oss liker blowjobs uten at vi måler vår verdi i det.

Noen av oss liker å gi nytelse også, fremfor å legge seg flat og få servert orgasmer.

Noen av oss blir tent av å suge.

Noen av oss er trygge nok på egen seksualitet til å gjøre det vi har lyst til, uten at det er en agenda bak det, og uten at vi går på akkord med oss selv eller vår verdi.

Og noen av oss syns blowjobs er noe helt annet enn "kjedelig" og en "oppgave".

Poengene blåste lett forbi det gitt! «Servert orgasme»...😂😂😂😂 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Poengene blåste lett forbi det gitt! «Servert orgasme»...😂😂😂😂 

Det er slik jeg tolker det du skriver. Ikke gjør noe som ikke gir deg orgasme. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...