AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Eller må de som ikke har fått til nå vente til juni eller senere? Anonymkode: 61456...d30
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Nei det kommer løpende Anonymkode: 11b34...591
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Har skjønt det sånn at oppgjøret kommer ca 3 uker etter at du har levert, mulig senere om du har partner/ektefelle som ikke har levert ennå. Om du er registrert med partner så venter de til begge har levert sine. Anonymkode: 97c49...b5f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har skjønt det sånn at oppgjøret kommer ca 3 uker etter at du har levert, mulig senere om du har partner/ektefelle som ikke har levert ennå. Om du er registrert med partner så venter de til begge har levert sine. Anonymkode: 97c49...b5f Det er feil. Pengene kommer innen 3 uker etter skatteoppgjøret. Skatteoppgjøret kommer når det er ferdig. Anonymkode: 2b969...940 4
miss summers Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Husk at det er ulike skattekontorer, så det at en i Alta har fått betyr ikke at det er rett rundt hjørnet for en i Oslo osv. I fjor fikk jeg mine i begynnelsen av mai.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #6 Skrevet 27. april 2021 Får alltid i juni.. uansett 🤷🏻♀️ Anonymkode: a0dbc...b7e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #7 Skrevet 27. april 2021 miss summers skrev (6 timer siden): Husk at det er ulike skattekontorer, så det at en i Alta har fått betyr ikke at det er rett rundt hjørnet for en i Oslo osv. I fjor fikk jeg mine i begynnelsen av mai. Så det er skattekontoret i min kommune som sender ut til meg? Anonymkode: 08eab...71b
Jdz Skrevet 27. april 2021 #8 Skrevet 27. april 2021 I fjor fikk jeg skatteoppgjøret i november. I år våknet jeg til skatteoppgjøret levert sist mandag og jammen var ikke pengene på konto allerede
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. april 2021 #9 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så det er skattekontoret i min kommune som sender ut til meg? Anonymkode: 08eab...71b Nei, det gjøres sentralt og går ganske automatisk. Det legges inn ulike filtre i systemene, som fanger opp enkeltposter eller summer som må vurderes nærmere, og det er stort sett hele forskjellen på tidlig eller sent. Det sitter saksbehandlere rundt i hele landet og behandler ulike kontrollkoder.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Hvemsomhelst skrev (På 27.4.2021 den 15.35): Nei, det gjøres sentralt og går ganske automatisk. Det legges inn ulike filtre i systemene, som fanger opp enkeltposter eller summer som må vurderes nærmere, og det er stort sett hele forskjellen på tidlig eller sent. Det sitter saksbehandlere rundt i hele landet og behandler ulike kontrollkoder. Jeg fikk en etterbetaling i fjor. Da tipper jeg at det vil gjøre at oppgjøret kommer sent..? Vet ikke om en eventuelt utregning gjøres automatisk eller om det krever at en saksbehandler må gå gjennom skattemeldingen, og da vil ta lang tid. Anonymkode: 08eab...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå