Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har behov for noen støttende ord her... for snart fire år siden drev jeg på med en fyr i ca to måneder, og ble gravid. Tok en medisinsk abort. Hele situasjonen freaket han ut og han ønsket å slutte å møtes. På det tidspunktet var han 19 og jeg 24 (kanskje litt drøy aldersforskjell hehe), men jeg var bare SÅ SYKT forelska. Var helt knust da han avsluttet det og han gjorde det attpåtil på en veldig barnslig måte.
I dag har jeg mann, hus, bil og snart to barn. Vet han har hatt kjæreste, men vet ikke om de ennå er sammen.
Problemet er altså at jeg fire år senere ennå ikke klarer å slutte å tenke på han. Vi har ingen kontakt i dag, og jeg prøvde senest rett før jeg møtte samboeren min å «få han tilbake», men han ønsket å gå videre. 
Noen andre som har opplevd noe sånn her? Går det over? Har noen opplevd å bli sammen med «the one that got away» senere i livet? Er jeg gal? 
jeg føler meg helt gal og det føles ut som at det her blir å vare for alltid. Jeg er så forelska i han at jeg hadde snudd på flekken og blitt sammen med han om han spurte (det er altså et helt urealistisk scenario). Jeg er i utgangspunktet en svært lojal og familiær person og kan ikke skjønne hvorfor jeg har disse tankene! Hjeeelp

Anonymkode: 094d3...534

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo et perfekt liv nå. 

Anonymkode: 3053d...cd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har jo et perfekt liv nå. 

Anonymkode: 3053d...cd3

Jo, «etter boka». Men det føles ikke helt sånn når jeg tenker på en annen mann store deler av dagen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo, «etter boka». Men det føles ikke helt sånn når jeg tenker på en annen mann store deler av dagen.

Jeg forstår hva du mener. Har også ett perfekt liv «etter boka». Tenker også på en daglig.

Har funnet ut at dette er sikkert pga at det var min aller ordentlig første forelskelse. 

Anonymkode: 07d88...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...