Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det det produktet som heter leggings? Se på informasjon om materiale på produktet, så burde du skjønne hva det er :) 

Anonymkode: db15e...aa3

Og hvis man også studerer bildene (som kan forstørres på nettsiden), er det ikke noen tvil om hva produktet er :)

10810-58-1.jpg?width=254&height=360&auto

https://www.gudrunsjoden.com/nb-no/klaer/leggings/product-104241-kleinbla-s-m

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvsagt kan det ha mye å si dersom man bruker feil lov. Det står jo naturligvis ikke det samme i de to lovene.

Det betyr likevel ikke at TS har rett, men det er fortsatt dumt å anbefale noen å lese en lov som er totalt irrelevant. 

Anonymkode: 18a10...4af

Fair enough🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis man også studerer bildene (som kan forstørres på nettsiden), er det ikke noen tvil om hva produktet er :)

DESSUTEN, så står dette ts, hvis du gidder å klikke på "materiale" her: https://www.gudrunsjoden.com/nb-no/klaer/leggings/product-104241-kleinbla-s-m

"

Materiale

90 % resirkulert polyamid, 10 % elastan. 70 denier. Comfort waist. Finvask 40°. Produsert i Carpenedolo, Italia."

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er den så er det en strømpebukse! Leggings/tights er en tykkere strømpebukse, og man skal ikke bruke den som bukse. Man må gjerne ha noe langt over, da den er gjennomsiktig (selvom man ikke tror det, ser man trusa). 

Anonymkode: a073a...f54

• Liker 2
Skrevet

Er det første gang du handler fra Gudrun Sjödén TS? 

Som kunde hos Gudrun Sjödén i nesten 20 år, har jeg ikke opplevd at plaggene jeg bestilte ser veldig annerledes ut enn bildene på nett eller katalog. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er den så er det en strømpebukse! Leggings/tights er en tykkere strømpebukse, og man skal ikke bruke den som bukse. Man må gjerne ha noe langt over, da den er gjennomsiktig (selvom man ikke tror det, ser man trusa). 

På nettsiden er det ingen ting som indikerer at denne skal brukes som bukse. Du ser da at ingen av modellene breuker den som bukse. Alle har en tunika el.l. som DEKKER rumpen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok :) Sorry jeg leste litt fort og misforsto innlegget ditt da jeg skrev svar.

På nettsiden er det ingen ting som indikerer at denne skal brukes som bukse. Du ser da at ingen av modellene breuker den som bukse. Alle har en tunika el.l. som DEKKER rumpen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis trodde TS dette, da hun fant ut at tightsen var som en tykk strømpebukse og dette indikerer at hun skulle bruke den som en bukse. Har sett andre folk bruke tights som om den var en helt vanlig bukse, og det er såååå stygt! 😭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tydeligvis trodde TS dette, da hun fant ut at tightsen var som en tykk strømpebukse og dette indikerer at hun skulle bruke den som en bukse. Har sett andre folk bruke tights som om den var en helt vanlig bukse, og det er såååå stygt! 😭

Ja. Det er synd at ts ikke leste informasjon om materiale og denier som står opplyst om på nettsiden.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok :) Sorry jeg leste litt fort og misforsto innlegget ditt da jeg skrev svar.

Det går bra ☺️ Svarte deg litt lenger opp her før jeg så svaret ditt 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er synd at ts ikke leste informasjon om materiale og denier som står opplyst om på nettsiden.

Enkelte ass 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går bra ☺️ Svarte deg litt lenger opp her før jeg så svaret ditt 😊

Takk! :) Og folk går rundt slik i offentligheten? 😨

images?q=tbn:ANd9GcRN1XhSEYS_ebgMqGHE5tE0065-300x191.jpgimages?q=tbn:ANd9GcR1ildT9NlrcmlOv3E4Wm5

AnonymBruker
Skrevet

e302f54a-d941-4a05-801e-2b912d5121c7?fit

Skrevet

Haha, Prima Vera er vel ikke helt representative? :ler:

Forøvrig fikk jeg kommentar fra en venn om at jeg gikk med Prima Vera strømpebukse da jeg hadde på meg en grønn en. 

• Liker 2
Skrevet

Takk! :) Og folk går rundt slik i offentligheten? 😨

images?q=tbn:ANd9GcRN1XhSEYS_ebgMqGHE5tE0065-300x191.jpgimages?q=tbn:ANd9GcR1ildT9NlrcmlOv3E4Wm5

Tydeligvis 🤦🏼‍♀️ Greit nok at man bruker treningstights (mange av de er laget med et stoff, hvor den ikke er sååå gjennomsiktig), verre med de som bruker tights i bomullsstoff og gjerne en kort topp/genser til.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (Akkurat nå):

Forøvrig fikk jeg kommentar fra en venn om at jeg gikk med Prima Vera strømpebukse da jeg hadde på meg en grønn en. 

:) Prima Vera glemte å ha på noe som skjuler rumpen og trusen 😸

Skrevet
Knottogtott skrev (Akkurat nå):

Tydeligvis 🤦🏼‍♀️ Greit nok at man bruker treningstights (mange av de er laget med et stoff, hvor den ikke er sååå gjennomsiktig), verre med de som bruker tights i bomullsstoff og gjerne en kort topp/genser til.. 

Og der ble jeg ikke anonym lenger 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg husker feil (fra en tråd for ca ett og et halvt år siden) men var det du som også likte klær fra Indiska? Var ikke nettbutikken også lagt ned en stund? Tilfeldigvis kom det opp en reklame fra Indiska en dag, og det ser ut som nettbutikken er oppe og går igjen også for norske kjøpere:
https://www.indiska.com/no/salg/mote?sortBy=Price&count=25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hmmm! Det virker litt som du er TS, da dere begge har valgt å bruke liten tekst (ikke ofte jeg ser den på kg) og begge er nye brukere..

Du er nok inne på noe her.  Det er første innlegget til to helt nye brukere som begge bruker små fonter. Det blir litt for likt. ;)

Anonymkode: b6bb3...a83

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...